مقاومت سخت و قدیمی تتر را بیشتر بشناسیم

  • 01:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقاومت قدیمی قیمت تتر به حمایت مهم آن در سال 2024 تبدیل شده است! تتر یکی از بزرگ ترین استیبل کوین ها در بازار کریپتو است که کاربردهای زیادی دارد. شما می توانید با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
تجزیه و تحلیل ارز تتر(USDT) یکی از راه ها و روش هایی است که معامله گران می توانند با استفاده از آن تاریخچه قیمت و حجم معاملات یک ارز دیجیتال را ملاک قرار دهند تا رفتار آینده بازار خرید و فروش تتر را پیش بینی کنند. شما باید سطوح حمایتی و مقاومت ارز تتر را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز تتر(USDT) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی تبدیل شدن مقاومت قدیمی تتر به یک حمایت قوی در سال 2024 بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز تتر(USDT)

ارز دیجیتال تتر(USDT) بزرگ ترین استیبل کوین بازار است که برخی از افراد این ارز را ستون فقرات بازار ارزهای دیجیتال می نامند. تحلیل ارز تتر شامل بررسی تغییرات قیمتی، حجم معاملات و عملکرد اندیکاتورهای مختلف در بازه های زمانی مختلف می شود. مدیر عامل تتر در برابر اظهارات جدید علیه این استیبل کوین مبنی بر کمبود امنیت آن واکنشی نسبتا شدید نشان داده است. با این حال، این کمپانی همچنان به مسدود کردن کیف پول های غیرقانونی ادامه می دهد و همزمان با رشد بیت کوین، دوباره 1 میلیارد دلار توکن جدید را مینت کرد.
دامیننس تتر در نمودار یک روزه یک روند نزولی بزرگ و بلند مدت را شاهد بوده و ظاهرا مشغول تشکیل یک الگوی پرچم نزولی است. در صورتی که الگوی نزولی به سمت پایین شکسته شود، قیمت بیت کوین و آلت کوین ها شاهد رشد خواهند بود و برعکس. شکست صعودی از این الگو و رشد دامیننس تتر مصادف با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در سطح بازارها می شود. توصیه می کنیم تا با ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال آشنا شوید. یکی از مسائل اساسی در بازار ارز دیجیتال در امان ماندن از نوسانات ارز دیجیتال است.

مقاومت قدیمی تتر به حمایت مهم آن در سال 2024 تبدیل شد!

توجه داشته باشید که با ادامه رشد سریع ارزش بازار USDT در سال 2024، بیت کوین مقاومت قدیمی خودش را به یک حمایت قوی تبدیل کرده است. این حمایت اکنون از ریزش بیشتر قیمت تتر جلوگیری می کند. بزرگ ترین استیبل کوین بازار اخیرا یک میلیارد توکن دیگر را ضرب کرده است و این امر باعث شد تا ارزش بازار استیبل کوین تتر به 110 میلیارد دلار برسد که عدد قابل توجهی است. افزایش ارزش بازار استیبل کوین تتر می تواند رشد قیمت بیت کوین(BTC) را سریع تر و راحت تر کند.
خزانه ارز دیجیتال تتر اخیرا مقدار زیادی توکن USDT نیز استخراج کرده است و عرضه سالانه استیبل کوین تتر را به 30 میلیارد دلار رسانده است. ارز دیجیتال تتر به طور مستقیم به رالی صعودی بیت کوین کمک کرده است. همچنین این شرکت اعلام کرده که 15 درصد از سود خودش را روی ارز بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد تا به رالی صعودی بیت کوین کمک کرده باشد. به گفته Bitinfochairts تتر در 31 مارس 8888 بیت کوین به ارزش 618 میلیون دلار خریداری کرد که این ناشر استیبل کوین را به هفتمین دارنده بیت کوین در دنیا تبدیل کرد. یکی از سوالات در مورد تتر این است که چرا قیمت تتر از قیمت دلار کاغذی بالاتر است؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز تتر(USDT) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی تبدیل شدن مقاومت قدیمی تتر به یک حمایت قوی در سال 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، تتر یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار ارز دیجیتال است که ارزش بازار آن افزایش یافته است. افزایش ارزش بازار تتر باعث می شود تا رالی صعودی بیت کوین(BTC) قوی تر و سریع تر شود.

لینک مقاله: investing

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد مقاومت سخت و قدیمی تتر را بیشتر بشناسیم

در مورد مقاومت سخت و قدیمی تتر را بیشتر بشناسیم نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 35 = ?