ویژگی های اوردر بلاک معتبر کدامند؟

  • 13:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویژگی های اوردر بلاک معتبر؛ یکی از ابزارهای کاربردی در بازار ارز دیجیتال! ابزارهای معاملاتی مختلفی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از این ابزارها به راحتی معاملات خودتان را انجام داده و سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها به دست آورید.
بازار ارزهای دیجیتال به یکی از مسیرهای موفقیت برای رسیدن به آزادی مالی تبدیل شده است که یکی از مهم ترین استراتژی ها در بازارهای مالی به خصوص در بازار ارزهای دیجیتال، اوردر بلاک است. شما می توانید از اوردر بلاک ها استفاده کرده و عملکرد بهتری در بازار کریپتو داشته باشید. شما با کمک استراتژی های معاملاتی می توانید سود زیادی به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اوردر بلاک برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های اوردر بلاک معتبر بپردازیم.

اوردر بلاک چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که اوردر بلاک چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که اوردر بلاک یکی از ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید از این ابزار برای معاملات ارزهای دیجیتال نیز استفاده کرده و سود زیادی به دست آورید. اوردر بلاک رفتاری در بازار ارز دیجیتال است که نشان از پر شدن سفارشات و روند حرکتی موسسه های مالی و سرمایه گذاران بزرگ است که بازیگران عمده بازار هستند. حرکات این سرمایه گذاران معمولا با نمایش الگوهای خاصی اتفاق می افتد. به نظر شما حد سود و حد ضرر چیست و چرا باید رعایت کنیم؟
جالب است بدانید، زمانی که اوردر بلاک در بازار ارز دیجیتال تشکیل می شود و قیمت آن در یک محدوده باریک نوسان می کند، سرمایه گذاران و تریدرهای بزرگ در حال پر کردن سفارشات خود در این مناطق هستند و معاملات این بازیگران بازار به صورت اوردر بلاک به نمایش در می آید. بعد از اتمام سفارشات و انجام این معاملات، بازار مانند فنر رها شده و حرکت سریعی به سمت بالا یا پایین انجام می دهد.

اوردر بلاک معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

توجه داشته باشید که اوردر بلاک یکی از ابزارهای معاملاتی است که معمولا در بازار ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. شما باید در بازار رمز ارزها، اوردر بلاک های معتبر را شناسایی کنید. باید کاربرد اندیکاتورها در استراتژی های معاملاتی را درک کنید. اوردر بلاک های معتبر خصوصیاتی دارند. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی ویژگی های اوردر بلاک معتبر بپردازیم:
•    یکی از ویژگی های اوردر بلاک معتبر این است که اوردر بلاک معتبر باید ردپایی از سفارش قابل توجه بازارسازان یا نهنگ ها در بازار ارز دیجیتال باشد. به این ترتیب، می توان با استفاده از اوردر بلاک ها معاملات پرسودی در بازار انجام داد.
•    یکی دیگر از ویژگی های اوردر بلاک معتبر است که شما می توانید از اوردر بلاک های معتبر در هر بازه زمانی مانند چند دقیقه تا چند هفته پیدا کرده و از آنها استفاده کنید.
•    بهتر است بدانید، معاملات اوردر بلاک را می توان با سایر روش های تحلیل تکنیکال مانند خطوط روند و اندیکاتورهای دیکر ترکیب کرد تا جهت معامله را تایید کنند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اوردر بلاک برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های اوردر بلاک معتبر بپردازیم. همانطور که گفته شد، اوردر بلاک یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید با استفاده از این ابزار معاملات پرسودی انجام دهید. شما باید بتوانید اوردر بلاک های معتبر را در بازار رمز ارزها پیدا کرده و از آنها استفاده کنید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ویژگی های اوردر بلاک معتبر کدامند؟

در مورد ویژگی های اوردر بلاک معتبر کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+44 = ?