آیا بیت کوین(BTC) به روند نزولی خود ادامه می دهد؟

  • 17:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، ارز بیت کوین(BTC) به روند نزولی خود ادامه می دهد! قیمت بیت کوین مدام بالا و پایین می شود. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که می توان با استفاده از آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد.
نمودار تحلیل بیت کوین شامل اطلاعات کلی و دقیق درباره این ارز می باشد. زمانی که نسبت به نمودار تحلیلی شناخت کافی داشت و بتوان به خوبی آن را درک کرد، می توان بهترین بازه زمانی و قیمت را برای خرید و فروش ارز بیت کوین تشخیص داد. در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین تجزیه و تحلیل شده و به بررسی احتمال نزول بیشتر قیمت بیت کوین پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در صورت عدم حفظ حمایت 65 هزار دلاری، سطح قیمت تحقق یافته هولدرها را به عنوان نقطه امن خود خواهد داشت. همچنین ارز دیجیتال برتر با توجه به تضعیف روند ورود سرمایه به ETFهای اسپات و حفظ سیاست های سخت گیرانه فدرال رزرو، ممکن است در هفته میلادی پیش رو دچار کاهش قیمت شود. بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ، بیت کوین در سطح 66200 دلار در بازارها معامله می شود و نسبت به 24 ساعت گذشته تغییر خاصی تجربه نکرده است.
بیت کوین در حال حاضر در محدوده قیمت 66041 دلار قرار دارد و با فشار فروش روبرو است. در صورت ادامه فشار فروش، احتمال کاهش قیمت تا سطح حمایت 66700 دلار، 66200 دلار و 65800 دلار وجود دارد. در صورت تغییر روند و افزایش قیمت بیت کوین نیز قیمت بیت کوین باید از مقاومت های 69040 دلار، 70500 دلار و 72 هزار دلار عبور کند تا بتواند روند صعودی جدیدی را شروع کند. تریدرها به دنبال استراتژی های موفق برای نوسانگیری در بازار ارز دیجیتال هستند تا معاملات پرسودی انجام دهند.

بیت کوین به روند نزولی خود ادامه خواه داد!

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) می تواند قبل از ورود به فاز سهموی چرخه صعودی فعلی به زیر 64 هزار دلار سقوط کند. طبق گروه های اکشن، قیمت بالای 71600 دلار قیمت بیت کوین می تواند در مسیر اصلاح بیشتر باشد. قیمت بیت کوین قبل از شروع فاز سهموی چقدر پایین خواهد آمد؟
یکی از تحلیلگران معروف Rekt Capital گفت که خوشه قیمت بیت کوین که در نزدیکی محدوده 71600 دلار تشکیل شده است که نشان دهنده اقدامات نزولی بالقوه بیشتری است. این تحلیلگر پستی در رابطه با این موضوع در پلتفرم X منتشر کرد. قیمت بیت کوین در 7 ژوئن به محدوده 71900 دلار رسید و به مرز 65300 دلار فعلی سقوط کرد. بر اساس داده های Bitstamp اولین ارز دیجیتال دنیا در نمودار هفتگی 5.7 درصد کاهش یافته است. RSI بیت کوین در 17 ژوئن در 41 ایستاد که نشان می دهد این دارایی به ارزش منصفانه معامله می شود. با این حال، RSI بیت کوین در آخرین اصلاح بزرگ در 1 می به 33 سقوط کرد.
زمانی که قیمت بیت کوین به 56600 دلار سقوط کرد، قبل از اینکه حرکت صعودی خودش را از سر بگیرد. RSI یک شاخص حرکتی محبوبی است که برای اندازه گیری اینکه یک دارایی بر اساس میزان تغییرات اخیر قیمت، بیش از حد فروخته شده یا بیش از حد خریده شده است، استفاده می شود. سطوح انحلال نشان می دهد که بیت کوین از حمایت قابل توجهی در مرز 64500 دلار برخوردار است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین تجزیه و تحلیل شده و به بررسی احتمال نزول بیشتر قیمت بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون با قیمت 66 هزار دلار معامله می شود. یکی از تحلیلگران مشهور بازار گفته است که بیت کوین ممکن است دوباره وارد روند نزولی شود. ولی در صورت تغییر روند و افزایش قیمت بیت کوین، این ارز باید از مقاومت های مهمی عبور کند.

لینک مقاله: https://www.investopedia.com/tech/what-will-happen-bitcoin-next-decade/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(BTC) به روند نزولی خود ادامه می دهد؟

در مورد آیا بیت کوین(BTC) به روند نزولی خود ادامه می دهد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 31 = ?