چرا قیمت بیت کوین BTC در معرض خطر است؟

  • 17:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین با وجود حرکت های اخیر در معرض خطر است! سیگنال ارز دیجیتال به معامله گران و تریدرها این امکان را می دهد تا بهترین نقاط ورود و خروج ارزهای دیجیتال را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهند. می توان با کمک سیگنال های معاملاتی، قیمت بیت کوین را نیز پیش بینی کرد.
بازار رمز ارزها یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که می توان در این بازار معاملات متعددی انجام داد و سود زیادی کسب کرد. بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده شناخته می شود که نوسانات شدیدی دارد و قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)تجزیه و تحلیل شده و به بررسی خطر کاهش قیمت بیت کوین پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 65400 دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته بیش از 3 درصد کاهش یافته است. طبق بررسی های انجام شده، ارز بیت کوین همچنان در شرایطی نه چندان خوب به سر می برد و جریان ورود این ارز دیجیتال به صرافی ها شدت پیدا کرده است. همچنین محصولات سرمایه گذاری کریپتویی و ETFهای اسپات بیت کوین فروش سرمایه گذاران را شاهد هستند و معمولا بعد از آخرین جلسه فدرال رزرو، فعالان بازار کریپتو هنوز نگران سیاست های پولی این نهاد می باشند. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.
نقدینگی بزرگ هر دوی سفارشات خرید و فروش بیت کوین(BTC) را شامل می شود و معمولا همیشه بنا به رسیدن قیمت به این سطوح نقدینگی نیست. این سطوح زمانی که بیت کوین به آنها نزدیک می شود، معمولا قیمت را به سمت خود جذب می کنند. بیت کوین اکنون با مقاومت 65500 دلاری درگیر است که اگر بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد. باید منتظر ماند و دید که این ارز چگونه نسبت به مقاومت فعلی واکنش دهد.

چرا قیمت بیت کوین در معرض خطر است؟

نکته قابل توجه این است که قیمت بیت کوین بعد از اینکه زیر محدوده مقاومت 66500 دلار قرار گرفت، در منطقه نزولی باقی ماند. بیت کوین ضرر را افزایش داد و زیر سطح 65 هزار دلار معامله شد. همچنین به زیر 64500 دلار سقوط کرد. بیت کوین اکنون زیر 65500 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. همچنین یک خط روند اتصال با مقاومت 65400 دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD شکل می گیرد.
در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح 65500 دلار و خط روند با مقاومت روبرو است. اولین مقاومت اصلی می تواند 65600 دلار یا سطح 50 درصدی فیب اصلاحی موج نزولی از نوسان 67200 دلار به سمت پایین 64 هزار دلار باشد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند 66 هزار دلار باشد. حرکت واضح به بالای مقاومت 66 هزار دلاری ممکن است باعث افزایش مناسب شود و قیمت را بالاتر ببرد. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند افزایش یابد و مقاومت 66500 دلاری را آزمایش کند. هرگونه سود بیشتر ممکن است بیت کوین را در کوتاه مدت به سمت مقاومت 67500 دلاری سوق دهد.
اگر بیت کوین نتواند به بالای منطقه مقاومت 65400 دلاری صعود کند، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 64800 دلار است. اولین پشتیبانی اصلی 64200 دلار است. حمایت بعدی اکنون نزدیک به 64 هزار دلار است. هر ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه مدت قیمت را به سمت منطقه حمایتی 63200 دلاری سوق دهد. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)تجزیه و تحلیل شده و به بررسی خطر کاهش قیمت بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. قیمت بیت کوین با یک خطر بزرگی روبرو است. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت فعلی خود عبور کند، می تواند افزایش کرده و به سطوح بالاتری برسد.
لینک مقاله: coinpedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت بیت کوین BTC در معرض خطر است؟

در مورد چرا قیمت بیت کوین BTC در معرض خطر است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 56 = ?