آیا اتریوم(ETH) دوباره وارد روند صعودی شده است؟

  • 22:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می رسد اتریوم(ETH) دوباره وارد روند صعودی شده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ اتریوم با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ ارز اتریوم تا کجا می تواند به رشد خود ادامه دهد؟ چه آینده ای در انتظار اتریوم است؟
کریپتوکارنسی یکی از پرطرفدارترین بازارهای سرمایه گذاری در دنیاست که شامل ارزهای دیجیتال زیادی است. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید. اتریوم یکی از ارزهای برتر در بازار است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن اتریوم به روند صعودی جدید بپردازیم.

آینده ارز اتریوم(ETH)

آینده ارز اتریوم(ETH) به طور کلی به آینده ارزهای دیجیتال بستگی دارد و پیش بینی دقیق آینده این ارزها ممکن نیست. با این حال، اتریوم یک ارز رمزنگاری شده است که از نظر فاندامنتال قوی است و جایگاه تثبیت شده ای دارد. اتریوم در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3300 دلار خرید و فروش می شود. تحلیلگران انتظار دارند که این ارز می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. با این حال، علی مارتینز که یکی از تحلیلگران مشهور بازار است، نسبت به آینده اتریوم نگران است و حدس می زند اتریوم ریزش قابل توجهی را تجربه می کند.
با توجه به نمودارها، به نظر می رسد که بسیاری از تحلیلگران بازار آینده اتریوم را بسیار نویدبخش می دانند. تعداد زیادی از کارآفرینان و بهترین سرمایه گذاران دنیا از اتریوم و صنعت اقتصادی آن حمایت می کنند و بیشتر آنها معقتد هستند که آینده ارز اتریوم روشن است. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اتریوم مانند ارزهای دیگر در بازار وضعیت نزولی داشته است و از ابتدای سال 2022 تا پایان آن روند رو به پایینی را داشت طی می کرد. این ارز در سال 2022 به کمتر از هزار دلار نیز رسید. ولی با شروع سال 2023، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال وارد روند صعودی قوی شدند. پیش بینی می شود که اتریوم در این روند صعودی می تواند رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

احتمال وارد شدن اتریوم به روند صعودی جدید

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم(ETH) در بازه زمانی ساعتی زیر سطح 3500 دلار در منطقه نزولی باقی ماند. اتریوم کاهش خود را مانند بیت کوین به زیر سطح حمایت 3320 دلار افزایش داد. حتی به زیر 3200 دلار هم رسید. پایین ترین قیمت در 3215 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تلاش برای بیرون آمدن از این روند نزولی است. ارز اتریوم اکنون زیر 3400 دلار معامله می شود. مقاومت مهم نزدیک به سطح 3320 دلار است. همچنینیک خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به 3320 دلار در نمودار ساعتی اتریوم در حال شکل گیری است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3350 دلار است.
مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی سطح 3550 دلار دیده می شود که در بالای آن اتریوم می تواند شتاب صعودی به دست آورد. در موارد ذکر شده، قیمت می تواند به سمت مانع 3680 دلار افزایش یابد. اگر حرکتی بالاتر از مقاومت 3680 دلاری وجود داشته باشد، اتریوم حتی می تواند به سمت مقاومت 3780 دلار نیز صعود کند. هر سود بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش 3850 دلار داشته باشد. اولین حمایت اصلی نزدیک به منطقه 3220 دلاری است. پشتیبانی کلیدی بعدی می تواند منطقه 3120 دلاری باشد. حرکت واضح به زیر سطح حمایت 3120 دلار ممکن است قیمت را به 3040 دلار برساند. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سطح 3 هزار دلار برساند. یکی از مسائل مهم در بازار ارزهای دیجیتال شناخت استراتژی های مدیریت سرمایه در معاملات میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن اتریوم به روند صعودی جدید بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که در یک روند نزولی قرار دارد. با توجه به نمودارها می توان پیش بینی کرد که اتریوم در حال تلاش برای خارج شدن از این روند نزولی است. اتریوم می تواند وارد یک روند صعودی بزرگی شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا اتریوم(ETH) دوباره وارد روند صعودی شده است؟

در مورد آیا اتریوم(ETH) دوباره وارد روند صعودی شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+91 = ?