زمستان کریپتویی چیست؟

  • 19:02 1403-02-01
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 ما سعی می کنیم در این مقاله اطلاعاتی در مورد زمستان کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای زمستان ارز دیجیتال بپردازیم و نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل بشه. به این ترتیب، شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و با خرید و فروش و دریافت سیگنال ارز دیجیتال سود زیادی به دست بیارین.

برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال ابتدا باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین و با انواع مفاهیم و اصطلاحات رایج بازار آشنایی داشته باشین. این بازار دارای مفاهیم زیادی هست که هر کدوم از اون ها معانی مختلفی دارن. یکی از این مفاهیم نیز زمستان کریپتویی هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مقاله زمستان کریپتویی چیست؟ اطلاعاتی در مورد زمستان کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای زمستان ارز دیجیتال بپردازیم و نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

زمستان کریپتویی چیست؟

زمستان کریپتویی چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم زمستان کریپتویی رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که زمستان کریپتویی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که زمستان کریپتویی یا زمستان ارزهای دیجیتال کلمه ای هست که برای نزول شدید بازار ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیره. برخی از تحلیلگران باور دارن که هم اکنون در زمان نوشتن این مقاله در زمستان ارزهای دیجیتال قرار داریم و این موضوع باعث ترس بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران فعال بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده.

شاید برایتان مفید باشد: سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و انواع آن

جالب اینجاست که بدونین زمستان کریپتویی به یه دوره نزولی طولانی مدت اشاره داره که در اون قیمت ارزهای دیجیتال و دارایی ها به طور مداوم طی ماه ها کاهش پیدا می کنه. این اصطلاح با رکود بازار بیت کوین بین اواخر سال 2017 و 2018 بر سر زبان ها افتاد. همچنین قیمت ارز دیجیتال بیت کوین نیز در آخرین دوره زمستان کریپتویی بیشتر از 84 درصد ریزش داشت و ترس رو در سایر بازارها گسترش داد و باعث شد اکثر آلت کوین ها نیز سقوط کرده و قیمتشون ریزش کنه. این اتفاق در سراسر صنعت بلاک چین تاثیر گذاشته بود.

مزایای زمستان ارز دیجیتال چیست؟

مزایای زمستان ارز دیجیتال

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله زمستان کریپتویی چیست؟ به بررسی مزایای زمستان ارز دیجیتال بپردازیم. بهتره بدونین تاریک ترین زمان همیشه قبل از طلوع هست. هرچند این ممکن هست بدیهی و خیلی خوب به نظر برسه، این تنها راه برای نجات در دنیای بی رحمانه مالی هست. حتی چنین بازگشت مالی قوی دارای نکات مثبت هست. تاریخ نشون میده که زمستان ارزهای دیجیتال با یه بازار نزولی سنتی قابل مقایسه هست. چون در زمستان کریپتویی قیمت ارزهای دیجیتال به شدت ریزش می کنند و برخی سرمایه گذاران ضرر می کنند و نتایج این زمستان با سایر بازارهای نزولی تفاوت زیادی نداره و تقریبا شبیه هم هستن.

مقاله پیشنهادی: آموزش مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال 

زمستان کریپتویی یا زمستان ارزهای دیجیتال برخی از پروژه ها و ارزهای دیجیتال ضعیف رو از بین می بره و ارزهای دیجیتال و پروژه های کریپتویی رو قوی تر می کنه. به عبارت دیگه، در زمستان کریپتویی قوی ترین پروژه ها و ارزهای دیجیتال باقی می مونن و سایر رمز ارزها از بین میرن. همچنین بعد از زمستان کریپتویی، فقط سرمایه گذاران ثابت شده و دارای تحمل ریسک زیاد باقی می مونن و به این فکر می کنند که چجوری در زمان صعودی شدن قیمت ارزهای دیجیتال، ضررهای خودشون رو جبران کرده و سرمایه خودشون رو افزایش بدن.

نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال

نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال

همونطور که گفتیم، بدونین زمستان کریپتویی به یه دوره نزولی طولانی مدت اشاره داره که در اون قیمت ارزهای دیجیتال و دارایی ها به طور مداوم طی ماه ها کاهش پیدا می کنه. همچنین اگه شما قصد دارین در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری بلند مدت انجام بدین، با قرار گرفتن در یه زمستان ارز دیجیتال باید نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال رو زیر نظر داشته باشیم. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به بررسی نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال بپردازیم.

•    یکی از نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال این هست که اگه قبل از ریزش های قیمت وارد بازار شدین، بهتره به دیدگاه خود مبنی بر سرمایه گذاری بلند مدت استوار بمونین و به آینده روشن ارزهای دیجیتال ایمان و اعتقاد داشته باشین. در سال های 2017 و 2018 نیز بیت کوین و ارزهای دیجیتال زمستان سختی رو تجربه کردن و با رشد 2000 درصدی این زمستان رو جبران کرده و پشت سر گذاشتن. فقط کافیه هیچ کاری نکنین و دارایی های خودتون رو نگهداری و هولد کنین تا این روند ریزشی تموم بشه.

•    یکی دیگه از نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال این هست که در دوران زمستان کریپتویی به کمک اینکه قیمت ها معمولا در کف قیمتی قرار می گیرن، فرصت های خوبی برای ورود به بازار و خرید ارزهای دیجیتال و کف های قیمتی برای تریدرها و سرمایه گذاران فراهم میشه. به این ترتیب، اگه قصد وارد شدن و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال رو دارین، بهتره زمستان کریپتویی یا زمستان ارزها دیجیتال رو به عنوان یه رویداد تخفیفی برای خرید ارز دیجیتال ببینین و نه رویدادی که همه چیز رو به طور کامل نابود می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله زمستان کریپتویی چیست؟ اطلاعاتی در مورد زمستان کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای زمستان ارز دیجیتال بپردازیم و نکات مهم در زمان زمستان ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، زمستان کریپتویی به یه دوره نزولی طولانی مدت اشاره داره که در اون قیمت ارزهای دیجیتال و دارایی ها به طور مداوم طی ماه ها کاهش پیدا می کنه.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد زمستان کریپتویی چیست؟

در مورد زمستان کریپتویی چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+91 = ?