چرا رئیس CFTC خوستار مقررات جامع برای رمز ارزها به دنبال تایید ETF است؟

  • 23:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

رئیس CFTC خواستار مقررات جامع برای ارزهای دیجیتال به دنبال تایید ETF است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ رئیس CFTC چه کسی است؟ چرا این شخص می خواهد قوانین سفت و سختی را برای دارایی های دیجیتال تنظیم کند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید با آموزش های لازم، اقدام به خرید و فروش دارایی های دیجیتال اقدام کنید و سود زیادی از نوسانات قیمت این دارایی ها به دست آورید. اخیرا رئیس CFTC درخواست تعیین مقررات جامع برای ارزهای دیجیتال را اعلام کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازار دارایی های دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی خواستار مقررات جامع برای رمز ارزها به دنبال تایید ETF است.

آشنایی با بازار دارایی های دیجیتال

به هر چیزی که به شکل دیجیتال به وجود آمده و مهم تر از آن، دارای ارزش باشد، یک دارایی دیجیتال گفته می شود. چنین دارایی هایی با گذشت زمان و با پیشرفت فناوری محبوب تر و ارزشمند تر شده اند و همه ما هر روز از آنها استفاده می کنیم. از داده های مختلف گرفته تا تصاویر، ویدیوها و متون نوستاری تماما جزو دارایی های دیجیتال به حساب می آیند. بیشتر دارایی های دیجیتال مانند برند یک شرکت، دارای ارزش هستند و این با ارزش بودن می تواند به شکل پولی یا نامشهود باشد.
جالب است بدانید، برای سرمایه گذاران قبل از هر چیزی امنیت و حفاظت از دارایی هایشان اهمیت دارد. با اینکه دولت ها و بازارهای مالی سنتی با ایجاد محدودیت های غیرضروری، مشکلاتی را برای تخیصیص آزاد سرمایه به وجود آورده اند، در مقابل بسیاری از شرکت ها حتی بانک ها و موسسه های مالی به استفاده از رمز ارزها و سایر دارایی های دیجیتال روی آورده اند. صرافی ارز دیجیتال نیز به پشتوانه معاملات زیاد و افزایش نقدینگی خود، روز به روز قدرت بیشتری برای روبرو شدن با بازارهای مالی سنتی تر پیدا می کنند که نشان دهنده رونق بیشتر دارایی های دیجیتال دارد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.

خواستار مقررات جامع برای رمز ارزها به دنبال تایید ETF

توجه داشته باشید که در یک سخنرانی مفصلی که در 26 ژانویه در ناپل برگزار شد، روستین بهنام رئیس CFTC گفت که تنظیم کننده ها باید تلاش های خود را برای نظارت بر صنعت نوظهور ارزهای دیجیتال بعد از تصویب ETFهای بیت کوین افزایش دهند که به معنی تنظیم این بخش نیست.
نکته قابل توجه این است که بهنام نگرانی های قابل توجهی را در مورد وضعیت فعلی مقررات ارزهای رمزنگاری شده و دارایی های دیجیتال ابراز کرد. همچنین سخنرانی او چالش ها و مشکلات نظارتی را در چشم انداز دارایی های دیجیتال که به سرعت در حال تحول هستند برجسته کرد و بر نیاز به نظارت جامع فدرال تاکید کرد. موضوع اصلی سخنان بهنام عدم وجود یک چارچوب قانونی منسجم برای بازارهای نقدی دارایی های دیجیتال بود. 
او بر خطرات و عدم قطعیت های ناشی از این فقدان مقررات، به ویژه در زمینه های حیاتی برای یکپارچگی بازار، مانند حل و فصل تجاری، تضاد منافع، گزارش داده ها، امنیت سایبری و حمایت از مشتری تاکید کرد. بهنام تاکید کرد که این خلا قانونی منجر به اقدامات غیرشفاف و ناسازگار در بازار رمز ارزها می شود. رئیس CFTC همچنین به تایید اخیرا SEC در مورد درخواست ها برای لیست کردن و معامله سهام محصولات قابل معامله در بورس بیت کوین پاسخ داد. یکی از کسائل مهم در دنیای ارزهای دیجیتال این است که ارز دیجیتال بانک مرکزی چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازار دارایی های دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی خواستار مقررات جامع برای رمز ارزها به دنبال تایید ETF است. همانطور که گفته شد، رئیس سازمان CFTC خواستار تعیین مقررات برای دارایی های دیجیتال بعد از تایید ETF بیت کوین شد. اگر این مقررات در بازار تدوین شوند، معاملات و انتقال دارایی های دیجیتال به شکل کاملا قانونی انجام می شود و تعداد کلاهبرداری ها در بازار دارایی های دیجیتال کاهش می یابد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا رئیس CFTC خوستار مقررات جامع برای رمز ارزها به دنبال تایید ETF است؟

در مورد چرا رئیس CFTC خوستار مقررات جامع برای رمز ارزها به دنبال تایید ETF است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+65 = ?