چرا فروش بیت کوین Ordinals کاهش یافته است؟

  • 01:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به داده های منتشر شده، میزان فروش بیت کوین Ordinals کاهش یافته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا سرمایه گذاران دیگر بیت کوین های اوردینال را نمی فروشند؟ آیا این مسئله می تواند بر قیمت بیت کوین موثر باشد؟ اصلا می دانید بیت کوین اوردینال چیست؟
اگر در بازار کریپتو فعالیت داشته باشید، می بینید که رمز ارزهای زیادی در این بازار معامله می شوند که بیت کوین به عنوان پادشاه کریپتوکارنسی ها شناخته می شود و نوسانات زیادی دارد. شما برای اینکه بتوانید از نوسانات قیمت بیت کوین سود به دست آورید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بتوانید قیمت بیت کوین را برای آینده پیش بینی کنید. اخیرا معلوم شده است که میزان فروش بیت کوین اوردینال کاهش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بیت کوین اوردینال برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 61 درصدی فروش بیت کوین Ordinals در ماه ژانویه بپردازیم.

آشنایی با بیت کوین اوردینال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بیت کوین اوردینال چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که اوردینال یا Ordinals یکی از بهترین پروتکل ها در شبکه بیت کوین است که اخیرا توجه بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار را به خود جلب کرده است. این پروتکل با استفاده از قراردادهای هوشمند مختلف، امکان ساخت توکن NFT را روی شبکه بیت کوین فراهم کرده است. اکنون شما می توانید در این پروتکل توکن های NFT مورد نظر خودتان را بسازید و با فروش آن درآمد بالایی کسب کنید.
جالب است بدانید، رمز ارز Ordi نیز یکی از ارزهای رمزنگاری شده کاربردی مبتنی بر استاندارد BRC-20 است که از پروتکل اوردینال برای ثبت و ذخیره اطلاعات روی هر واحد ساتوشی استفاده می کند. دقیقا مثل عرضه بیت کوین، عرضه ارز دیجیتال Ordi نیز برابر با 21 میلیون واحد است. هرچقدر تقاضا برای خرید بیت کوین اوردینال افزایش پیدا کند، قیمت آن را بالا می رود. در حال حاضر تقاضا برای خرید بیت کوین Ordinals در حال افزایش است و سرمایه گذان دوست ندارند بیت کوین های اوردینال خودشان را بفروشند. به همین دلیل می توان نسبت به آینده بیت کوین Ordinals امیدوار بود و روی آن سرمایه گذاری کرد.

کاهش 61 درصد فروش بیت کوین Ordinals

توجه داشته باشید که میزان فروش بیت کوین اوردینال(Ordinals) در ماه ژانویه بیش از 61 درصد کاهش یافته است که این مسئله می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، اگر قصد خرید و فروش بیت کوین را دارید، باید وضعیت عرضه و تقاضای بیت کوین اوردینال را زیر نظر بگیرید تا از نوسانات پیش آمده در قیمت بیت کوین(BTC) سود زیادی به دست آورید.
نکته قابل توجه این است که فروش ماهانه اوردینال در ژانویه 61 درصد کاهش یافته است و به 335 میلیون دلار رسید که از 868 میلیون دلار در دسامبر، ماه با بالاترین فروش در تاریخ اوردینال کاهش یافت. همچنین Ordinals ها اولین تکرار توکن های NFT هستند که در شبکه بلاک چینی بیت کوین ایجاد شده اند. علاوه بر این، طبق گفته کارشناس بلاک چین، از صفر تا صد، اشباع بیش از حد بازار NFT و مجموعه های دیگر بلاک چین ها یکی از دلایل اصلی کاهش فروش بیت کوین های اوردینال است. با هجوم پروژه های جدید و ورود هنرمندان به این فضا، خریداران اکنون با گزینه های زیادی روبرو هستند. در حالی که فروش ماهانه اتریوم NFT نیز با 2.2 درصد کاهش به 355 میلیون دلار رسیده است. با در نظر گرفتم این موضوع این سوال پیش می آید که آیا بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بیت کوین اوردینال برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 61 درصدی فروش بیت کوین Ordinals در ماه ژانویه بپردازیم. همانطور که گفته شد، میزان فروش بیت کوین اوردینال(Ordinals) در ماه ژانویه بیش از 60 درصد کاهش یافته است که این خبر می تواند قیمت بیت کوین را با نوسانات شدیدی روبرو کند. بنابراین، اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، وضعیت فروش بیت کوین اوردینال را زیر نظر بگیرید.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا فروش بیت کوین Ordinals کاهش یافته است؟

در مورد چرا فروش بیت کوین Ordinals کاهش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+38 = ?