چرا آمریکا نگران نفوذ کشور چین در استخراج بیت کوین است؟

  • 22:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایالت متحده آمریکا نگران نفوذ بیشتر کشور چین در استخراج بیت کوین(BTC) است! استخراج بیت کوین به فرایندی گفته می شود که طی آن ماینرها بیت کوین های جدیدی تولید شده و وارد گردش می شود. شما می توانید با استخراج بیت کوین، درآمد زیادی را کسب کنید.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرطرفدارترین بازارهای مالی در دنیاست که روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارند که یکی از این روش ها، استخراج بیت کوین است. این صنعت از محبوبیت زیادی برخوردار است و افراد زیادی در این صنعت مشغول به فعالیت هستند که این مسئله روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی استخراج بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی نگرانی آمریکا درباره نفوذ چین در استخراج بیت کوین بپردازیم.

وضعیت فعلی استخراج بیت کوین(BTC)

استخراج بیت کوین یکی از روش های سخت برای به دست آوردن ارز بیت کوین(BTC) است. از ابتدا پیدایش بیت کوین، ماینرهای و شرکت های بزرگی به سمت استخراج این ارز دیجیتال حرکت کردند. همچنین با توجه به افزایش تعداد کاربران رمز ارزها، احتمال می رود در سال های آینده شاهد تغییراتی در بازار خرید و فروش و همچنین مسائل مربوط به استخراج ارز دیجیتال بیت کوین باشیم. اکنون ما در نزدیکی رویداد هاوینگ قرار گرفته ایم و ممکن است بعد از رویداد هاوینگ برخی از ماینرها دیگر فعالیت نکنند. هاوینگ یکی از رویدادهای مهمی است که در این رویداد، پاداش استخراج ارز بیت کوین نصف می شود.
ارز بیت کوین در سال های اولیه ورود به بازار با استقبال زیادی روبرو نبود و استخراج این ارز به دلیل قوانین و مقررات سختی که در برخی از کشورها اعمال شد با مشکلاتی روبرو شد. ولی با گذشت زمان، آگاهی عمومی از این ارز افزایش یافت و ماینرها و سرمایه گذاران رویکرد خودشان را نسبت به آن تغییر دادند. این روزها افراد زیادی در صنعت استخراج بیت کوین فعالیت می کنند. میزان پاداش بیت کوین همواره ثابت نبوده و در طول سال های گذشته کاهش یافته است. با افزایش تعداد ماینرها، سختی شبکه بیت کوین نیز افزایش یافته و این مسئله استخراج بیت کوین را به کار سختی تبدیل کرده است.

نگرانی آمریکا درباره نفوذ چین در استخراج بیت کوین

توجه داشته باشید که چین قدرت نگران کننده ای برای ماینرهای بیت کوین در ایالات متحده دارد. کنگره باید برای کاهش نفوذ کشور اقدام کند. ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از اقتصاد و سیستم مالی ایالات متحده هستند. ارزش بیت کوین به لطف صندوق های قابل معامله در بورس آمریکا یا همان ETF افزایش یافته است که این به طور کلی یک خبر خوب است. با این حال، ظهور بیت کوین نیاز به افزایش بررسی های نظارتی را نیز به همراه دارد. بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده بازار شناخته می شود.
تهدید چین همچنان در مرکز این بحث ها ظاهر می شود. ایالات متحده با اقدامات قاطعانه به تهدیدات فناوری درک شده از سمت شرکت هایی مانند هوآوری، تیک تاک و سازندگان چینی EV پاسخ داده است. خطر در ارزهای دیجیتال حتی نگران کننده تر است، چون ماینرهای بیت کوین یک لایه سخت افزاری بالقوه خاموش و حساس را نشان می دهند که مستقیما در زیرساخت انرژی و مخابرات ایالات متحده یکپارچه شده است. استخراج بیت کوین پروسه ای است که طی آن بیت کوین های جدید وارد گردش می شوند. همچنین مکانیزمی است که شبکه را با اعتبارسنجی و تایید همه تراکنش ها به زنجیره بلوکی ایمن می کند. یکی از مسائل مهم در استخراج بیت کوین میزان سود ماراتون دیجیتال از استخراج بیت کوین میباشد.

جمع بندی و نتیجه: 
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی استخراج بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی نگرانی آمریکا درباره نفوذ چین در استخراج بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، استخراج بیت کوین یکی از فرایندهایی است که طی آن بیت کوین ها جدیدی تولید می شوند. افزایش نفوذ چین در استخراج ارز بیت کوین باعث نگرانی ایالت متحده آمریکا شده است. 
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا آمریکا نگران نفوذ کشور چین در استخراج بیت کوین است؟

در مورد چرا آمریکا نگران نفوذ کشور چین در استخراج بیت کوین است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+51 = ?