چرا مدیر عامل فانتوم از سولانا(SOL) حمایت می کند؟

  • 22:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مدیر عامل فانتوم از ارز دیجیتال سولانا(SOL) حمایت می کند! سولانا یکی از محبوب ترین شبکه های بلاک چینی در دنیای کریپتو است که مزیت های زیادی را برای کاربران خود فراهم می کند. از این رو مدیر عامل فانتوم حمایت خود از ارز سولانا را اعلام کرد.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت این دارایی ها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت ارزها سود زیادی به دست آورید. سولانا یکی از ارزهای محبوبی است که افراد زیادی روی این ارز سرمایه گذاری کرده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز سولانا(SOL) برای شما ارائه کنیم و به بررسی حمایت مدیر عامل فانتوم از سولانا بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

وضعیت فعلی ارز سولانا(SOL)

سولانا(SOL) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 180 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 2.15 درصد افزایش و نسبت به یک هفته گذشته 7 درصد کاهش یافته است. اگر به نمودار سولانا نگاه کنید، متوجه می شوید که سولانا با مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است که نسبت به این نواحی واکنش نشان می دهد و ممکن است نوسانات زیادی به همراه داشته باشد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، سولانا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
جالب است بدانید، شبکه سولانا(Solana) با افزایش قابل توجه تراکنش های ناموفق و تراکم شبکه روبرو شده است. دلیل اصلی این مشکل، فعالیت شدید در حوزه میم کوین هاست. در حالی که برخی از افراد معقتد هستند که این حجم بالای تراکنش های ناموفق ناشی از فعالیت ربات های اسپمر است و ارتباطی به تراکنش های واقعی کاربران ندارد و کاربران می توانند تمامی تراکنش های خودشان را با موفقیت انجام دهند. سولانا مستعد رشد است و می تواند در آینده ای نزدیک رشد چشمگیری را تجربه کرده و به اعداد بالاتری برسد. بنابراین، شما باید قیمت سولانا را زیر نظر بگیرید تا از بالا رفتن قیمت آن سود به دست آورید.

حمایت مدیر عامل فانتوم از ارز سولانا

توجه داشته باشید که آندره کرونژ، خالق فانتوم حمایت خود را از شبکه سولانا(SOL) در میان شکست های اخیر تراکنش در شبکه نشان داده است. کرونژ یکی از تاثیرگذارترین رهبران فکری در امور مالی غیرمتمرکز در نظر گرفته می شود. طبق پست در پلتفرم اجتماعی X توسط یکی از بنیانگذاران، برخی از منتقدان ازدحام مداوم را نقص سولانا می دانند، با این حال این از رشد سریع اکوسیستم ناشی می شود که تقاضا برای فضای بلوک را افزایش داده است. کرونژ اظهار داشت که مسائل مربوط به عملکرد چالش های فنی هستند، نه نقص مکانیزم اجماع.
با توجه به Dune Analytics، در بحبوحه افزایش فعالیت های ناشی از شوق اخیر Memecoin در سولانا، تقریبا 75 درصد از تراکنش های بدون رای در 4 آوریل شکست خوردند. کرونیه از شبکه سولانا به عنوان قربانی موفقیت یاد کرد. افزایش شکست تراکنش ها با سروصدای اخیر کاربران سولانا در رسانه های اجتماعی همراه شد که از تراکنش های ناموفق و تجربه کاربری ضعیف شکایت کردند. در همین حال، سایر اعضای جامعه از موضع کرونژ حمایت کردند و اظهار داشتند که مردم معمولا فناوری بلاک چین را به دلیل اصول و قابلیت های اساسی آن تحسین می کنند. یکی از سوالات مهم در مورد بازار ارز دیجیتال این است که اصلاح بازار ارز دیجیتال Market Corrention چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز سولانا(SOL) برای شما ارائه کنیم و به بررسی حمایت مدیر عامل فانتوم از سولانا بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. همانطور که گفته شد، سولانا یکی از محبوب ترین شبکه های بلاک چینی است که اخیرا مدیر عامل فانتوم، حمایت خود از ارز دیجیتال سولانا را اعلام کرده است. سولانا می تواند در آینده ای نزدیک رشد چشمگیری را تجربه کند و به قیمت های بالاتری برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا مدیر عامل فانتوم از سولانا(SOL) حمایت می کند؟

در مورد چرا مدیر عامل فانتوم از سولانا(SOL) حمایت می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+77 = ?