آیا یک رالی صعودی 100 درصد برای شیبا(SHIB) در راه است؟

  • 18:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران می گویند که یک رالی صعودی 100 درصدی برای ارز شیبا در راه است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا شیبا اینو می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند؟ شیبا اینو با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ شیبا اینو در این رالی صعودی تا کجا می تواند رشد کند؟
امروزه افراد زیادی روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند که این مسئله باعث شده تا ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی داشته باشند و سیگنال ارز دیجیتال خوبی را صادر کرده باشد. شیبا اینو یکی از میم کوین های محبوب در بازار کریپتو است که تحلیلگران گفته اند که شیبا اینو ممکن است وارد یک رالی صعودی 100 درصدی شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن شیبا به یک رالی صعودی 100 درصدی بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز شیبا اینو(SHIB)

شیبا اینو(SHIB) یکی از میم کوین های مشهور در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.000026 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 2.46 درصد کاهش یافته است و موقعیت خوبی برای نوسان گیری در ارز دیجیتال را در اختیار معامله گران قرار داده است. اگر به چارت ماهانه شیبا اینو نگاه کنید، متوجه می شوید که شیبا اینو با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر ارز شیبا بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به اعداد بالاتری برسد. در غیر این صورت، یک اصلاح قیمتی انجام می دهد و قیمت آن ریزش می کند.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال شیبا(SHIB) بعد از عبور کردن از سطح قیمتی 0.00003 دلار برای بیش از 48 ساعت، دوباره زیر این سطح قیمتی رفته است. با وجود این، این رمز معمولا نشانه هایی از مقاومت خریداران بعد از افزایش قیمت قوی آن در اوایل مارس را نشان داده است. طبق پیش بینی تحلیل گری به اسم زانراکس، ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) در حال حرکت به سمت سطح قیمتی 0.0008 دلار است. اگر شیبا اینو به این سطح برسد، دارندگان و سرمایه گذاران شیبا اینو سود زیادی به دست می آورند.

یک رالی صعودی 100 درصدی برای شیبا اینو در راه است!

توجه داشته باشید که یک تحلیلگر ارز دیجیتال یک شاخص فنی کلیدی را در نمودار قیمت شیبا اینو شناسایی کرده است که نشان می دهد این رمز ارز قرار است شاهد افزایش قیمت بزرگ به بالاترین حد جدید باشد. به عبارت دیگر، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال با اسم Capitan Faibik در شبکه اجتماعی X از یک الگوی فنی متمایز در نمودار قیمت شیبا اینو رونمایی کرده است. این تحلیلگر با به اشتراک گذاشتن نمودار 6 ساعته ارز دیجیتال شیبا اینو در برابر تتر یک الگوی مثلث نامتقارن را نشان داد که نشان می دهد ممکن است ارز دیجیتال در دو هفته اول آوریل وارد روند صعودی بزرگی شود و رشد قابل توجهی را تجربه کند.
سرمایه گذاران نهادی ارز دیجیتال 862 میلیون دلار را وارد بازار می کنند. الگوی مثلث نامتقارن یک نشانگر فنی است که یک دوره تثبیت را قبل از اینکه قیمت یک ارز دیجیتال مجبور به شکسته شدن یا کاهش یابد را نشان می دهد. معمولا، الگوهای مثلثی به عنوان صعودی تفسیر می شوند، به خصوص اگر ارز دیجیتال در حال حاضر در روند صعودی قرار داشته باشد. چون ظهور الگوی فنی نشانه آن است که قیمت توکن به سمت بالا ادامه خواهد داد. در مورد شیبا اینو، فایبیک الگوی فنی را به عنوان یک شکست بالقوه صعودی تفسیر کرده و یک رالی آتی را پیش بینی کرده است که می تواند شاهد دو برابر شدن قیمت شیبا اینو باشد. یکی از سوالات در مورد نوسانگیری ارز دیجیتال این است که بهترین زمان برای نوسان گیری ارز دیجیتال، چه زمانی است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن شیبا به یک رالی صعودی 100 درصدی بپردازیم. همانطور که گفته شد، شیبا اینو یکی از ارزهای برتر در بازار است که نوسانات زیادی دارد. برخی از تحلیلگران گفته اند که یک رالی صعودی 100 درصدی برای ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) در راه است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا یک رالی صعودی 100 درصد برای شیبا(SHIB) در راه است؟

در مورد آیا یک رالی صعودی 100 درصد برای شیبا(SHIB) در راه است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+94 = ?