چرا مایکرواستراتژی قصد دارد 600 میلیون دلار بیت کوین بخرد؟

  • 15:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به خبرهای منتشر شده، مایکرواستراتژی یکی از شرکت های سرمایه گذار بزرگ در بازار کریپتو قصد دارد 600 میلیون دلار بیت کوین را خریداری کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا مایکرواستراتژی بیت کوین های بیشتری جمع آوری می کند؟ چه آینده ای در انتظار بیت کوین است؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای سرمایه گذاری در دنیا است که رمز ارزهای زیادی در این بازار عرضه شده اند که هر کدام از این ارزها پتانسیل افزایش قیمت دارد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از نوسانات قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. اخیرا ارزهای دیجیتال مورد توجه سرمایه گذاران و شرکت های زیادی قرار گرفته اند. مایکرواستراتژی یکی از شرکت های بزرگی است که می خواهد بیت کوین های بیشتری را خریداری کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید 600 میلیون دلار بیت کوین توسط مایکرواستراتژی بپردازیم.

چه آینده ای در انتظار بیت کوین(BTC) است؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چه آینده ای در انتظار بیت کوین(BTC) است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که از زمان عرضه این ارز در سال 2009، بیت کوین هر روز بیشتر روی زبان ها افتاده و نگاه ها را به سمت خود جذب کرده است. شهرت بیت کوین به گونه ای است که حتی بسیاری از مردم که هنوز با مفهوم ارزهای دیجیتال آشنایی ندارند، اسم بیت کوین را شنیده اند. با ورود بیشتر به عصر دیجیتال و پیشرفت های گسترده در این زمینه، به نظر می رسد آینده ما با آینده قیمت بیت کوین پیوند خورده است. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، بیت کوین می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
کمیسیون SEC ایالات متحده در اوایل سال 2024 اولین صندوق ETF بیت کوین را در بورس تایید کرد و گفت که هاوینگ بیت کوین نیز در راه است. این دو مورد می توانند قیمت بیت کوین را وارد یک روند صعودی قدرتمندی کنند. هنوز برخی از افراد به یک دارایی که کاملا دیجیتال و غیرقابل لمس باشد، اعتماد کافی ندارند، ولی در عین حال می بینند که بسیاری از سرمایه گذاری در بیت کوین سود خوبی به دست آورده اند. تحلیلگران و کارشناسان بازار نیز نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند.

خرید 600 میلیون دلار بیت کوین توسط مایکرواستراتژی

توجه داشته باشید که مایکرواستراتژی MicroStrategy بزرگ ترین دارنده شرکتی بیت کوین قرار است 600 میلیون دلار به عنوان بخشی از اقدام برای خرید بیت کوین بیشتر جمع آوری کند. شرکت هوش تجاری در بیانیه ای در 4 مارس این خبر را تایید کرد و فاش کرد که این وجوه در قالب اسکناس های قابل تبدیل ارشد منتشر خواهد شد. اسکناس های قابل تبدیل ارشد یک اوراق بدهی هستند که می توانند در تاریخ بعدی به حقوق صاحبان سهام تبدیل شوند. آنها نسبت به سهام عادی بالاتر هستند.
مایکرواستراتژی گفت که می خواهد از درآمد خالص به دست آمده از فروش اسکناس ها برای خرید بیت کوین بیشتر برای اهداف عمومی شرکت استفاده کند. علاوه بر این، انتظار می رود که به خریداران اولیه اسکناس ها حق خرید تا سقف 90 میلیون دلار بیشتر از کل مبلغ اصلی اسکناس ها را عطا کند. با ادامه روند صعودی قیمت بیت کوین، سهام مایکرواستراتژی بیش از 20 درصد افزایش یافت. اسکناس ها در 15 مارس 2030 سررسید می شوند، مگر اینکه قبلا مطابق با شرایط خود خریداری، بازخرید یا تبدیل شده باشند. مایکرواستراتژی اکنون 172 درصد در طول ماه رشد کرده است. موسس و رئیس اجرایی شرکت، مایل سیلور، مغز متفکر پشت استراتژی سرمایه گذاری بیت کوین مایکرواستراتژی بوده است. یکی از روش های استفاده درس از موقعیت های ترید ارز دیجیتال شناخت مزایای ترید ارزهای دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید 600 میلیون دلار بیت کوین توسط مایکرواستراتژی بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا در یک روند صعودی قرار دارد و مایکرواستراتژی یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری قصد دارد تا 600 میلیون دلار بیت کوین را خریداری کند و به پرتفوی خود اضافی کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا مایکرواستراتژی قصد دارد 600 میلیون دلار بیت کوین بخرد؟

در مورد چرا مایکرواستراتژی قصد دارد 600 میلیون دلار بیت کوین بخرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+74 = ?