خروج سنگین پول از ETFهای بیت کوین در هنگ کنگ

  • 23:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ETFهای بیت کوین و اتریوم هنگ کنگ در روز دوشنبه شاهد خروجی 39 میلیون دلاری بودند! اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید و از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها مثل قیمت بیت کوین سود به دست آورید، باید از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و... هستند. شما نیز می توانید وارد این بازار شده و با انجام معاملات متعدد سود زیادی به دست آورید. شما باید اخبار مهم بازار کریپتو را دنبال کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETFهای بیت کوین و اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی خروج 39 میلیون دلار از ETFهای بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ بپردازیم.

آشنایی با ETF بیت کوین و اتریوم

صندوق قابل معامله در بورس یا همان ETF یکی از موضوعاتی است که اخیرا سروصدای زیادی در میان کاربران بازار ارز دیجیتال به پا کرده است. ETF بیت کوین به عنوان یکی از نوآوری های جدید در این حوزه مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته است. بعد از اینکه ETFهای بیت کوین تایید شد، شرایط عجیب و غریبی در بازار رمز ارزها رخ داد و بیت کوین روند رو به رشدی را پیش گرفت و حتی توانست قبل از هاوینگ، سقف قیمت قبلی خودش را به سمت بالا بشکند و رکورد جدیدی را ثبت کند.
اکنون که در چند ماه از سال 2024 می گذرد، صحبت هایی در مورد تصویب ETF اتریوم در بسیاری از شبکه های اجتماعی وجود دارد. شاید در نگاه اول، ETF اتریوم نیز مانند ETF بیت کوین عمل کند، ولی از آنجایی که اتریوم و بیت کوین رفتار متفاوتی نسبت به یکدیگر در بازار رمز ارزها دارند، نمی توانیم انتظار داشته باشیم که صندوق ETF آنها در بازار بورس نیز شرایط مشابهی در معاملات رمز ارزها ایجاد کند. این نکات زمانی مهم می شوند که بدانید این صندوق ها می توانند روی روندها در ارزهای دیجیتال نیز تاثیر داشته باشند. اگر می خواهید از سیگنال های معاملاتی استفاده کنید، باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.

خروج 39 میلیون دلار از ETFهای بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ

توجه داشته باشید که داده های Farside Investors نشان می دهد که ETFهای ارز دیجیتال که در فهرست هنگ کنگ قرار دارند، روز دوشنبه شاهد خروجی های عظیمی بودند. سرمایه گذاران در اولین روز هفته نزدیک به 40 ملیون دلار از شش ETF بیت کوین و اتریوم استخراج کردند. بیت کوین نقدی و صندوق های قابل معامله اتریوم در فهرست هنگ کنگ در روز دوشنبه بعد از سقوط بیت کوین به زیر 61 هزار دلار در روز جمعه، شاهد خروجی های سنگینی بود.
دوشنبه اولین بار بود که هر شش ETF ارز دیجیتال، از جمله بیت کوین و اتریوم از زمان راه اندازی خود در 2 مه، جریان های منفی را گزارش کردند. Harvest Global قبلا هنوز جریان خروجی برای صندوق بیت کوین نقطه ای خود مشاهده نکرده بود. بعد از هشت روز معامله، سرمایه گذاران تقریبا 13 میلیون دلار از شش ETF را به دست آوردند که در مقایسه با فاز هیجانی اولیه در اطراف همتایان خود در نتیجه فهرست ایالات متحده، نتیجه ناامیدکننده ای برای ETFهای مستقر در آسیا است. برخی از علاقه مندان به صنعت اشاره کردند که کل بازار ETF مستقر در هنگ کنگ تقریبا کوچک است. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا در پس این خروج پول از ETFهای بیت کوین، افزایش قابل توجه دارایی های صندوق بیت کوین در پیش است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETFهای بیت کوین و اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی خروج 39 میلیون دلار از ETFهای بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، در روز دوشنبه شاهد خروج 39 میلیون دلار سرمایه از صندوق های ETF بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ بودیم که این مسئله می تواند بر روند ارزهای دیجیتال تاثیر قابل توجه بگذارد.

لینک مقاله: crypto

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد خروج سنگین پول از ETFهای بیت کوین در هنگ کنگ

در مورد خروج سنگین پول از ETFهای بیت کوین در هنگ کنگ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 89 = ?