آیا ریپل(XRP) می تواند یک جهش 4500 درصدی را تجربه کند؟

  • 13:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو پیش بینی کرده است که ارز دیجیتال ریپل(XRP) می تواند یک جهش 4500 درصدی را تجربه کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ریپل می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند؟ آیا ریپل پتانسیل افزایش قیمت را دارد؟ ریپل تا سطحی می تواند افزایش یابد؟ جهش قیمت ریپل در چه سالی رخ می دهد؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال متعددی است که ریپل(XRP) نیز یکی از آنها است. ریپل نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. برای این کار باید وضعیت ارز ریپل را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. اخیرا یکی از تحلیلگران بازار پیش بینی کرده است که ریپل می تواند یک جهش قابل توجهی را تجربه کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی احتمال جهش 4500 درصدی قیمت ریپل بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال ریپل(XRP)

ریپل(XRP) یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که شما می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت آن، بهترین نقاط خرید و فروش ریپل را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. رپیل در حال حاضر در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.53 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.3 درصد افزایش یافته. اگر به چارت هفتگی ریپل نگاه کنید، متوجه می شوید که ریپل با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر ریپل بتواند مقاومت فعلی و نزدیک خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید، ریپل گزینه مناسبی است.
طبق گزارش Whale Alert انتقال بزرگی بین دو کیف پول ریپل اتفاق افتاد. این اتفاق 443.1 میلیون ریپل بین دو کیف پول رخ داد که بر اساس قیمت فعلی ارزشی 254.8 میلیون دلاری دارا است. با بررسی دقیق تر تراکنش اخیر، به نظر می رسد که آدرس های ناشناخته اولیه ممکن است با صرافی اروپایی Bitvavo ارتباط داشته باشد. آدرس ارسال کنند که یک هفته پیش فعال شد، با نمایه Bitvavo مطابقت دارد، در حالی که آدرس دریافت کننده که امروز فعال شده و قبلا خالی بوده است.

احتمال جهش 4500 درصدی قیمت ریپل

توجه داشته باشید، Egrag Crypto که یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارز دیجیتال است، بار دیگر پیش بینی خودش را تکرار کرد که ریپل(XRP) به زودی به 27 دلار خواهد رسید. این بار او تحلیلی از چگونگی وقوع آن با استفاده از میانگین متحرک ریپل به عنوان نقطه مرجع ارائه کرد. ایگرگ در یک پست X پیشنهاد کرد که ریپل در حالی که 21 میانگین متحرک نمایی را در بازه زمانی ماهانه تجزیه و تحلیل می کند، می تواند تا 27 دلار افزایش یابد. تحلیلگر درصدهای قیمتی را ارزیابی کرد که وقتی قیمت ریپل در بالای EMA یا روی EMA 21 قرار می گیرد، رخ می دهد.
با استفاده از این، او سپس پیش بینی کرد که آلت کوینی که به 27 دلار رسیده است، روی کارت ها قرار دارد. از نمودار همراهی که این تحلیلگر ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت، می توان متوجه شد که او به راحتی به ریپل اشاره می کند که درصد حرکت های گذشته را تکرار می کند. در سال 2017 ریپل بیش از 4500 درصد افزایش یافته بود. در سال 2018 هزار درصد دیگر نیز افزایش یافت. آشنایی با الزامات سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال یکی از پیشنیازهای ورورد به بازار ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی احتمال جهش 4500 درصدی قیمت ریپل بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.53 دلار معامله می شود. ایگرگ که یکی از تحلیلگران مشهور بازار است، پیش بینی کرد که ریپل می تواند یک جهش 4500 درصدی را تجربه و به سطوح بالاتری برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ریپل(XRP) می تواند یک جهش 4500 درصدی را تجربه کند؟

در مورد آیا ریپل(XRP) می تواند یک جهش 4500 درصدی را تجربه کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+90 = ?