آیا بیت کوین به سطح قیمت 50 هزار دلار برمی گردد؟

  • 01:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران گفته است که بعید است که بیت کوین به سطح قیمت 50 هزار دلار برگردد! بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده در بازار شناخته می شود که نوسانات زیادی دارد. این ارز اکنون با قیمت 69300 دلار معامله می شود و ممکن است همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.
این روزها افراد زیادی روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند تا از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست بیاورند. بیت کوین یکی ارزهای محبوب در بازار است که قیمت بیت کوین می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد. بنابراین، شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید تا قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال بازگشت بیت کوین به سطح قیمت 50 هزار دلار بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 63500 دلار معامله می شود. این ارز نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.27 درصد افزایش یافته و به سطح مقاومت مهم خود نزدیک شده است. به نظر می رسد که بیت کوین می تواند از این مقاومت عبور کند و به اعداد بالاتری برسد. در غیر این صورت کمی در این ناحیه نوسان می کند و ریزش قیمت را تجربه می کند. شما باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا سود زیادی از معاملات این ارز به دست آورید.
یکی از پلتفرم های تحلیلی نشان می دهد که حجم معاملات ارز بیت کوین در 3 ماهه نخست سال 2024 میلادی ب 1.4 تریلیون دلار رسیده است. این آمار نشان می دهد که حجم معاملات نسبت به 3 ماهه پایانی سال 2023 که حجم معاملات 674 میلیارد دلار بود، حدود 107 درصد افزایش یافته است. می توان گفت که این افزایش معمولا ناشی از راه اندازی صندوق های قابل معامله بورسی بیت کوین در آمریکا بوده است. بیت کوین با سطوح مقاومتی و حمایتی مهم روبرو است که می تواند به این نواحی عکس العمل نشان دهد.

احتمال بازگشت بیت کوین به سطح قیمت 50 هزار دلار

توجه داشته باشید که به گفته Dylan LeClair، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، بیت کوین از اواخر فوریه به زیر 50 هزار دلار نزول نکرده است و بعید به نظر می رسد که به زودی به این سطح بازگردد. به گفته یک تحلیلگر ارز دیجیتال، فراوانی رسیدن بیت کوین به سطوح قیمت حمایت بالاتر و همچنین عدم کف فوری در بازارهای مشتقات، نشان می دهد که بعید است قیمت آن به این زودی ها به 50 هزار دلار کاهش یابد. دیلن لیکلر، تحلیلگر ارشد صندوق دارایی دیجیتال UTXO Mangement در یادداشت تحلیلی در 7 آوریل توضیح داد که اگر بیت کوین  دوباره به محدوده قیمت 70 هزار دلار تا 75 هزار دلار افزایش یابد، فشار قابل توجهی بر موقعیت های فروش وارد می کند.
اگر به مرز بالای محدوده LeClair برسد، تقریبا 830 میلیون دلار موقعیت های فروش کوتاه با انحلال روبرو خواهند شد. این به معنی افزایش 7.8 درصدی نسبت به قیمت فعلی بیت کوین 69500 دلاری است. به این ترتیب، درصد تغییر 7.5 درصدی مشابه، ولی در یک حرکت نزولی در 15 مارس رخ داد که باعث انحلال 525.2 میلیون دلار شد. LeClair توضیح داد که اگرچه کاهش قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار می تواند باعث انحلال قابل توجه موقعیت های خرید شود، ولی با توجه به تغییرات اخیر قیمت و افزایش سطح حمایت، آن را پیش بینی نمی کند. یکی از سوالاتی که در اینجا مطرح است این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال بازگشت بیت کوین به سطح قیمت 50 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 69500 دلار خرید و فروش می شود. یکی از تحلیلگران بازار می گوید که بعید است بیت کوین به این زودی به سطح 50 هزار دلار برگردد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین به سطح قیمت 50 هزار دلار برمی گردد؟

در مورد آیا بیت کوین به سطح قیمت 50 هزار دلار برمی گردد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+80 = ?