کدام ارزهای دیجیتال ممکن است در هفته آینده رشد کنند؟

  • 13:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، دو ارز دیجیتال پتانسیل افزایش قیمت بالایی دارند! آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ کدام ارزها می توانند در هفته آینده یک رشد چشمگیری را تجربه کنند؟ چرا تریدرها نسبت به آینده بازار خوش بین هستند؟ چگونه ارزهای مستعد رشد را پیدا کنیم؟
بهتر است بدانید، امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. رمز ارزها نوسانات قیمت زیادی دارند و شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. برای این کار باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. شما باید ارزهای مستعد رشد را پیدا کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نوسان گیری در ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی دو ارز دیجیتال با پتانسیل افزایش قیمت بپردازیم.

نوسان گیری در ارزهای دیجیتال

این روزها بازار کریپتو به قدری توسعه یافته است که راه های مختلفی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به وجود آمده است. برخی از رمز ارزها که چندان حوصله سر و کله زدن با اتفاقات هر روز بازار را ندارند، از استراتژی خرید و نگهداری استفاده می کنند و بعضی افراد نیز از طریق خرید و فروش توکن های NFT سود به دست می آورند. نوسان گیری در ارزهای دیجیتال نیز یکی از روش های کسب سود در بازار کریپتو است که شما می توانید با کمک این روش از تغییرات قیمتی رمز ارزها سود زیادی به دست آورید.
نوسان گیری در رمز ارزها به عنوان یکی از استراتژی های ترید ارزهای دیجیتال محسوب می شود. با استفاده از این روش، تریدرها می توانند در مدت زمان کوتاهی سود مورد نظر خودشان را از طریق ترید رمز ارزها به دست بیاورند. هدف معامله گر برای استفاده از چنین روش هایی، دستیابی به سود نه چندان زیاد است، ولی تعداد زیادی از این معاملات باعث می شود تا تریدر به سود بزرگی برسد. نوسان گیری ارز دیجیتال کار زیاد سختی نیست و به شناحت و تجربه نسبتا زیادی از بازار و ارز دیجیتال مورد نظر بستگی دارد. به طور کلی، نوسان گیری در ارز دیجیتال به معنی سوار شدن بر موج های صعودی بازار ارز دیجیتال است. زمانی که قیمت ارز دیجیتال پایین می آید آن را بخرید و بعد از افزایش قیمت، آن را بفروشید.

معرفی دو ارز دیجیتال با پتانسیل افزایش قیمت

توجه داشته باشید، بازار رمز ارزها این هفته بعد از اشاره فدرال رزرو در مورد تصمیم نرخ بهره در ماه مارس، کمی عقب نشینی کرد. در پاسخ، ارزهای دیجیتال نیز شاهد افزایش در پوزیشن های فروش باز شدند و فرصت های کوتاه مدتی برای هفته آینده ایجاد کردند. سوالی که هست این است که کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ یک فشار کوتاه زمانی اتفاق می افتد که فروشندگان کوتاه مدت نقد شوند و با افزایش قیمت روبرو شوند. این انحلال ها تریدرها را مجبور می کند تا ارز دیجیتال را پس بگیرند. در ادامه دو ارز دیجیتال را برای شما معرفی می کنیم که دارای پتانسیل افزایش قیمت هستند:

•    ارز دیجیتال ریپل(XRP)

یکی از رمز ارزهایی که ممکن است در هفته آینده یک رشد قابل توجهی را تجربه کند، ارز ریپل است. این هفته بعد از هک شدن 112 میلیون دلار حساب شخصی کریس لارسن، قیمت ریپل(XRP) تقریبا 7 درصد ریزش کرد. این رویداد همچنین باعث ایجاد احساسات نزولی در بازار شد و تریدرها را تشویف کرد تا علیه ریپل شرط بندی کنند. با این حال، این روند نزولی استخرهای نقدینگی را به سمت بالا ایجاد کرد.

•    آوالانچ(AVAX)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال با پتانسیل افزایش قیمت، آوالانچ یا AVAX است. این رمز ارز ابتدا با 38.3 دلار بعد از آن قیمت کوچک تر با 39.4 دلار، بزرگ ترین با 42.05 دلار و در نهایت با 42.9 دلار. این ارز دیجیتال ممکن است در هفته آینده یک رشد چشمگیری را تجربه کرده و به سطوح بالاتری برسد. بنابراین، شما این ارز را زیر نظر بگیرید تا از افزایش قیمت آن سود به دست آورید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نوسان گیری در ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی دو ارز دیجیتال با پتانسیل افزایش قیمت بپردازیم. همانطور که گفته شد، این روزها بازار کریپتو نوسانات قیمت زیادی دارد که شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. دو ارز دیجیتال ریپل و آوالانچ می توانند در آینده رشد قابل توجهی را تجربه کنند و به سطوح بالاتری برسند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام ارزهای دیجیتال ممکن است در هفته آینده رشد کنند؟

در مورد کدام ارزهای دیجیتال ممکن است در هفته آینده رشد کنند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+53 = ?