لایحه Crypto Fit21 چیست و چرا ایالات متحده آن را تایید کرد؟

  • 01:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجلس ایالات متحده لایحه Crypto Fit21 را تصویب کرد! سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن معاملات پرسودی انجام دهید. شما باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید تا بتوانید از هرگونه نوسان احتمالی سود به دست آورید.
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو مشغول خرید و فروش ارز دیجیتال هستند. ارزهای دیجیتال اخیرا توسط کشورهای زیادی مورد استقبال قرار گرفته اند. مجلس ایالات متحده نیز در حال تصویب لایحه هایی مربوط به بازار ارز دیجیتال است. هر کدام از این لایحه ها مزایای خاصی دارند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد قوانین آمریکا مربوط به ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی تصویب لایحه Crypto FIT21 توسط مجلس ایالات متحده بپردازیم.

قوانین ارزهای دیجیتال در کشور آمریکا

ایالات متحده آمریکا به عنوان قطب قانون گذاری در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود و در زمینه انطباق قانون با این حوزه، پیش رو به شمار می رود. قوانین کنترل رمز ارزها در کشور آمریکا در هر ایالتی متفاوت است و مقامات فدرال نیز نگار خاصی به این مقوله دارند. شبکه اجرایی جرایم مالی آمریکا که وظیفه تجزیه و تحلیل تراکنش های ارز دیجیتال را برای بررسی جرایم مالی بر عهده دارد که ارزهای دیجیتال را ارزی قانونی نمی داند. به طور کلی، ارزهای دیجیتال شاهد توجهات بسیاری از جانب دولت فدرال و دولت های محلی ایالات متحده بوده اند.
جالب است بدانید، در ایالات متحده آمریکا اگر امکان خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد، امکان استخراج یا ماینینگ رمز ارزها نیز فراهم است. اگر امکان خرید و نگهداری چنین ارزهایی محدود باشد، استخراج آن نیز محدود و ممنوع است. توجه داشته باشید که ایالات متحده اولین قانون مستقل ارزهای دیجیتال خودش را تصویب کرد. استفاده از سیگنال ارز دیجیتال یکی از راه های در امان ماندن از نوسانات ارز دیجیتال است. یکی از مسائل مهم در مورد ارزهای دیجیتال توجه به قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال است.

تصویب لایحه Crypto FIT21 توسط مجلس ایالات متحده

توجه داشته باشید که تصویب قانون دارایی های دیجیتال توسط مجلس، باتوم کریپتو را به سنا منتقل می کند، جایی که شانس برای اقدام قاطع کم است. رای مجلس نمایندگان آمریکا با 279 رای موفق در مقابل 136 به تصویب قانون نوآوری و فناوری مالی برای قرن یست و یکم با نمایش بسیار قوی از سوی دموکرات های مجلس نمایندگان رسید. تصویب لایحه ساختار بازار کریپتو ساختار بازار کریپتو مهم ترین دستاورد قانونی این صنعت در کنگره است.
صنعت ارز دیجیتال در روز چهارشنبه با تصویب لایحه گسترده ای برای ایجاد مقررات برای بازار رمز ارزها با 279 رای موافق در مقابل 136 رای که باعث شد دموکرات ها برای حمایت از آن از خطوط حزبی عبور کنند، صنعت کریپتو بزرگ ترین پیروزی خود در سیاست ایالات متحده را ثبت کرد. قانون نوآوری و فناوری مالی برای قرن بیست و یکم اولین باری است که یک لایحه بزرگ ارزهای دیجیتال یکی از اتاق های کنگره را تسویه می کند. یکی از سوالاتی که اخیرا مطرح است این است که چرا قیمت ریپل دوباره افزایش یافت؟ یکی دیگر از مسائل مهم در مورد ارزهای دیجیتال تاثیر ارزهای دیجیتال در اقتصاد کشورهای مختلف است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قوانین ارزهای دیجیتال در کشور آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی تصویب لایحه Crypto Fit21 توسط مجلس ایالات متحده بپردازیم. همانطور که گفته شد، آمریکا یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ارز دیجیتال است. این کشور همچنان در حال تصویب لایحه های جدیدی در خصوص ارزهای رمزنگاری شده و دارایی های دیجیتال است.

لینک مقاله: legamart

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد لایحه Crypto Fit21 چیست و چرا ایالات متحده آن را تایید کرد؟

در مورد لایحه Crypto Fit21 چیست و چرا ایالات متحده آن را تایید کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 34 = ?