8 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در بایننس کدامند؟

  • 18:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

8 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در بایننس؛ آیا می خواهید با این آلت کوین ها آشنا شوید؟ به نظر شما کدام آلت کوین ها می توانند رشد قابل توجهی را تجربه کنند؟ آیا زمان خرید آلت کوین ها فرا رسیده است؟ چه زمانی آلت سیزن رخ خواهد داد؟ آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری از نظر کارشناسان بازار کدامند؟ به نظر شما کدام رمز ارزها می توانند رشد چشمگیری را تجربه کنند؟
آلت کوین ها دسته ای از ارزهای دیجیتال هستند که نوسانات قیمتی زیادی دارند و قیمت آنها تحت تاثیر قیمت بیت کوین و عوامل دیگری است. اگر می خواهید از تغییرات قیمت آلت کوین ها سود به دست آورید، باید وضعیت رمز ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کنید و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. اخیرا کارشناسان چند آلت کوین را برای سرمایه گذاری پیشنهاد کردند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند صعودی قیمت آلت کوین ها برای شما ارائه کنیم و به معرفی 8 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در بایننس بپردازیم.

روند صعودی قیمت آلت کوین ها

روند صعودی قیمت آلت کوین

همانطور که در جریان هستید، بازار ارزهای دیجیتال مدتی است که وارد یک روند صعودی قوی شده است که علاوه بر قیمت بیت کوین(BTC)، قیمت سایر آلت کوین ها نیز رشد چشمگیری را تجربه کردند. به نظر می رسد، آلت کوین ها همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهند و به سطوح بالاتری برسند. از جمله از آلت کوین هایی که رشد چشمگیری را تجربه کردند، می توان به سولانا، کاردانو، پالیگان، دوج کوین و.... اشاره کرد.
دامیننس بیت کوین(BTC) افزایش پیدا کرده و به بالای 53 درصد رسیده است. در صورتی که دامیننس بیت کوین کاهش یابد، ولی قیمت بیت کوین ثابت بماند یا در همین محدوده نوسان داشته باشد، می توان انتظار داشت که آلت سیزن فرا می رسد و قیمت آلت کوین ها نسبت به بیت کوین افزایش پیدا می کنند. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، سعی کنید تا دامیننس بیت کوین و اتریوم را زیر نظر بگیرید.

8 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در بایننس

آلت کوین های برتر

توجه داشته باشید، کارشناسان و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال فهرستی از 8 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری را تهیه کردند که شما می توانید با سرمایه گذاری روی این آلت کوین ها سود زیادی کسب کنید. اگر قصد شما نوسانگیری در بازار ارزهای دیجیتال است، شناخت مزایای ترید ارزهای دیجیتال یکی از پیش نیازهای سروع به معاملات در این بازار است. در ادامه آلت کوین های مناسب برای سرمایه گذاری در صرافی بایننس را برای شما معرفی می کنیم:

•    تورچین(RUNE)

یکی از آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری در بازار، تورچین یا RUNE است. ارز RUNE نشانه اصلی شبکه تورچین است. پروتکل نقدینگی زنجیره ای غیرمتمرکز توجه عمومی زیادی را به خود جلب کرده است و از 0.789 دلار به 7 دلار در سال 2023 رسیده است.

•    چین لینک(LINK)

یکی دیگر از آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری در بایننس، چین لینک یا LINK است که شبکه غیرمتمرکز اوراکل آن را تقویت می کند. چین لینک یکی از رمز ارزهای محبوب بازار است که اخیرا مورد توجه خیلی از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته است و می تواند در آینده رشد قابل توجهی را تجربه کند.

•    ارز دیجیتال SNX

ارز دیجیتال SNX نیز یکی دیگر از توکن های مستعد رشد است که کارشناسان بازار توصیه کردند مقداری از این رمز ارز را خریداری و در ولت خود نگه دارید. Synthetix این پروتکل غیرمتمرکز تامین نقدینگی همچنان در صنعت امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای جای خودش را به جای گذاشته است.

•    رمز ارز ORDI

یکی دیگر از رمز ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری که در بایننس وجود دارد، رمز ارز ORDI است. در واقع، ارز دیجیتال ORDI یکی از اولین رمز ارزهایی است که از نوع کاملا جدیدی از ایجاد توکن در بازار کریپتوکارنسی بهره می برد و می تواند در آینده رشد چشمگیری را تجربه کند.

•    ونوس(XVS)

ارز دیجیتال ونوس(XVS) نیز توسط کارشناسان بازار معرفی شده است. ونوس نوعی پروتکل استیبل کوین مصنوعی و نوعی الگوریتم بازار پول در شبکه BSC است. توکن XVS با راه وام دهی و استقراض دارایی خود، در حال حاضر در راه تبدیل شدن به یکی از مشهور ترین پلتفرم های حوزه دیفای است.

•    ارز دیجیتال سوشی(SUSHI)

یکی دیگر از آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری، رمز ارز سوشی یا SUSHI است. سوشی سواپ نوعی صرافی غیرمتمرکز محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که برنامه های زیادی در اینده دارد. اگر این برنامه ها اجرا شوند، قیمت ارز SUSHI نیز بالا می رود.

•    ارز دیجیتال AGIX

ارز دیجیتال AGIX نیز یکی دیگر از آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری است. AGIX نوعی پروتکل مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا قبالیت های هوش مصنوعی را افزایش دهند. توکن این پروتکل نیز اخیرا مورد پذیرش قرار گرفته و می توان به آینده آن امیدوار بود.

•    ارز دیجیتال BAL

کارشناسان بازار کریپتو خرید ارز دیجیتال BAL را پیشنهاد کردند. این بازارساز خودکار در شبکه اتریوم به عنوان یک سبد دارای وزن متعادل کننده و ارائه دهنده نقدینگی عمل می کند. با کمک توکن BAL کاربران می توانند با مشارکت در استخرهای نقدینگی سود به دست آورند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند صعودی قیمت آلت کوین ها برای شما ارائه کنیم و به معرفی 8 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، آلت کوین وارد یک روند صعودی شدند و کارشناسان و تحلیلگران بازار 8 آلت کوین را برای سرمایه گذاری معرفی کردند. از جمله از آلت کوین های مناسب برای سرمایه گذاری می توان به ارز دیجیتال BAL، رمز ارز AGIX، ونوس، چین لینک، تورچین و... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد 8 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در بایننس کدامند؟

در مورد 8 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در بایننس کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+77 = ?