آموزش روش های پیگیری آدرس نهنگ های ارز دیجیتال

  • 14:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیگیری آدرس نهنگ های ارز دیجیتال  یکی از اقدامات در بازار ارز دیجیتال است. فناوری بلاک چین می تواند تجارت کریپتو را بسیار شفاف تر کند. بلاک چین یک سیستم کامپیوتری است که همه می توانند از آن برای مشاهده و تجزیه و تحلیل تراکنش ها استفاده کنند. تحلیل فاندامنتال یکی از روش های تحلیل بازار سهام است که با آن سرمایه گذاران می توانند وضعیت یک شرکت را بررسی کرده و ارزش واقعی سهام آن را محاسبه کنند و سپس با شناخت ارزش واقعی و قیمت فعلی شرکت تصمیم به خرید یا فروش آن بگیرند. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی را در خصوص پیگیری آدرس نهنگ های ارز دیجیتال در اختیارتان بگذاریم.

نهنگ های ارز دیجیتال چیست؟

نهنگ کریپتو یک فرد، هویت وب 3 یا موجودیتی است که مقدار زیادی از دارایی رمزنگاری را در اختیار دارد. نهنگ ‌های کریپتو معمولاً دارایی ‌های عظیم خود را با خرید زودهنگام یک دارایی رمزنگاری، استخراج یا داشتن سرمایه کافی برای سرمایه‌گذاری در یک ارز دیجیتال ایجاد می‌کنند. از آنجا که افراد بیشتری از رمزارزها استفاده می کنند، پیدا کردن ارزهای خوب و سرمایه گذاری روی آن ها بسیار مهم است.

روش های پیگیری آدرس نهنگ های ارز دیجیتال

رهگیری نهنگ های بیت کوین

هنگامی که تراکنش ها روی بلاک چین انجام می شود، در کاوشگرهای بلاک چین منتشر می شود. در ادامه روش های پیگیری آدرس نهنگ ارز دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.

نقل و انتقالات کیف پول به صرافی:

یک روش امنیتی رایج در میان معامله‌گران رمزنگاری، نگهداری دارایی‌های رمزنگاری شده در کیف ‌پول ‌های سرد یا گرم غیرقانونی است. اگر نهنگ تراکنشی را از یک کیف پول غیرقانونی به یک صرافی رمزنگاری انجام دهد، معمولاً به این معنی است که نهنگ دارایی را برای مدت کوتاهی نگه داشته یا می‌خواهد آن را بفروشد.

انتقال از یک کیف به کیف دیگر:

وقتی یک نهنگ دارایی‌ ها را از یک صرافی رمزنگاری به کیف پول منتقل می‌کند، می‌خواهد آن‌ ها را برای مدت طولانی نگه دارد؛ بنابراین، کاهش ناگهانی عرضه توکن باعث افزایش قیمت ‌ها می‌شود و در نهایت می‌توانند با قیمت ‌های بالا بفروشند.

مراحل ردیابی نهنگ با استفاده از Blockchain Explorer

تاثیرات رفتار نهنگ ها بر بازار ارزهای دیجیتال برای افراد روشن است. Blockchain Explorer به شما کمک می کند تا ببینید یک شبکه چه کاری انجام می دهد. این به هر کسی اجازه می‌دهد ببیند در یک شبکه بلاک چین چه می‌گذرد.

با استفاده از فیلتر پیشرفته:

رهگیری نهنگ های بیت کوین

برای یافتن نهنگ ‌هایی که از کاوشگرهای بلاک چین مانند اترسکن استفاده می‌کنند، از فیلتر پیشرفته آن‌ها برای جدا کردن انتقال توکن از تمام انتقال‌های بلاک چین استفاده کنید.

استفاده از Top Token Holders:

شما می‌توانید با استفاده از Blockchain Explorer با نگاه کردن به مالکیت یک توکن خاص، در مورد کیف پول نهنگ اطلاعات کسب کنید.

نتیجه گیری و جمع بندی:
مانند بسیاری از سرمایه گذاران بی تجربه، نهنگ ها نیز می توانند از روی احساسات تصمیمات معاملاتی بگیرند؛ بنابراین، روش های پیگیری آدرس نهنگ های ارز دیجیتال باید با چندین شاخص تجاری دیگر و استراتژی های تحلیل قیمت برای اطمینان از حداکثر سودآوری و کاهش ریسک برای پاداش استفاده شود.

منابع: https://coinapult.com/how-to-find-and-track-profitable-crypto-whale/

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آموزش روش های پیگیری آدرس نهنگ های ارز دیجیتال

در مورد آموزش روش های پیگیری آدرس نهنگ های ارز دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 62 = ?