بیت کوین با عبور از کدام ناحیه افزایش چشمگیری را تجربه می کند؟

  • 20:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین با عبور از این سطح، رشد قابل توجهی را تجربه می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بیت کوین می تواند وارد یک روند صعودی بزرگی شود؟ مقاومت فعلی بیت کوین کدام ناحیه است؟ آیا بیت کوین می تواند از این ناحیه عبور کند؟
بازار ارز دیجیتال یک بازار سرمایه گذاری است که شامل ارزهای دیجیتال زیادی است. بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده بازار شناخته می شود که قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما باید عوامل موثر بر قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه نوسان احتمالی سود زیادی به دست آورید. بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را آنالیز کنیم و به بررسی احتمال عبور بیت کوین از مقاومت مهم بپردازیم.

آنالیز وضعیت بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت تقریبی 67700 دلار معامله می شود که نسبت به 7 روز گذشته بیش از 3.33 درصد ریزش کرده است. اگر به چارت ماهانه بیت کوین نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که نسبت به این سطوح عکس العمل نشان می دهد. بیت کوین زمانی که به مقاومت های خود نزدیک می شود، شروع به کاهش می کند و تریدرها نسبت به فروش بیت کوین های خود اقدام می کنند تا با ریزش قیمت محتمل ضرر بزرگی نشوند.
جالب است بدانید، داده های آنچین نشان می دهند که با وجود ریزش اخیر بیت کوین، معامله گران و تریدرهای بزرگ همچنان به جمع آوری و خرید بیت کوین ادامه می دهند. این مسئله نشان می دهد که قیمت بیت کوین می تواند در آینده رشد بزرگی را تجربه کند. با افزایش قدرت گاوهای بیت کوین، این ارز می تواند با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های خود حمله کند.

بیت کوین با عبور از این سطح افزایش چشمگیری را تجربه می کند!

توجه داشته باشید که در هفته گذشته، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای حرکت قابل توجهی به سمت صعود تلاش کرد، چون ارز دیجیتال پیشرو وارد مرحله تثبیت زیر مرز 69 هزار دلار شده است. این نوسانات فروکش شده از نوسانات معمول بیت کوین فاصله می گیرد و گمانه زنی ها را در مورد فاز رکورد احتمالی در مسیر بازار آن افزایش می دهد.  تحلیلگران پیش بینی می کنند که در بحبوحه شکل پیری پرچم صعودی، بیت کوین می تواند به سطح 82 هزار دلار برسد.
پیش بینی ها برای رالی بعدی بیت کوین افزایش می یابد. جامعه ارزهای دیجیتال از نزدیک حرکات بیت کوین را رصد کرده است، به ویژه زمانی که به سطوح مقاومت حیاتی نزدیک می شود. بینش های کاپیتان فایبیک، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، چشم انداز فعلی بیت کوین را روشن می کند. کاپیتان فایبیک پیشنهاد می کند که بیت کوین ممکن است در آستانه شکست قابل توجهی باشد، مشروط به عبور از آستانه مقاومت 70 هزار دلاری. به گفته این تحلیلگر کریپتو، بیت کوین باید بتواند از ناحیه 70 هزار دلار عبور کند تا رشد قابل توجهی را تجربه کند.سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را آنالیز کنیم و به بررسی احتمال عبور بیت کوین از مقاومت مهم بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که با مقاومت های مهمی روبرو است. بیت کوین چندین بار نسبت به سطح 70 هزار دلار عکس العمل نشان داده که تحلیلگران این سطح را به عنوان یک سطح مقاومتی برای بیت کوین در نظر گرفته اند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بیت کوین با عبور از کدام ناحیه افزایش چشمگیری را تجربه می کند؟

در مورد بیت کوین با عبور از کدام ناحیه افزایش چشمگیری را تجربه می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+60 = ?