بررسی زوایای تامین مالی صنعت ماینینگ توسط وال استریت

  • 03:06 1403-06-24
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می رسد که وال استریت باید مسئول تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین باشد! سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که می توان با استفاده از آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد و معاملات پرسودی انجام داد. بیت کوین ارزی است که به وسیله استخراج توسط ماینرها ایجاد می شود و روزانه در سراسر دنیا با قیمت مشخص معامله می شود. امروزه با رشد صعودی بیت کوین در میان سایر ارزهای دیجیتال، استخراج این ارز به یکی از صنعت های چند میلیارد دلاری شده است که افراد زیادی با سرمایه گذاری در این صنعت به سودهای زیادی رسیده اند. در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت استخراج بیت کوین ارائه شده و به بررسی تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین توسط وال استریت پرداخته شده است. در این مقاله از آموزش ارز دیجیتال به این مباحث پرداخته خواهد شد.

آشنایی با صنعت استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین یا همان ماینینگ که بخشی از فناوری ارز دیجیتال است، به فرایندی گفته می شود که در آن بلاک های جدید بیت کوین(BTC) ایجاد شده و تاریخچه تراکنش ها به شبکه بیت کوین اضافی می شود. برخلاف استخراج دارایی هایی مانند طلا که در آن از تجهیزات مکانیکی استفاده می شود، در ماینینگ بیت کوین نیز باید از توان پردازشی کامپیوترها برای مسئله های پیچیده ریاضی استفاده کرد. می توان در صنعت استخراج بیت کوین فعالیت داشت و از طریق ماین بیت کوین های جدید به درآمد قابل توجهی دست یافت.
استخراج بیت کوین نیازمند دستگاه ها و تجهیزات گران قیمت است که متاسفانه مصرف برق زیادی دارند. با در نظر گرفتن هزینه قطعات و برق، استخراج ارز دیجیتال فرایند پرهزینه ای می شود. ماینرهایی که بتوانند معماهای پیچیده را حل کنند، بیت کوین جدید را به عنوان پاداش برای محاسبه مسائل ریاضی به دست می آورند. استخراج و دریافت ارز دیجیتال بیت کوین در ازای حل یک معاله و تامین امنیت شبکه یک ایده جذاب است. امروزه افراد زیادی در صنعت استخراج بیت کوین فعالیت می کنند و می توانند در این حوزه به درآمد بالایی برسند. صنعت استخراج بیت کوین علاوه بر مزایایی که به همراه دارد، باعث به وجود آمدن مشکلاتی نیز می شود که یکی از این مشکلات، آسیب به محیط زیست است. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.

تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین توسط وال استریت

نکته قابل توجه این است که Greenpeace ادعا می کند که غول های وال استریت مانند BlackRock و Vanguard به آسیب های زیست محیطی ناشی از فناوری ماینینگ کمک می کنند. بر اساس گزارش جدید، موسسه های مالی بزرگ در وال استریت باید مسئول تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین با انتشار سنگین باشند. گزارش سازمان غیردولتی متمرکز بر محیط زیست با عنوان چگونه تامین مالی بزرگ از یک تهدید محیط زیستی حمایت می کند، با مقالات قبلی در مورد بیت کوین متفاوت است.
در این گزارش، شخصیت های بیت کوین نه ماینرهای بیت کوین، بلکه وال استریت و صنعت بانکداری هستند. Greenpeace ادعا می کند که منابع مالی بزرگ با ایجاد انگیزه های اقتصادی از استخراج بیت کوین حمایت می کند و در نتیجه تهدید زیست محیطی صنعت را ادامه می دهد. بر اساس این گزارش، شرکت های استخراج بیت کوین بیش از 1.7 میلیون تن دی اکسید کربن در سال 2022 به خود اختصاص دادند که برابر با انتشار بیش از 335 هزار خانه آمریکایی با استفاده از برق برای یک سال است. Greenpeace اظهار داشت که استخراج بیت کوین(BTC) به یک صنعت تجاری بزرگ تبدیل شده است، جایی که شرکت ها برای ایجاد امکانات و خرید تجهیزات محاسباتی به سرمایه زیادی نیاز دارند.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت استخراج بیت کوین ارائه شده و به بررسی تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین توسط وال استریت پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، استخراج بیت کوین یکی از صنعت هایی است که افراد زیادی در این صنعت مشغول به فعالیت هستند. اخیرا گزارش هایی در مورد این صنعت منتشر شده است. به نظر می رسد، وال استریت اکنون مسئول تامین مالی صنعت استخراج ارز دیجیتال بیت کوین می باشد.

لینک مقاله: investopedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی زوایای تامین مالی صنعت ماینینگ توسط وال استریت

در مورد بررسی زوایای تامین مالی صنعت ماینینگ توسط وال استریت نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 70 = ?