چرا قیمت اتریوم(ETH) کاهش یافت؟

  • 00:07 1403-07-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت اتریوم کاهش یافت و این مسئله فرصت ها و سیگنال ارز دیجیتال خوبی را برای نهنگ ها ایجاد کرد! اتریوم(ETH) یکی از ارزهای دیجیتال محبوبی است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. شما می توانید با انجام معاملات متعدد، از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید.
ورود اتریوم به دنیای کریپتو را می توان گشایش دروازه ای جدید به فرصت های ناشناخته دانست. اگر بیت کوین مبادلات مالی را برای همیشه دگرگون کند، باید گفت که اتریوم فناوری بلاک چین را وارد سطح جدیدی کرد و توجه توسعه دهندگان را بیش از گذشته به این فناوری جلب کرد. در ادامه با ما همراه باشید؛ چون می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش قیمت اتریوم و ایجاد فرصت برای گاوها بپردازیم.

آینده ارز اتریوم(ETH)

اتریوم(ETH) یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اگر این ارز عملکرد سال 2023 را در سال 2024 نیز تکرار کند، هدف قیمتی آن بیش از 4 هزار دلار خواهد بود. شاخص های تکنیکال نیز با وجود اصلاح جزئی در ابتدای سال 2024 نشان دهنده پیش بینی صعودی اتریوم است. شاخص قدرت نسبی اخیرا از خرید بیش از حد خارج شده است. در حالی که میانگین متحرک واگرایی همگرایی بالاتر از خط صفر است که روند صعودی را نشان می دهد. بنابراین، آینده اتریوم در ادامه سال 2024 نیز احتمالا با حرکت صعودی قوی روبرو است.
جالب است بدانید، 2500 دلار یک نقطه اتصال مهم بود. یک مقاومت قوی با در نظر گرفتن سطح فیبو 38.2 درصد، باند بالای کانال صعودی و پایین ترین سطح ژانویه تا مارس 2022 ادامه داشت. برخی از تحلیلگران معقتد هستند که اتریوم با توجه به کاربردهای گسترده و پتانسیل بالای خود، در مسیر رشد بلند مدت قرار دارد. از طرف دیگر، برخی نیز باور دارند که رقابت زیاد و چالش های فنی پیش رو ممکن است از رشد قابل توجه قیمت اتریوم جلوگیری کند. با این حال، اتریوم می تواند جایگاه خودش را به عنوان یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال حفظ می کند. شما باید نحوه مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال را یاد بگیرید.

چرا قیمت اتریوم کاهش یافت؟

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم یک اصلاح نزولی را از منطقه 3150 دلار شروع کرد. اتریوم در حال افزایش است و ممکن است افزایش دیگری را از حمایت 3 هزار دلاری شروع کند. بعد از اینکه خرس ها از 3150 دلار دفاع کردند، اتریوم یک اصلاح نزولی را شروع کرد. قیمت اتریوم بعد از قرار گرفتن در بالای سطح 3 هزار دلار مانند بیت کوین سرعت گرفت. اتریوم حتی قبل از اینکه خرس ها نزدیک به 3150 دلار ظاهر شوند، سطح 3050 دلار را نیز کاهش داد. اوج هفتگی جدید در 3144 دلار تشکیل شد.
ارز دیجیتال اتریوم اکنون بالای 3 هزار دلار و میانگین متحرک 100 ساعته معامله می شود. گاوها در نزدیکی سطح حمایت 3065 دلار فعال هستند و مانع ریزش بیشتر قیمت اتریوم می شوند. یک خط روند نزولی مرتبط با مقاومت 3080 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD تشکیل می شود. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3150 دلار است. شکست صعودی بالای مقاومت 3150 3150 دلار ممکن است قیمت را بالاتر ببرد. مقاومت کلیدی بعدی روی 3200 دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است کشش پیدا کند و تا سطح 3250 دلار افزایش یابد. تحلیلگران معقتد هستند که قیمت اتریوم می تواند دوباره افزایش دیگری را شروع کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش قیمت اتریوم و فرصت های جدید برای گاوها بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار ارز دیجیتال است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. اتریوم اکنون زیر ناحیه 3 هزار دلار معامله می شود که تحلیلگران معقتد هستند که اتریوم می تواند دوباره افزایش دیگری را تجربه کند. با این حال، کاهش قیمت اتریوم نیز فرصت های جدیدی را برای گاوها به وجود آورده است.

لینک مقاله: https://coinpedia.org/price-prediction/market-price-prediction-ethereum-2019/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت اتریوم(ETH) کاهش یافت؟

در مورد چرا قیمت اتریوم(ETH) کاهش یافت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4 + 97 = ?