آیا قرار است بیت کوین به بالاترین حد قیمتی خود برسد؟

  • 03:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق تحلیل های انجام شده، اگر بیت کوین(BTC) از مقاومت فعلی خود عبور کند، می تواند به بالاترین ATH خود برسد و رکوردهای جدیدی را ثبت کند. بیت کوین و سایر رمز ارزها نوسانات زیادی دارند و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال معاملات پرسودی انجام دهید.
بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می شود و به معرفی نیاز ندارد. چون تمامی کاربران رمز ارزها با این ارز آشنا هستند و روند آن را به عنوان محرک جهت مارکت ارز دیجیتال پیگیری می کنند. قیمت بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که باید از این مقاومت ها عبور کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن بیت کوین به بالاترین ATH خود بپردازیم.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

آینده ارز بیت کوین(BTC) می تواند نقشه راه مناسبی برای بررسی آینده بازار رمز ارزها و کاربران آن باشد. نه تنها بیت کوین، بلکه تمام رمز ارزها به دلیل فروپاشی برخی از پروژه های کریپتویی در سال 2022، تورم بالا، افزایش نرخ بهره در سراسر دنیا و سخت تر شدن قوانین مالیاتی توسط بانک های مرکزی، از زمستان رمز ارزها رنج می برند. ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین از زمان شروع سال 2024 رشد قابل توجهی را شروع کردند و بر اساس تحلیل های انجام شده می توانند همچنان به رشد خود ادامه دهند.
به گفته برخی از تحلیلگران، به نظر می رسد که اصلاح قیمتی که بیت کوین(BTC) اخیرا در پیش گرفته است می تواند قیمت آن را تا محدوده 52 هزار دلار کاهش دهد. سپس به ادامه روند صعودی خود بپردازد. با این حال، اگر تا چند روز آینده به بالای سطح 70 هزار دلار برگردد و در این محدوده تثبیت شود، احتمال تحقق سناریوی صعود بیت کوین به 100 هزار دلار افزایش می یابد. اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، می بینید که بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که باید بتواند از این مقاومت ها عبور کند. اگر می خواهید از سیگنال های معاملاتی استفاده کنید، باید منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال را بررسی کنید.

احتمال رسیدن بیت کوین به بالاترین ATH خود

توجه داشته باشید که یک تحلیلگر ارز دیجیتال توضیح داده است که اگر بیت کوین(BTC) بتواند از این سطح مقاومت زنجیره ای عبور کند، چگونه می تواند برای بالاترین رکوردهای جدید قرار گیرد. داده های زنجیره ای بیت کوین می توانند نشان دهند که این سطح مقاومت بزرگی دارد. در یک پست جدید در X، تحلیلگر علی در مورد مقاومت فعلی بیت کوین در زنجیره بحث کرد. در تجزیه و تحلیل زنجیره ای، قدرت سطوح حمایت و مقاومت بر اساس مقدار کل ارز دیجیتال آخرین بار در هر سطح است.
از نمودار، قابل مشاهده است که از نظر سطوحی که در حال حاضر بالاتر از قیمت نقدی هستند، علامت 66250 دلاری برجسته است، چون هزینه بیش از 2 درصد از کل UTXOهای بیت کوین را میزبانی می کند. به طور کلی، مبنای هزینه برای هر سرمایه گذاری یک سطح ویژه است و آنها معمولا در زمان آزمایش مجدد واکنش نشان می دهند. چون می تواند باعث تغییر وضعیت سود و ضرر آنها شود. اگر تنها تعداد کمی از سرمایه گذاران مبنای هزینه خود را در اطراف سطح به اشتراک بگذارند، قیمت لحظه ای که مجددا یک سطح را آزمایش می کند، واکنش زیادی ایجاد نمی کند. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن بیت کوین به بالاترین ATH خود بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات زیادی دارد. اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، می بینید که این ارز با مقاومت های مهمی روبرو است. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند به ATH خود برسد.
لینک مقاله: crypto

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قرار است بیت کوین به بالاترین حد قیمتی خود برسد؟

در مورد آیا قرار است بیت کوین به بالاترین حد قیمتی خود برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 47 = ?