چرا قیمت ارز اتریوم بیش از 10 درصد کاهش یافت؟

  • 07:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، قیمت اتریوم بیش از 10 درصد کاهش یافت، با این حال گاوها همچنان مشغول خرید بیشتر اتریوم هستند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا قیمت اتریوم 10 درصد کاهش یافت؟ چرا سرمایه گذاران همچنان به خرید اتریوم ادامه می دهند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ارزهای دیجیتال از جمله دارایی های نوظهور در بازار هستند که شما می توانید با خرید و فروش این ارزها سود زیادی به دست آورید. اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در دنیاست که مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته است. این ارز در یک روند صعودی قرار دارد، ولی اخیرا 10 درصد کاهش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 10 درصدی قیمت اتریوم بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) چگونه است؟

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) دومین ارز رمزنگاری شده محبوب در بازار کریپتو است که بیشترین حجم معامله بعد از بیت کوین را به خود اختصاص داده است و یکی از ارزهای موثر در مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال است. این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3700 دلار معامله می شود که اخیرا 10 درصد کاهش یافته است. تحلیل تکنیکال اتریوم کمک می کند تا با مشاهده تاریخچه قیمتی اتریوم بتوانیم آینده این ارز را پیش بینی کنیم. در سال 2021 رشد و رونق صنعت NFT نقش مهمی در ثبت اوج قیمت تاریخی اتریوم داشت. تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند.
جالب است بدانید، تجزیه و تحلیل وضعیت اتریوم در کنار توجه به عوامل بنیادی می تواند درک مناسبی از این ارز دیجیتال را فراهم کند. اتریوم دومین رمز ارز از لحاظ ارزش معاملات است و از قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند در شبکه برخوردار است. با ارتقای مرج، اتریوم از نسخه اثبات کار به الگوریتم اثبات سهام مهاجرت کرد. اگر به نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم ماهانه نگاه کنید، می بینید که اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که قیمت این ارز نسبت به این سطوح عکس العمل نشان می دهد.

کاهش 10 درصدی قیمت اتریوم(ETH)

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم مانند ارز بیت کوین(BTC) رالی صعودی خودش را به بالای سطح 3650 دلار رساند. بیت کوین افزایش یافت و حتی به بالاترین سطح تاریخی بالای 69 هزار دلار نیز رسید. اتریوم همچنین قبل از ظهور خرس ها سطح 3800 دلار را کاهش داد. واکنش نزولی شدیدی از بالای 3827 دلار وجود داشت. قیمت اتریوم بیش از 500 دلار سقوط کرد و به سمت حمایت 3200 دلار معامله شد.
نکته قابل توجه این است که در نمودار ساعتی اتریوم یک شکست به زیر خط روند صعودی کلیدی با حمایت 3620 دلاری وجود داشت. پایین ترین قیمت اتریوم در 3211 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در تلاش برای افزایش تازه است. حرکتی بالاتر از سطح 3500 دلار وجود داشت. قیمت به بالای سطح 50 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان 3827 دلار به پایین 3211 دلار صعود کرد. 
اتریوم مقاومت های مهمی پیش روی خودش دارد که اگر بتواند از این مقاومت های خود عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد. در غیر این صورت، ممکن است به سمت حمایت های خود حرکت کند و وارد روند نزولی شود. با این حال تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو نسبت به آینده ارز دیجیتال اتریوم(ETH) امیدوار هستند و انتظار دارند که اتریوم رشد چشمگیری را در آینده ای نزدیک تجربه کند. علاوه بر این، گاوها نیز همچنان مشغول جمع آوری و خرید ارز اتریوم هستند تا دارایی های خودشان را افزایش دهند. یکی از چالش های اصلی در بازار ارزهای دیجیتال ساخت بهترین پرتفوی ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 10 درصدی قیمت اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که اخیرا افزایش قابل توجه را تجربه کرده است و به سطح 3700 دلار رسیده است. این ارز 10 درصد ریزش کرد. با این حال، گاوها و سرمایه گذاران بزرگ همچنان مشغول خرید اتریوم هستند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت ارز اتریوم بیش از 10 درصد کاهش یافت؟

در مورد چرا قیمت ارز اتریوم بیش از 10 درصد کاهش یافت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+59 = ?