چه مواردی باعث افزایش قیمت بیت کوین میشود؟

  • 02:06 1403-06-15
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) احساسات را برای شروع یک صعود بالقوه افزایش می دهد! اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم قرار دارد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم سود به دست آورید.
اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است. این ارز برنامه ها و اهداف بلندمدتی داشته و با هدف تسهیل فعالیت های مرتبط با پول دیجیتال راه اندازی شده است. اتریوم یک ارز پرنوسان است و شرایط لازم برای سرمایه گذاری و کسب سود را برای معامله گران و تریدرها فراهم می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، وضعیت ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کرده و احتمال افزایش قیمت اتریوم(ETH) را مورد بررسی قرار دهیم.

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم(ETH)

ارز دیجیتال اتریوم در تایم فریم 4 ساعته در یک روند نزولی قرار دارد. قیمت از پایین به یک فشردگی عکس العمل نشان داده و به محدوده عرضه خود که دارای نقدینگی است و خودش نیز یک فشردگی قیمت دارد و یک محدوده عرضه به اسم PCP تشکیل داده است و به سمت پاین حرکت کرده است. قیمتی وقتی نزدیک به کف خود شد، به محدوده LS که با رنگ قرمز مشخص شده است رسیده و با فشردگی کامل به سمت بالا در حال حرکت است.
ارز دیجیتال اتریوم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2905 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.28 درصد کاهش یافته است. اگر به چارت اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که نسبت به این نقاط واکنش نشان می دهد. مهم ترین مقاومت ارز اتریوم که یک سطح روانی است، سطح 3 هزار دلار است. اگر می خواهید از سیگنال معاملاتی استفاده کنید، باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.

آیا قیمت اتریوم(ETH) می تواند صعود کند؟

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم برای رسیدن به بالای سطح 3 هزار دلار تلاش کرد و کاهش دیگری مانند بیت کوین را شروع کرد. اتریوم کمتر از سطوح حمایتی 2950 و 2940 دلار معامله شد. قیمت حتی زیر 2900 دلار معامله شد. با این حال، گاوها دوباره در نزدیکی منطقه حمایتی 2560 دلاری فعال بودند. اخیرا یک مقاومت مهم در سطوح 3000 هزار دلار تشکیل شده است که اتریوم چندین بار نسبت به این سطح واکنش نشان داده است.
اتریوم اکنون زیر 2950 دلار و میانگین ساده 100 ساعته معامله می شود. مقاومت فوری نزدیک به سطح 2900 دلار است. همچین یک خط روند نزولی مهم با مقاومت 2905 دلار در نمودار ساعتی اتریوم در حال شکل گیری است. شکست صعودی بالای خط روند ممکن است قیمت را به سطح 2925 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته برساند. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 2940 دلار یا سطح 2940 دلار یا سطح 61.8 فیب اصلاحی کاهش اخیر از نوسان 2992 دلار به پایین است. یکی از سوالات معامله گران ارز دیجیتال همیشه این بوده که ارزهای دیجیتال آینده دار کدامند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کرده و احتمال افزایش قیمت اتریوم(ETH) را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که اخیرا نوسانات زیادی دارد. اتریوم با مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است. به نظر می رسد اتریوم می تواند مقاومت های فعلی خودش را به سمت بالا بشکند و صعودی قیمتی را تجربه کند.

لینک مقاله: forbes

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چه مواردی باعث افزایش قیمت بیت کوین میشود؟

در مورد چه مواردی باعث افزایش قیمت بیت کوین میشود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 88 = ?