چرا قیمت توکن ترامپ بیش از 31 درصد کاهش یافت؟

  • 20:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، قیمت توکن ترامپ بیش از 31 درصد کاهش یافت! سیگنال ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار معاملاتی به تریدرها این امکان را می دهد تا بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات رمز ارزها را پیدا کرده و معاملات پرسودی انجام دهند.
دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود از مخالفان سرسخت بیت کوین و رمز ارزها بود و معمولا این فناوری را به مسخره می گرفت. این شخص اکنون از ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین حمایت می کند و دارای توکن های اختصاصی خود می باشد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد توکن های ترامپ ارائه شده و به بررسی کاهش 31 درصدی قیمت توکن ترامپ پرداخته شده است. در این مقاله از آموزش ارز دیجیتال به این مباحث پرداخته خواهد شد

آشنایی با توکن های ترامپ

دانستن اینکه چند ارز دیجیتال با اسم دونالد ترامپ ثبت شده است، کار بدی نیست. اگر به سایت CoinMarketCap نگاه کنید، متوجه می شوید که بیش از 20 توکن و کوین منتسب به ترامپ وجو دارد. یکی از این ارزها، توکن MAGA است که بیش از سایرین سروصدای زیادی به پا کرده و اکنون تیتر بسیاری از رسانه های دنیا شده است. MAGA یک میم کوین با ماهیت میمتیک است که تصویر دونالد ترامپ را دارد.
این ارز دیجیتال ادعا می کند که تنها توکنی است که از شعار تبلیغاتی ترامپ به معنی عظمت را به آمریکا برگردانید، استفاده می کند و تا الان موفق عمل کرده است. توسعه دهندگان این پروژه کریپتویی، موفقیت دونالد ترامپ در انتخابات 2024 آمریکا را قطعی می دانند و در واقع به همین دلیل است که از شعار انتخاباتی او برای نام گذاری میم کوین خود استفاده می کنند. این عبارت در سال 1980 توسط رونالد ریگان استفاده شد و در سال 2018 ترامپ در مبارزات انتخابی خود از آن استفاده کرد و آن را برای خود اختصاص داد. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. می توان با تحلیل فاندامنتال نیز بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد.

کاهش 31 درصدی قیمت توکن های ترامپ

نکته قابل توجه این است که ترامپ ارتباط با توکن DJT را تایید یا تکذیب نکرده است، ولی یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین و رهبران صنعت شک دارند که این توکن توسط تیم ترامپ راه اندازی شده است. MAGA و سایر میم کوین های مرتبط با دونالد ترامپ در میان شایعاتی مبنی بر راه اندای یک توکن رسمی روی سولانا توسط تیم دونالد ترامپ بیش از 30 درصد سقوط کردند. Pirate Wires در پستی در 17 ژوئن X به 63800 دنبال کننده خود ادعا کرد که در هر مکالمه، ترامپ یک توکن رسمی با اسم TrumpCoin با علامت DJT راه اندازی می کند.
تیم دونالد ترامپ راه اندازی توکن را تایید نکرده است و شرکت های داده بلاک چین مانند Bubblemaps مطمئن هستند که DJT واقعا با نامزد ریاست جمهوری مرتبط نیست. او خاطرنشان کرد که حدود 67 درصد از عرضه در یک خوشه است و 43 درصد از کل عرضه در بازار خودکار مبتنی بر سولانا می باشد. داده های CoinGecko نشان می دهد که علی رغم تردیدهای گسترده، TRUMP در یک بازه زمانی کوتاه چهار ساعته بعد از شایعات 31 درصد سقوط کرد و به 7.46 دلار رسید. میم کوین های ترامپ با ارزش کمتر ضربه شدیدی خوردند. میم کوین دونالد ترامپ مبتنی بر سولانا در بازه زمانی مشابهی قبل از بازگشت به 0.76 دلار، 36.8 درصد ریزش کرد و از ناحیه 0.95 دلار به 0.60 دلار سقوط کرد. یکی از سوالات در مورد ارزهای دیجیتال این است که آینده ارز های دیجیتال چگونه خواهد بود؟ 

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد توکن های ترامپ ارائه شده و به بررسی کاهش 31 درصدی قیمت توکن ترامپ پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، دونالد ترامپ در دوره ریاست جمهوری خود یکی از مخالفان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بود، ولی اکنون از رمز ارزها حمایت می کند و تیم دونالد ترامپ، توکن ها و کوین های متعددی با اسم ترامپ راه اندازی و عرضه بازار کرده اند. قیمت این توکن ها اخیرا بیش از 31 درصد کاهش یافته است.

لینک مقاله: aol

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت توکن ترامپ بیش از 31 درصد کاهش یافت؟

در مورد چرا قیمت توکن ترامپ بیش از 31 درصد کاهش یافت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 87 = ?