آشنایی با کیف پول توکن پاکت  TokenPocket

  • 22:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیف پول توکن پاکت ابزاری مفید برای پس انداز و جابجایی ارزهای دیجیتال و توکن است. این کیف پول ارز دیجیتال معمولا به صورت نرم افزاری، وب و یا سخت افزاری در دسترس هستند و ویژگی های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهند. کیف پول TokenPocket به کاربران اجازه می دهد دارایی های خود را ذخیره کرده و تراکنش انجام دهند. این کیف پول ها اغلب به شما امکان می دهند چندین نوع توکن را مدیریت کنید، ارزها را مبادله کنید، پول ارسال و دریافت و اطلاعات مربوط به تراکنش های قبلی را مشاهده کنید.

کیف پول توکن پاکت چیست؟

TokenPocket کیف پولی است که از صدها برنامه غیرمتمرکز مختلف پشتیبانی می کند. برای اندروید، iOS و همچنین دسکتاپ در دسترس است. کیف پول TokenPocket به شما امکان داد و ستد، فروش و خرید توکن ها را از طریق یک صرافی غیرمتمرکز می دهد. کلاهبرداری ارز دیجیتال مشکل جدی‌ است که باید با راهکارهای مناسب مقابله شود. TokenPocket بسیار ایمن است؛ زیرا کلیدهای خصوصی شما را روی دستگاه شما نگه نمی دارد و برنامه توسط لایه های مختلف رمزگذاری محافظت می شود. این کیف پول از زنجیره های EOS، Bitcoin، Ethereum، IOST، TRON، Binance، BOS، Cosmos، MOAC و Jingtum پشتیبانی می کند.

با برنامه TokenPocket چه کار کنیم؟

کیف پول توکن پاکت

پس از دانلود و نصب برنامه، به بسیاری از ویژگی های مختلف دسترسی خواهید داشت. در صفحه اول برنامه می‌توانید با ضربه زدن روی «Switch» و انتخاب از میان طیف گسترده‌ای از زنجیره ‌ها، زنجیره بلوکی را که می‌خواهید استفاده کنید، تغییر دهید. این برنامه همچنین از شما می خواهد که یک حساب کاربری موجود را وارد کنید، یک حساب جدید ایجاد کرده یا فقط از حالت بازدیدکننده استفاده کنید. شما می توانید دارایی های خود، ارزش آنها و بسیاری از ویژگی های خاص هر زنجیره را ببینید. شما می توانید ارزهای رمزنگاری شده را به راحتی ارسال یا دریافت کنید و همچنین می توانید سکه های خود را با توکن یا بالعکس مبادله کنید. در ساخت کیف پول ارز دیجیتال، توجه به نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال مانند امنیت، سهولت استفاده و پشتیبانی از ارزهای مختلف بسیار حیاتی است.

نحوه جمع آوری دارایی در کیف پول توکن پاکت

TokenPocket به شما امکان می دهد چندین کیف پول رمزنگاری را در حال حرکت ایجاد کنید، اما اگر دارایی زیادی دارید، ممکن است مشکل ساز باشد. این ویژگی به شما امکان می دهد دارایی های خود را از چندین حساب به یک حساب منتقل کنید.

اهمیت استفاده از کیف پول توکن پاکت

کیف پول توکن پاکت

TokenPocket چیزی بیش از یک کیف پول ساده است. این یک dAppstore، یک جعبه ابزار بلاک چین، مکانی برای دریافت آخرین اخبار بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید dAppstore را با کلیک کردن بر روی «discovery» در TokenPocket پیدا کنید. 

نتیجه گیری و جمع بندی:
کیف پول TokenPocket
یکی از ساده ترین برنامه ها برای استفاده است. برای مدیریت ارزهای دیجیتال خود نیازی به دانستن اطلاعات زیادی در مورد فناوری بلاک چین ندارید. با TokenPocket، می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را در یک برنامه بدون نیاز به استفاده از 20 برنامه و کیف پول مختلف هر بار که می‌خواهید آن ‌ها را بررسی کنید، بخرید یا بفروشید.

منابع: 
https://steemit.com/newsteem/@kadjar/how-does-the-tokenpocket-wallet-work-full-guide
https://tokenpocket-gm.medium.com/tokenpocket-tutorials-all-you-need-to-know-about-the-tron-wallet-2ed01c1a7232

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد  آشنایی با کیف پول توکن پاکت  TokenPocket

در مورد  آشنایی با کیف پول توکن پاکت  TokenPocket نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 64 = ?