آیا بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ به زیر 50 هزار دلار ریزش کند؟

  • 21:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می رسد بیت کوین قبل از هاوینگ به زیر 50 هزار دلار می رسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بیت کوین یک اصلاح قیمتی انجام خواهد داد؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ بیت کوین تا چه سطحی می تواند رشد کند؟
بازار ارز دیجیتال یکی از جدیدترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین یکی از ارزهای پایه در بازار است که نوسانات زیادی دارد. شما باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا از بالا و پایین شدن قیمت آن سود به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاریخچه قیمت بیت کوین در نزدیک هاوینگ برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال ریزش بیت کوین قبل از هاوینگ بپردازیم.

تاریخچه قیمت بیت کوین در نزدیکی هاوینگ

هاوینگ یکی از رویدادهای مهم در بازار ارز دیجیتال است که هر 4 سال یکبار رخ می دهد و شما باید این رویداد را زیر نظر بگیرید تا از نوسانات احتمالی سود به دست آورید. هاوینگ بیت کوین تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت دارد و به دلیل تاثیر آن بر عرضه و تقاضا، با کمتر بودن سکه های در دسترس، این مسئله ممکن است باعث افزایش بالقوه قیمت شود. با کاهش فشار فروش و افزایش تقاضای بالقوه، هاوینگ ممکن است در رویداد آتی تاثیرات قوی تری داشته باشد. تاریخ نشان داده است که قیمت بیت کوین در سال هایی که هاوینگ صورت گرفته، افزایش یافته است.
جالب است بدانید، بیت کوین در طول تاریخ خود، چهار دوره صعودی چشمگیری را تجربه کرده است. این دوره ها به طور همزمان با رویدادهای هاوینگ بیت کوین رخ داده اند. بعد از هاوینگ سال 2012، قمیت بیت کوین از 1000 دلار به 20 هزار دلار افزایش یافت. در رویداد هاونیگ بعدی در سال 2016، ارز بیت کوین به قیمت 20 هزار دلار رسید. هاوینگ جدیدتر در اواخر ماه مه 2020 رخ داد و قبل از آن یک دوره صعودی را تجربه کرد. در نوامبر 2021 بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی 69 هزار دلار رسید. اکنون به چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم و انتظار می رود بیت کوین بعد از هاوینگ دوباره افزایش یابد.

احتمال ریزش بیت کوین قبل از هاوینگ

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین بی ثبات است و اخیرا از اوج بیش از 73 هزار دلار در ماه مارس به سطوح فعلی کاهش یافته است. تحلیلگران با توجه به افزایش فشار فروش و نگرانی برخی سرمایه گذاران در مورد ضررهای احتمالی کوتاه مدت به داده های تاریخی روی می آورند. این تحلیل تاریخی برای تعیین اینکه آیا ما به اوج بازار رسیده ایم یا اینکه این فقط یک مکث موقت قبل از سرگیری روند است، بسیار مهم است.
در پستی در X، یک تحلیلگر گفت که عمق اصلاح فعلی تا حد زیادی به پارابولیک بودن یا نبودن بیت کوین بستگی دارد. هرگاه یک دارایی قیمت های سهموی را ثبت می کند، به این معنی است که ارزش گذاری به شدت افزایش یافته است و در برخی سطوح، تحلیلگران فکر می کنند که این قیمت ناپایدار است. در آن صورت، قیمت ها دیرتر سرد می شوند، ولی بعد از شکسته شدن سطوح مقاومت کلیدی و حتی بالاترین سطح تاریخ. اگر اینطور باشد، بعد از سرد کردن کنونی می تواند نشان دهنده شکل گیری یک بالای چرخه اول بالقوه در بالاترین قیمت تاریخ مارس 2024 یعنی 73800 دلار باشد. یکی از سوالات مهم این است که آیا بیت کوین می تواند به سطح 50 هزار دلار برسد؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاریخچه قیمت بیت کوین در نزدیک هاوینگ برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال ریزش بیت کوین قبل از هاوینگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که قیمت آن ممکن است قبل از هاوینگ به زیر 50 هزار دلار ریزش کند. این یک اصلاح قیمتی محسوب می شود که بیت کوین بعد از آن با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های خود حمله خواهد کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ به زیر 50 هزار دلار ریزش کند؟

در مورد آیا بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ به زیر 50 هزار دلار ریزش کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+70 = ?