آیا تاریخ تایید ETF اتریوم تایید شده است؟

  • 11:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به خبرهای منتشر شده، تاریخ تایید ETF اتریوم تایید شده است و انتظار می رود در تاریخ 23 می به طور رسمی تایید شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید ETF اتریوم چیست؟ اگر ETF اتریوم تایید شود، قیمت اتریوم چه نوساناتی را تجربه می کند؟ چرا سرمایه گذاران نسبت به آینده ETF اتریوم امیدوار هستند؟
ارز اتریوم(ETH) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارز سود زیادی به دست آورید. البته باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. این روزها خبرهای زیادی در مورد ETF بیت کوین منتشر می شود. همچنین زمان تایید ETF اتریوم تعیین شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاریخ تایید ETF اتریوم بپردازیم.

آشنایی با صندوق قابل معامله اتریوم

ETF نوعی صندوق سرمایه گذاری در بورس است که راه اندازی آن آینده ارزهای دیجیتال را متحول می کند. اتریوم نیز یکی از ارزهای دیجیتالی است که ممکن است ETF آن راه اندازی و تایید شود. بدون شک می توان گفت که تایید و عدم تایید ETF اتریوم می تواند یکی از مهم ترین خبرهایی باشد که در سال 2024 می تواند بر رشد قیمت اتریوم تاثیر بگذارد. بنابراین، شما باید اخبار ETF اتریوم را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از نوسانات ایجاد شده در قیمت اتریوم سود زیادی به دست بیاورید.
اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که این محصول سرمایه گذاری مبتنی بر اتریوم که ETF راهبردی اتریوم ون اک نامیده می شود، برای سرمایه گذاری در قراردادهای آتی اتریوم با تسویه نقدی به وجود آمده است. این قراردادها در بورس های کالایی که در کمیسیون معاملات آتی کالا ثبت شده اند، خرید و فروش می شوند و مطابق با مقررات و قوانین خاصی خواهند بود. راه اندازی ETF اتریوم می تواند ارز دیجیتال اتریوم را تحت تاثیر قرار دهد و قیمت این رمز ارز را بالا ببرد.

تاریخ تایید ETF اتریوم مشخص شد!

توجه داشته باشید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) آماده است تا رویکرد مشابهی را برای تایید صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین برای ETFهای اتریوم دنبال کند، با این انتظار که تاییدیه در مهلت نهایی اولیه 23 می اعطا شود.ETF های اتریوم با تاخیر روبرو می شوند ولی همچنان تایید محتمل است. بر اساس گزارش The Block جفری کندریک، رئیس تحقیقات فارکس و دارایی های دیجیتال در Standard Chartered Bank اظهار داشت که آنها انتظار دارند درخواست های معلق برای ETF اتریوم در 23 می تایید شوند.
نکته قابل توجه این است که جانسون با استفاده از ارز بیت کوین به عنوان مقال، یک مسیر نظارتی را از یک دارایی رمزنگاری شده به یک پیشنهاد ETF برجسته کرد. همچنین جانسون خاطرنشان کرد که فرایند بیت کوین هفت سال طول کشید که شامل مراحل متعدد و مخالفت ها در طول مسیر بود. با این حال، جانسون اشاره کرد که جدول زمانی اتریوم در حال فشرده سازی است و برنامه ها هم برای ETF های آتی و هم برای ETF های اسپات باز هستند. او پیش نیازهای خاصی را پیشنهاد کرد که جانسون معقتد است ممکن است دیگر برای تایید لحظه ای ضروری نباشد. یکی از اصطلاحات مهمی کهع باید در بازار ارز دیجیتال باید آن را بدانیم این است که زمستان کریپتویی چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاریخ تایید ETF اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم یکی از موضوعات داغ در بازار کریپتو است که راه اندازی و تایید آن می تواند قیمت اتریوم را تحت تاثیر قرار دهد و باعث بالا رفتن قیمت اتریوم شود. اخیرا تاریخ دقیق تایید ETF اتریوم مشخص شده است. انتظار می رود ETF اتریوم در تاریخ 23 می تایید شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا تاریخ تایید ETF اتریوم تایید شده است؟

در مورد آیا تاریخ تایید ETF اتریوم تایید شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+34 = ?