صرافی کوین بیس(Coinbase) چگونه در دادگاه برنده شد؟

  • 16:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) در دعوای حقوقی بر سر تراکنش های رمزنگاری برنده شد! این مسئله باعث خوشحالی کاربران صرافی کوین بیس شد. از این پس، کاربران می توانند با خیال راحت در صرافی کوین بیس به خرید و فروش رمز ارزها بپردازند.
با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها و پلتفرم های زیادی ایجاد شدند که شما می توانید از این پلتفرم ها نهایت استفاده را ببرید. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می توانید با انجام معاملات متعدد از تغییرات قیمت رمز ارزها سود کسب کنید. کوین بیس یکی از صرافی های محبوب در دنیاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس برای شما ارائه کنیم و به بررسی برنده شدن صرافی Coinbase در دعوای حقوقی بر سر تراکنش های رمزنگاری بپردازیم.

آشنایی با صرافی کوین بیس(Coinbase)

کوین بیس(Coinbase) یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید در این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. صرافی ارز دیجیتال کوین بیس به کاربران امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و..... را فراهم می کند. مزایای صرافی کوین بیس شامل رابط کاربرپسند، پشتیبانی از طیف گسترده ای از رمز ارزها، سطح امنیت بالا و امکانات متنوع و... است. اگر می خواهید در صرافی کوین بیس فعالیت خودتان را شروع کنید، به ایجاد حساب کاربری نیاز خواهید داشت.
جالب است بدانید، صرافی کوین بیس بیش از 10 هزار ارز دیجیتال را برای معاملات تریدرهای مبتدی و حرفه ای پشتیبانی می کند. این صرافی رابط کاربری ساده ای دارد و شما می توانید به راحتی از تمام خدمات و امکانات این صرافی استفاده کنید. همچنین یک روش ساده و مستقیم برای تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد و برعکس وجود دارد. کوین بیس از زمان راه اندازی تاکنون توسعه یافته است و اکنون به عنوان یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا شناخته می شود که کاربران زیادی از این صرافی استفاده می کنند. این صرافی از مکانیسم های امنیتی پیشرفته در صنعت ارزهای دیجیتال برای افزایش امنیت استفاده می کند.

برنده شدن صرافی کوین بیس در دادگاه

توجه داشته باشید که تصمیم دادگاه به طور قابل توجهی به تفسیر قراردادهای کاربران کوین بیس بستگی داشت که در طول زمان توسعه یافتند. کوین بیس یکی از صرافی های پیشرو ارزهای دیجیتال در یک دعوی حقوقی به پیروزی قابل توجهی دست یافته است. دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار دوم به نفع کوین بیس رای داد و تایید کرد که فروش ثانویه ارزهای دیجیتال در پلتفرم آن ناقض قانون بورس اوراق بهادار نیست. همچنین تصمیم دادگاه بر گروهی در سراسر کشور تاثیر می گذارد که از 8 اکتبر 2019 تا 11 مارس 2022 توکن ها را در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس معامله می کردند.
در مرکز اختلاف این بود که آیا ارزهای دیجیتال ترید شده کوین بیس معیارهای اوراق بهادار را برآورده می کنند یا خیر. شاکیان ادعا کردند که اقدامات کوین بیس به ارائه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده است. علاوه بر این، آنها آن را به نقض مقررات مختلف قوانین اوراق بهادار متهم کردند. با این حال، کوین بیس ادعا کرد که فروش ارزهای دیجیتال ثانویه با معیارهای معاملات اوراق بهادار مطابقت ندارد و این مسئله مربوط بودن مقررات اوراق بهادار را به چالش می کشد. دادگاه استیناف جنبه های مختلف را بررسی کرد و در نهایت برخی از تصمیمات دادگاه بدوی را لغو و برخی دیگر را تایید کرد. یکی از روش های ترید امن در صرافی های ارز دیجیتال این است که مزایا و معایب صرافی های متمرکز و غیر متمرکز کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس برای شما ارائه کنیم و به بررسی برنده شدن صرافی Coinbase در دعوای حقوقی بر سر تراکنش های رمزنگاری بپردازیم. همانطور که گفته شد، کوین بیس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست که اخیرا در یک دعوای حقوقی بر سر تراکنش های رمزنگاری پیروز شد و دادگاه به نفع صرافی کوین بیس رای داد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد صرافی کوین بیس(Coinbase) چگونه در دادگاه برنده شد؟

در مورد صرافی کوین بیس(Coinbase) چگونه در دادگاه برنده شد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+90 = ?