چرا تحلیلگران ادعا کردند که اصلاح قیمت بیت کوین تمام شده است؟

  • 18:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار ادعا کردند که اصلاح قیمت بیت کوین(BTC) به پایان رسیده است. آیا می خواهید اطلاعاتی در این مورد به دست آورید؟ آیا بیت کوین می تواند دوباره وارد یک روند صعودی شود؟ بیت کوین تا چه سطحی به اصلاح قیمت خود ادامه داد؟ تحلیلگران قیمت بیت کوین را چگونه پیش بینی می کنند؟
ارز بیت کوین از زمان پیدایش تاکنون مورد استقبال بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته است. قیمت این ارز تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و شما می توانید از نوسانات قیمت این رمز ارز سود زیادی به دست بیاورید. بیت کوین مدتی بود که در یک فاز اصلاح قیمتی قرار داشت که برخی از تحلیلگران ادعا کردند که اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است و اکنون نوبت افزایش قیمت بیت کوین است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی به پایان رسیدن اصلاح قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

مدتی بود که خبرهای زیادی در مورد ETF بیت کوین منتشر می شد و این خبرها باعث افزایش قیمت بیت کوین می شدند. بسیاری از تریدرها و معامله گران انتظار داشتند که قیمت بیت کوین بعد از تایید رسمی ETF افزایش قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. ولی بیت کوین خلاف انتظارات و پیش بینی ها حرکت کرد و با برخورد به سطح 49 هزار دلار یک سقوط بزرگی را تجربه کرد و به سطح 40 هزار دلار رسید. این رمز ارز اکنون با قیمت 42200 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته 0.70 درصد افزایش یافته است.
بیت کوین در یک روند صعودی قرار داشت و قیمت آن روز به روز بالا می رفت. تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که احتمال دارد بیت کوین وارد یک اصلاح قیمتی شود و قیمت آن پایین بیاید که البته این پیش بینی درست از آب در آمد و قیمت بییت کوین یک اصلاح بزرگی را تجربه کرد. اکنون اگر به چارت هفتگی یا ماهانه بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر بیت کوین بتواند مقاومت فعلی خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.

تحلیلگران گفته اند که اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است!

توجه داشته باشید که برخی از تحلیلگران بازار پیش بینی کرده اند که اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است. به نظر می رسد که جزر و مد به نفع قیمت بیت کوین(BTC) تغییر کرده است، چون رهبر بازار برای دومین بار در چند روز گذشته سطح 42 هزار دلار را پس گرفت. در حالی که به نظر می رسد بیت کوین در حال حاضر حرکت مثبتی را به دست آورده است. خروج از ETF گری اسکیل همچنان ترس از ادامه فشار نزولی را در دل سرمایه گذاران و تریدرهای بازار کریپتو ایجاد می کند. با این حال، یکیاز تحلیلگران بازار بینش هایی را در مورد حرکت اخیر بیت کوین ارائه کرده است و ادعا می کند که اصلاح قیمت تمام شده است.
باور عموم مردم این است که کاهش اخیر قیمت بیت کوین به سرمایه گذارانی مرتبط است که سهام خودشان را در صندوق ETF گری اسکیل نقد می کنند. ون دو پاپ ادعا می کند که این تنها یکی از رویدادهای منفی است که وقتی بازار در حال اصلاح است، در کانون توجه قرار می گیرد. در زمان نوشتن این مطلب، قیمت بیت کوین 42210 دلار است که نشان دهنده افزایش 0.8 درصدی در روز گذشته است. بیت کوین با ارزش بازار بیش از 826 میلیارد دلار، موقعیت خودش را به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال در این بخش حفظ کرده است. با این اوصاف سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی به پایان رسیدن اصلاح قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین مدتی بود که در یک فاز اصلاح قرار داشت و قیمت آن مدام کاهش می یافت. اکنون یکی از تحلیلگران مشهور بازار ادعا کرده است که اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است و بیت کوین می تواند دوباره وارد روند صعودی شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا تحلیلگران ادعا کردند که اصلاح قیمت بیت کوین تمام شده است؟

در مورد چرا تحلیلگران ادعا کردند که اصلاح قیمت بیت کوین تمام شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+56 = ?