چرا صرافی استرالیا امسال ETF بیت کوین را تایید کرد؟

  • 00:06 1403-06-30
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، صرافی استرالیا امسال ETF بیت کوین را تایید کرده است! ETF بیت کوین نوعی صندوق قابل معامله است که شما می توانید به صورت غیرمستقیم از بالا رفتن قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. اخیار این صندوق ها مورد استقبال سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته اند.
بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی هاست که قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل، صندوق ETF بیت کوین است. این صندوق می تواند قیمت بیت کوین را به طور قابل توجهی افزایش دهد تا هولدرها سود زیادی به دست آورند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تایید شدن ETF بیت کوین در صرافی استرالیا بپردازیم.

آشنایی با صندوق ETF بیت کوین

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که صندوق ETF بیت کوین چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETF بیت کوین به صندوق قابل معامله ای گفته می شود که ارز بیت کوین یکی از دارایی های آن است. در واقع، قیمت صندوق به قیمت بیت کوین متصل است. ETF بیت کوین بستری را برای معامله ساده و قانونی بیت کوین در سایر بازارهای مالی ایجاد کرده است. افراد می توانند ETF بیت کوین را از طریق بازارهای مالی دیگر مانند بازار بورس آمریکا خریداری کنند و سود به دست بیاورند.
جالب است بدانید، کاربرانی که ارز بیت کوین دارند، روند قیمت را حد زیادی کنترل می کنند. ETF بیت کوین در بازار بورس اوراق بهادار لیست شده و کاربران با مراجعه به کارگزاری می توانند آن را خریداری کنند. ارزش صندوق قابل معامله ارز بیت کوین با افزایش و کاهش قیمت بیت کوین تغییر پیدا می کند. به عبارت دیگر، ارز ETF بیت کوین با قیمت خود بیت کوین رابطه مستقیم دارد. همچنین ETF بیت کوین فرصت هایم معاملاتی متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، تفاوت های ساختاری کوچکی بین ETF بیت کوین و سایر ETFها وجود دارد.

تایید شدن ETF بیت کوین در صرافی استرالیا

توجه داشته باشید که به گفته جف یو، مدیر عامل Monochrome بیت کوین استرالیا می توانند در سه سال اول 3 تا 4 میلیارد دلار ورودی داشته باشند. بزرگ ترین بورس اوراق استرالیا، بورس اوراق بهادار استرالیا می تواند چندین بیت کوین را نشان دهد. منابع ناشناس آگاه به بلومبرگ گفتند که به دنبال صادرکنندگان صندوق در ایالات متحده و هنگ کنگ برنامه های کاربردی ETF بیت کوین از VanEck استرالیا و مدیر صندوث محلی متمرکز بر ETF BetaShares قرار است قبل از پایان سال تایید شوند.
رشد برنامه های ETF بیت کوین به دنبال تاییدیه های بیت کوین ETF در ایالات متحده است که شاهد انباشت 53 میلایدر دلار دارایی تحت مدیریت در 11 محصول جداگانه بوده اند. جاستین ارزدون، رئیس بخش دیجیتال BetaShares گفت که جریان های قابل توجه به ETF های مستقر در ایالات متحده اعتماد به نفس را برای راه اندازی محصولات در استرالیا ایجاد کرده است و ثابت می کند که دارایی های دیجیتال اینجا هستند. جف یو، مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی های کریپتو Monochrome که دارای یک برنامه کاربردی با یک صرافی رقیب است، در گفتگو با کوین تلگراف استرالیا را به عنوان کشوری بسیار سنگین رمزنگاری توصیف کرد. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تایید شدن ETF بیت کوین در صرافی استرالیا بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین به صندوق قابل معامله ای گفته می شود که یکی از بهترین صرافی های استرالیا ETF بیت کوین را تایید کرده است. این مسئله تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین می گذارد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا صرافی استرالیا امسال ETF بیت کوین را تایید کرد؟

در مورد چرا صرافی استرالیا امسال ETF بیت کوین را تایید کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 45 = ?