آیا رشد قیمت بیت کوین در سطح 70 هزار دلار متوقف می شود؟

  • 15:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران مشهور بازار کریپتو می گویند که رشد قیمت بیت کوین(BTC) در سطح 70 هزار دلار متوقف می شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین تا چه ناحیه ای می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ بیت کوین اکنون در چه سطحی معامله می شود؟
در حال حاضر افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند و از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست می آورند. بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. تحلیلگران اخیرا پیش بینی کرده اند که رشد قیمت بیت کوین ممکن است در سطح 70 هزار دلار متوقف شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی متوقف شدن رشد بیت کوین در 70 هزار دلار بپردازیم.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده در بازار شناخته می شود که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 68600 دلار معامله می شود که انتظار می رود بتواند از ناحیه 69 هزار دلار عبور کند. شاید نتوانیم بگوییم که ارز بیت کوین(BTC) در آینده چه جایگاهی در میان مردم و امور مالی روزمره آنها خواهد داشت، ولی با استفاده از بینش تحلیلگران می توانیم حدس بزنیم که آینده قیمت بیت کوین به چه سمتی خواهد رفت.
علاوه بر این، چشم انداز هاوینگ نیز بر آینده قیمت بیت کوین(BTC) در سال 2024 تاثیر زیادی می گذارد. برخی از تحلیلگران و کارشناسان بازار معقتد هستند که بعد از هاوینگ می توانیم شاهد شکست رکوردهای جدید بیت کوین شاید حتی شش رقمی شدن آن در سال جاری باشیم. ادامه خوش بینی ها در مورد ETFهای بیت کوین، کاهش نرخ بهره فدرال رزرو و نزدیک شدن به هاوینگ باعث می شود تا بیت کوین همچنان از شتاب مثبت نیمه اول سال 2024 بهره مند شود. اگر به چارت قیمت بیت کوین نگاه کنید، می بینید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است.

متوقف شدن رشد بیت کوین در 70 هزار دلار

توجه داشته باشید که آخرین تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت بیت کوین(BTC) روی زنجیره و رفتار ماینرها به این نتیجه می رسد که بیت کوین با قیمتی کمتر از 70 هزار دلار از نظر هزینه انرژی قیمت منصفانه دارد. منطقه ارزش عمیق خود را ترک کرده است، چون داده های زنجیره ای به یک تغییر لرزه ای در دینامیک قیمت بیت کوین اشاره می کند. چارلز ادوارز، بنیانگذار بیت کوین کمی و صندوق دارایی دیجیتال Capriole Investments در یک رشته X در 7 مارس از فصل جدید برای بازار استقبال کرد.
ارز بیت کوین در بالاترین سطح خود یک تحول جدی نسبت به قیمت بیت کوین چند ماه پیش است، ولی تجزیه و تحلیل زنجیره ای نشان می دهد که گاوها به راحتی تعادل را اصلاح کرده اند. ادوارز نشان می دهد که بیت کوین(BTC) تقریبا 70 هزار دلار از نظر میزان انرژی مصرف شده توسط ماینرها برای مشارکت در شبکه قیمت منصفانه دارد. شاخص قیمت انرژی بیت کوین Capriole نشان می دهد که این پدیده برای اولین بار از اواخر سال 2020 رخ  می دهد. ادواردز این معیار را به عنوان ارزش ذاتی بیت کوین که فقط از ژول انرژی خالص به شبکه قیمت گذاری می شود، توصیف می کند. سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی متوقف شدن رشد بیت کوین در 70 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که در حال حاضر در سطح 68600 دلار معامله می شود. تحلیلگران مشهور بازار می گویند که رشد قیمت بیت کوین ممکن است در سطح 70 هزار دلار متوقف شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا رشد قیمت بیت کوین در سطح 70 هزار دلار متوقف می شود؟

در مورد آیا رشد قیمت بیت کوین در سطح 70 هزار دلار متوقف می شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+94 = ?