بازارساز کریپتویی چگونه از یک توکن سود 8 میلیون دلار کسب کرد؟

  • 19:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازارساز کریپتویی از یک توکن سود 8 میلیون دلاری به دست آورد! JasmyCoin یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به سمت خود جلب کرده است. این ارز نوسانات زیادی دارد و می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.
بازار کریپتو که به عنوان یکی از محبوب ترین بازارهای مالی شناخته می شود، شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که هر کدام از این رمز ارزها نوسانات زیادی دارند و شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. بازارساز کریپتویی توانسته تا سود زیادی از معامله یک توکن به دست آورد. با کمک سیگنال ارز دیجیتال می تواند سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت ارزها به دست آورد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد توکن JamyCoin برای شما ارائه کنیم و به بررسی سود 8 میلیون دلاری بازارساز کریپتویی از یک توکن بپردازیم.

آشنایی با ارز JasmyCoin

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ارزش JasmyCoin چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارز JasmyCoin یکی از پروژه های کریپتویی است که توسط یک شرکت فعال در حوزه اینترنت اشیاء به وجود آمده است. این ارز قصد دارد زیرساختی را به وجود آورد که کاربران بتوانند داده های خودشان را به راحتی و با امنیت بالا پردازش کنند. در واقع این پروژه حول محور ایجاد دموکراسی داده با ادغام فناوری اینترنت اشیاء با راه حل های بلاک چینی، طراحی و ایجاد شده است. نوسان گیری در ارز دیجیتال یکی از استراتژی های سودآور است.
جالب است بدانید، پروژه کریپتویی Jasmy به برنامه های دنیای متاورس مستقر در شبکه خود امکان برداشتن یک پل مبادله مستقیم داده را فراهم می کند. بنابراین، کاربران نه تنها می توانند کنترل بیشتری بر داده های خود داشته باشند، بلکه از داده های خود سود به دست می آورند. همچنین این برنامه یک راه حل ذخیره سازی غیرمتمرکز بهینه سازی شده برای اکوسیستم متاورس ارائه می دهد. ارز JasmyCoin اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را نسبت به خود جلب کرده است و تحلیلگران پیش بینی می کنند که این ارز می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.

سود 8 میلیون دلاری بازارساز کریپتویی از یک توکن

توجه داشته باشید که DWF Labs یک بازارساز شناخته شده و سرمایه گذار نهادی در صنعت ارزهای دیچجیتال از ژوئن 2023 با معامله JasmyCoin سود بیش از 8 میلیون دلار تخمین زده است. این شرکت حرفه ای تجارت کریپتو برای اولین بار 700 میلیون توکن JASMY را در 26 ژوئن 2023 از صرافی خارج کرد. در آن زمان JASMY به ازای هر توکن 0.004412 دلار قیمت داشت که نتیجه آن هزینه تخمینی 3.09 میلیون دلار بود. از آن زمان، DWF Labs فروش استراتژیک ذخیره جاسمی کوین خود را انجام داده است و 579 میلیون JASMY را در بایننس واریز کرده است.
این داده ها از SpotOnChain است که یک سپرده در سال 2023 و پنج سپرده در سال جاری گزارش کرده است که احتمالا نشان دهنده فروش است. به ویژه، فعالیت فروش احتمالا در 21 سپتامبر 2023 رخ داده است. بنابراین، طبق گفته SpotOnChain سازنده بازار در حال حاضر 5.93 میلیون دلار به دست آورده است، در حالی که هنوز 2.96 میلیون دلار از 121 میلیون JASMY را در اختیار دارد. ارز JasmyCoin در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.22 دلار معامله می شود که تحلیلگران و تریدرها پیش بینی کردند که این ارز می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند و قیمت آن به اعداد بالاتری برسد. یکی از سوالات اصلی در مورد ارزهای دیجیتال این است که ضریب بتا در ارز دیجیتال چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد توکن JamyCoin برای شما ارائه کنیم و به بررسی سود 8 میلیون دلاری بازارساز کریپتویی از یک توکن بپردازیم. همانطور که گفته شد، JasmyCoin یکی ارزهای محبوب در بازار است که اخیرا نوسانات زیادی دارد. یک بازارساز کریپتویی با معامله این ارز سود 8 میلیون دلاری کسب کرده کرد. این ارز در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.22 دلار معامله می شود. 
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بازارساز کریپتویی چگونه از یک توکن سود 8 میلیون دلار کسب کرد؟

در مورد بازارساز کریپتویی چگونه از یک توکن سود 8 میلیون دلار کسب کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+64 = ?