چرا فیلیپینی ها با ممنوعیت بایننس با افزایش کارمزدها روبرو شدند؟

  • 00:06 1403-06-30
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیلیپینی ها با ممنوعیت صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) با افزایش کارمزدها روبرو شدند! بایننس یکی از صرافی های مشهور در دنیاست که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. به نظر می رسد فعالیت صرافی بایننس در فیلیپین متوقف شده است.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بایننس یکی از پلتفرم های معاملاتی در دنیاست که شما می توانید در این صرافی معاملات متعددی انجام دهید. بایننس در کشورهای مختلفی فعالیت می کند و به نظر می رسد فعالیت بایننس در کشور فیلیپین متوقف شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در فیلیپین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش کارمزدها با ممنوعیت بایننس در فیلیپین بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

وضعیت ارزهای دیجیتال در فیلیپین

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که وضعیت ارزهای دیجیتال در فیلیپین چگونه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که فیلیپین یکی از کشورهای پیشرو در بازار کرپیتوکارنسی است. اقتصاد کشور فیلیپین، سی و دومین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولید ناخالص داخلی بر اساس آمار ارائه شده توسط صندوق بین المللی پول و همچنین دوازدهمین اقتصاد بزرگ آسیا است. کشور فیلیپین به عنوان یکی از سریع ترین کشورهای در حال رشد محسوب می شود. فیلیپین در درجه اول یک کشور تازه صنعتی شده در نظر گرفته می شود که اقتصادی قوی دارد.
جالب است بدانید، وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور فیلیپین برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. شما با کسب اطلاعات در مورد تاریخچه ارزهای دیجیتال در کشور فیلیپین و مقررات آن می توانید به چشم دیگری به این کشور نگاه کنید. شاید فیلیپین اولین کشور آسیایی نباشد که به عنوان استفاده از رمز ارزها به یاد آورده شده است. ولی این کشور با 7100 جزیره، بعد از پاندمی کرونا، پتانسیل بالایی در استفاده از ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال در اقتصاد خود نشان داد.

افزایش کارمزدها با ممنوعیت بایننس در فیلیپین

توجه داشته باشید که جی ریکی ویلارانت، مدیر عامل Moneybees گفت که تصمیم برای ممنوعیت صرافی ارز دیجیتال بایننس نشان دهنده اهمیت رعایت مقررات و نظارت در صنعت است. به گفته یکی از مدیران اجرایی منطقه، با اخراج بایننس از فیلیپین، معامله گران و تریدرهای مستقر در این کشور اکنون باید با کارمزدهای بالاتر و توکن های رمزنگاری شده کمتری دست و پنجه نرم کنند. در 14 دسامبر 2023، کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین شمارش معکوس سه ماهه برای ممنوعیت صرافی بایننس را اعلام کرد.
کلوین لی از SEC در آن زمان گفت که صرافی بایننس هیچ وقت زحمت ثبت نام در فیلیپین را به خود نداده و از مقررات پیروی می کند. کمیسیون ملی مخابرات کشور به ارائه دهندگان خدمات اینترنتی محلی دستور داد تا صرافی را در 25 مارس مسدود کنند. در 23 آوریل، SEC به اپل و گوگل دستور داد تا برنامه بایننس را از فروشگاه های خود مسدود کند. با اجرای کامل این مموعیت، کوین تلگراف با بازیکنان محلی تماس گرفت تا نظرات آنها را در مورد تاثیر تحریم بایننس بر فضای ارزهای دیجیتال دریافت کند. در اینجا لازم به ذکر است که شناخت قوانین راه اندازی صرافی در ایران میتواند به شما در شناخت صرافی های ارز دیجیتال کمک کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در فیلیپین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش کارمزدها با ممنوعیت بایننس در فیلیپین بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. همانطور که گفته شد، فیلیپین یکی از کشورهای پیشرو در ارزهای دیجیتال است که اخیرا فعالیت بایننس در این کشور متوقف شده است. با ممنوعیت صرافی بایننس در این کشور، تریدرهای مستقر در فیلیپین با کارمزدهای بالاتری روبرو شدند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا فیلیپینی ها با ممنوعیت بایننس با افزایش کارمزدها روبرو شدند؟

در مورد چرا فیلیپینی ها با ممنوعیت بایننس با افزایش کارمزدها روبرو شدند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 37 = ?