آیا نهنگ خفته اتریوم(ETH) از خواب بیدار شده است؟

  • 11:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نهنگ خفته اتریوم با 12000 اتریوم از خواب بیدار می شود! نهنگ به سرمایه گذاری گفته می شود که مقدار زیادی رمز ارز در اختیار دارد و می تواند به جابجایی دارایی های خود، قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد. اتریوم نیز اخیرا مورد توجه نهنگ های زیادی قرار گرفته است.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای هیجانی است که شما می توانید در این بازار فعالیت داشته باشید و از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. برای این کار باید حرکات نهنگ های بازار را زیر نظر بگیرید و در صورت امکان از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. اخیرا نهنگ خفته اتریوم از خواب بیدار شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی بیدار شدن نهنگ اتریوم با 12000 ETH بپردازیم.

نهنگ ها چه تاثیری روی قیمت اتریوم می گذارند؟

اگر در بازار کریپتو فعالیت داشته باشید، بدون شک اسم نهنگ ارز دیجیتال را شنیده اید. نهنگ ها بزرگترین موجودات در اقیانوس ها هستند. در بازار خرید و فروش اتریوم نیز نهنگ های زیادی وجود دارند که قیمت اتریوم را تحت تاثیر قرار می دهند.  نهنگ ها برای خودشان پول در می آورند و در عین حال بر نحوه ترید سایر معامله گران ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارند. به همین دلیل است که پیگیری کارهایی که این نهنگ ها انجام می دهند، خیلی مهم است. اتریوم نوسانات زیادی دارد که شما می توانید از نوسانات قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید.
جالب است بدانید، نهنگ ها می توانند در بازار اتریوم از تکنیک پامپ و دامپ استفاده کنند. در این روش ممکن است شما سود زیادی به دست آورید و یا محتمل ضرر بزرگی شوید. شما می توانید با روش های مختلفی حرکات نهنگ های بازار کریپتو را زیر نظر بگیرید. اولین روش، بررسی مداوم سفارش های بازار است. سفارش هایی که باید زیر نظر قرار دهید، شامل سفارش های خرید و فروش بزرگ و غیرعادی است. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، می توانید اتریوم را انتخاب کنید.

بیدار شدن نهنگ اتریوم با 12000 ETH

توجه داشته باشید که بازار اتریوم(ETH) بعد از آنکه یک نهنگ برای مدت طولانی خفته بود، دوباره بیدار شد و مقدار قابل توجهی ارز اتریوم(ETH) را به صرافی ارز دیجیتال کراکن منتقل کرد و سروصدای زیادی به پا می کند. این حرکت باعث گمانه زنی ها در مورد کاهش احتمالی قیمت شده است، ولی روند گسترده تر بازار تصویر پیچیده تری را نشان می دهد. شرکت تحلیل آنچین Spot OnChain فاش کرده است که سرمایه گذار که در عرضه اولیه سکه اتریوم در سال 2014 شرکت کرده است، اخیرا 1069 ETH به ارزش تقریبی 3.56 میلیون دلار را به کراکن واریز کرده است.
به طور سنتی، سپرده گذاری به صرافی ها به عنوان نشانه ای از قصد فروش در نظر گرفته می شود که به طور بالقوه فشار نزولی بر قیمت اتریوم وارد می کند. فعالیت این نهنگ ها به دلیل مشارکت آنها در ICO اتریوم قابل توجه است. در سال 2014 آنها تقریبا 12566 ETH را با قیمت ناچیز 0.30 دلار برای هر توکن به دست آورند. انتقال اخیر تنها کسری از دارایی آنها را نشان می دهد، ولی قیمت فروش بیش از 3300 دلار در هر اتریوم نشان دهنده سود کلان برای سرمایه گذاری اولیه است. یکی از روش های موفقیت در بازار ارز دیجیتال شناخت الزامات سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی بیدار شدن نهنگ اتریوم با 12000 ETH بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیاست که نهنگ ها علاقه زیادی به انباشت اتریوم دارند. اخیرا یکی از نهنگ های اتریوم از خواب بیدار شده و به نظر می رسد قصد فروش دارایی های خودش را دارد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا نهنگ خفته اتریوم(ETH) از خواب بیدار شده است؟

در مورد آیا نهنگ خفته اتریوم(ETH) از خواب بیدار شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+99 = ?