چرا ETFهای بیت کوین رکورد حجم معاملات را شکستند؟

  • 15:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به گزارش های منتشر شده، ETFهای بیت کوین رکورد حجم معاملات را شکستند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا ETFهای بیت کوین با استقبال شدیدی روبرو شدند؟ آیا ETFها می توانند قیمت بیت کوین را بالا ببرند؟
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو سرمایه گذاری می کنند و قصد دارند تا از نوسان قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها سود زیادی به دست آورند. شما نیز می توانید با کمک تجزیه و تحلیل، ارزهای دیجیتال مستعد رشد را شناسایی کرده و روی این ارزها سرمایه گذاری کنید تا بتوانید سود زیادی به دست آورید. ETFهای بیت کوین اخیرا رکورد حجم معاملات را شکستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETFهای بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی رکورد جدید حجم معاملات ETF های بیت کوین بپردازیم.

چرا ETFهای بیت کوین مورد استقبال قرار گرفتند؟

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده دنیا به طور گسترده مورد استقبال سرمایه گذاران و هولدرهای زیادی قرار گرفته است. با افزایش محبوبیت بیت کوین، نیاز به ابزارهای مالی برای دسترسی راحت تر و برخورداری از حافظه میانی برای خرید و فروش بیت کوین زیاد شده است. یکی از ابزارهای مالی مورد توجه در این زمینه، صندوق ETF بیت کوین است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برخی از ETFهای بیت کوین را تایید کرده است. به همین دلیل بیت کوین وارد یک روند صعودی قدرتمندی شده است.
با وجود شهرت و محبوبیت ETFهای بیت کوین، آنها اصل و جوهر بیت کوین را از دست می دهند. امروزه ETFهای بیت کوین یکبار دیگر بیت کوین را به سقف قیمتی رساندند و انتظار می رود که با افزایش تقاضا برای خرید سهام ETF قیمت بیت کوین همچنان بالا رود. ETFهای بیت کوین به سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال طعم بیت کوین را می دهند، ولی تجربه معامله واقعی بیت کوین را نمی دهند. در ETFها سرمایه گذاران در معرض تغییرات قیمت بیت کوین قرار می گیرند، ولی هیچ وقت ارز دیجیتال نگه نمی دارند. به این ترتیب به طور کامل جنبه انقلابی بیت کوین، حاکمیت مالی و مالکیت را دور می زند.

رکورد جدید حجم معاملات ETF های بیت کوین

توجه داشته باشید که صندوق های قابل معامله در مبادلات ETF در 5 مارس رکورد 10 میلیارد دلاری در حجم معاملات داشتند، چون بیت کوین قبل از سقوط تقریبا 12 درصد در طی 5 ساعت آینده به بالاترین حد خود رسید. اریک بالچوناس تحلیلگر ETF بلومبرگ در پستی در 5 مارس X که این ارقام را گزارش می کند گفت که اینها اعداد قابل توجهی برای ETFهای بیت کوین هستند.
نکته قابل توجه این است که سهام iShares Bitcoin بلک راک با 3.7 میلیارد دلار بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد، در حالی که بیت کوین گری اسکیل و Fidelity به ترتیب 2.8 و 2 میلیارد دلار به ازای هر ارقام جمع آوری کردند. به گفته CoinGecko بیت کوین در روز معاملاتی ایالات متحده شاهد نوسانات قیمتی قابل توجهی بود و به بالاترین قیمت تاریخ 69200 دلار رسید. سپس با 12 درصد کاهش به 60800 دلار رسید. به گفته Google IBIT سهام فایننس و FBTC تقریبا 8.6 درصد در روز گذشته سقوط کردند، در حالی که سایر ETFهای بیت کوین ریزش قیمت مشابهی را ثبت کردند. در پستی در 5 مارس X، بیت پین تحلیلگر مستعار به افرادی که تازه وارد بیت کوین از طریق ETFها شده بودند، به شوخی گفت که نوسان قیمت یک آیین ماهانه در طول بازارهای صعودی برای از بین بردن معاملات اهرمی است. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETFهای بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی رکورد جدید حجم معاملات ETF های بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو است که بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داده است. اخیرا ETFهای بیت کوین مورد توجه افراد زیادی قرار گرفتند و رکورد حجم معاملات جدیدی را ثبت کرده اند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا ETFهای بیت کوین رکورد حجم معاملات را شکستند؟

در مورد چرا ETFهای بیت کوین رکورد حجم معاملات را شکستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+78 = ?