چرا بلومبرگ انتظار دارد بیت کوین در رالی بعدی از 500 هزار دلار عبور کند؟

  • 05:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بلومبرگ انتظار دارد ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در رالی صعودی بعدی سطح 500 هزار دلار نیز را به سمت بالا بشکند و به سمت مقاومت های بعدی حمله کند. آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند همچنان به رشد خود ادامه دهد؟ بیت کوین چه زمانی می تواند به سطح 500 هزار دلار برسد؟ آیا بیت کوین پتانسیل افزایش قیمت را دارد؟
بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار است که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و مدام تغییر می کند. نوسانات قیمت بیت کوین فرصت های کسب سود فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند. شما برای کسب سود از بالا و پایین رفتن قیمت بیت کوین باید تجزیه و تحلیل بلد باشید و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. اخیرا بلومبرگ گزارش هایی منتشر کرده و گفته است بیت کوین می تواند در رالی بعدی از 500 هزار دلار عبور کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره وضعیت ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رد شدن بیت کوین از 500 هزار دلار در رالی صعودی بعدی بپردازیم.

آیا بیت کوین پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت دارد؟

بلومبرگ و افزایش قیمت بیت کوین

ارز بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 41800 دلار خرید و فروش می شود و انتظار می رود بتواند همچنان روند صعودی خودش را حفظ کرده و به رشد قیمتی خود ادامه دهد. اگر قدرت خریداران بیت کوین بیشتر شود، صعود آن شتاب می گیرد و می تواند با قدرت بالایی مقاومت های پیش روی خودش را به سمت بالا بشکند. به طور کلی، بیت کوین پتانسیل بالایی برای ادامه روند صعودی نیاز دارد. نزدیک شدن به رویداد هاوینگ و احتمال پذیرش ETF بیت کوین پتانسیلی برای افزایش قیمت بیت کوین محسوب می شوند.
اگر نمودار بیت کوین را تحلیل کنید، می توانید مقاومت ها  حمایت های بیت کوین را تشخیص دهید و در نزدیکی این نواحی سفارش های معاملاتی خودتان را ثبت کنید. بیت کوین در حال حاضر از قدرت بالایی برخوردار است و مقاومت های خودش را مانند آب خوردن به سمت بالا می شکند. چند روز پیش که سطح 39500 دلار به عنوان مقاومت اصلی بیت کوین شناخته می شد، در حال حاضر تبدیل به حمایت مهم برای بیت کوین شده است. با شناسایی این سطوح می توانید بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بگیرید.

احتمال رد شدن بیت کوین از 500 هزار دلار

بلومبرگ و افزایش قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، بلومبرگ که یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در ارزهای دیجیتال اخیرا گزارشی منتشر کرده. در این گزارش آمده است که افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 42 هزار دلار نشان دهنده شروع یک روند صعودی پرقدرت در بازار کریپتو است که بیت کوین را به بیش از 500 هزار دلار می رساند. در واقع، بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به بالای 500000 دلار برسد. هاوینگ بیت کوین و احتمال تایید ETF بیت کوین دو عاملی هستند که در افزایش قیمت بیت کوین نقش دارند.
با وجود دستاوردهای اخیر بیت کوین و خروج از مرحله تثبیت طولانی مدت، بلومبرگ پیشنهاد می کند که اصلاح قابل توجهی ممکن است هنوز در انتظار باشد. در حال حاضر بیت کوین با قیمت 41800 دلار خرید و فروش می شود که سعی می کند تا به سطح 42 هزار دلار دست پیدا کند. نتیجه معلوم نیست که آیا بیت کوین با موفقیت بالاتر از این سطح بحرانی تثبیت خواهد شد. از طرف دیگر، سطح بالای سالانه فعلی می تواند به عنوان یک مانع مقاومت بزرگ برای قیمت بیت کوین عمل کند و از پیش بینی بلومبرگ درباره اصلاح بالقوه حمایت کند. یکی از راه های موفقیت در سرمایه گذاری ارز دیجیتال سرمایه گذاری صبورانه است. اگر میخواهید در این مورد اطلاعات کسب کنید مقاله مربوط به آن را در سایت مطالعه کنید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره وضعیت ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رد شدن بیت کوین از 500 هزار دلار در رالی صعودی بعدی بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین هم اکنون با قیمت 41800 دلار معامله می شود و تمام تلاش خودش را می کند تا بتواند به سطح 42 هزار دلار برسد. بلومبرگ انتظار دارد که بیت کوین همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و از سطح 500 هزار دلار عبور کند. هاوینگ بیت کوین و احتمال پذیرش ETF بیت کوین دو موردی هستند که به افزایش قیمت بیت کوین کمک می کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا بلومبرگ انتظار دارد بیت کوین در رالی بعدی از 500 هزار دلار عبور کند؟

در مورد چرا بلومبرگ انتظار دارد بیت کوین در رالی بعدی از 500 هزار دلار عبور کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+85 = ?