چرا بیت کوین نمی تواند از سطح 30 هزار دلار عبور کند؟

  • 08:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

محدوده 30 هزار دلار مقاومتی مهم بر سر راه بیت کوین! چرا بیت کوین نمی تواند به راحتی از ناحیه 30 هزار دلار عبور کند؟ اگر بیت کوین بتواند مقاومت 30 هزار دلار را به سمت بالا بشکند، تا کجا می تواند رشد کند؟ قیمت بیت کوین چرا بالا می رود؟
بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال متنوعی است که هر کدام از این رمز ارزها پتانسیل رشد قیمت متفاوتی دارند. بیت کوین نیز یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو است که اخیرا توانسته وارد روند صعودی شود و قیمت آن بالا رود. اگر چارت بیت کوین را مشاهده کنید، متوجه می شوید که مقاومت ها حمایت های مهمی وجود دارند که بیت کوین به این نواحی ها واکنش نشان می دهد. یکی از مقاومت بیت کوین که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کند، محدوده 30 هزار دلار است که نمی تواند به راحتی از این محدوده عبور کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم، به بررسی شکست محدوده 30 هزار دلاری توسط بیت کوین بپردازیم و دلیل عبور نکردن بیت کوین از این ناحیه را مورد بررسی قرار دهیم.

نوسانات فعلی قیمت بیت کوین

مقاومت قوی بیت کوین

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت 29500 هزار دلار معامله می شود. این رمز ارز سعی می کند تا خودش را به مرز 30 هزار دلار برساند و بتواند با کندل قدرتمندی این مقاومت را به سمت بالا بشکند و به قیمت های بالاتری دست پیدا کند. ارز دیجیتال بیت کوین اخیرا نوسانات قیمتی زیادی دارد که تحت تاثیر اخبار پذیرش ETF بیت کوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار گرفته است. شما می توانید از این نوسانات بیت کوین به عنوان فرصت هایی برای کسب سود استفاده کنید.
عوامل زیادی می توانند روی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارند که یکی از این عوامل عرضه و تقاضا است. با بررسی داده های آنچین متوجه می شوید که قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است و همین مسئله می تواند باعث شود تا بیت کوین به راحتی مقاومت های مهم را با کندل های قدرتمندی رد کند. بیت کوین در حال حاضر با مقاومت 30 هزار دلاری درگیر است و همانطور که می بینید، نمی تواند از این ناحیه عبور کند!

محدوده 30 هزار دلار؛ مقاومت مهم بیت کوین

مقاومت قوی بیت کوین

اگر نمودار بیت کوین را مشاهده کنید، می بینید که مقاومت های مهمی بر سر راه این رمز ارز قرار دارند. برای اینکه بیت کوین بتواند وارد روند صعودی شود و قیمت های بالاتر را فتح کند، باید بتواند از این مقامت ها عبور کند و حمایت های فعلی خودش را حفظ کند. پس از عبور بیت کوین از این مقاومت سوالی که پیش میاد اینه که آیا بیت کوین به سمت قیمت 56 هزار دلار حرکت می کند؟ یکی از اولین مقاومت هایی که بیت کوین باید بتواند آن را به سمت بالا بکشند، محدوده 30 هزار دلاری است. به نظر می رسد بیت کوین به سختی می تواند از این مقاومت عبور کند و به قدرت خریداران بالایی نیاز دارد. قدرت خریداران به دنبال انتشار اخبار مثبتی پیرامون رمز ارز بیت کوین، در حال افزایش است و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند، می تواند باعث قوی تر شدن بیت کوین شود و این رمز ارز بتواند به راحتی مقاومت 30 هزار دلاری را به سمت بالا بکشند.
در صورتی که بیت کوین بتواند از مقاومت 30000 دلاری عبور کند، می تواند به قیمت های بالاتری برسد. بیت کوین اکنون در نزدیکی مرز 30 هزار دلاری قرار گرفته است و سعی می کند تا هرچه زودتر از این ناحیه عبور کند. قدرت خریداران، حجم معاملاتی و اخبار می توانند تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین داشته باشند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قیمت بیت کوین و مقاومت بیت کوین برای شما ارائه کنیم، به بررسی شکست محدوده 30 هزار دلاری توسط بیت کوین بپردازیم و دلیل عبور نکردن بیت کوین از این ناحیه را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین اخیرا توانسته خودش را به مرز 30 هزار دلاری نزدیک کند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که اگر بیت کوین بتواند محدوده 30 هزار دلاری را به سمت بالا بشکند، می تواند به سمت قیمت های بالاتری حرکت کند. ولی به نظر می رسد که قدرت خریداران برای شکست مقاومت 30 هزار دلاری کافی نیست!
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا بیت کوین نمی تواند از سطح 30 هزار دلار عبور کند؟

در مورد چرا بیت کوین نمی تواند از سطح 30 هزار دلار عبور کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+92 = ?