ایا نهنگ های اتریوم(ETH) مشغول خرید هستند؟

  • 20:06 1403-06-15
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، نهنگ های اتریوم(ETH) مشغول خرید هستند! اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. این ارز اخیرا توانسته مورد توجه بسیاری از نهنگ ها و سرمایه گذاران بازار قرار بگیرد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، سود زیادی از افزایش و کاهش قیمت اتریوم به دست آورید.
بازار ارز دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار معاملات متعددی انجام دهید. ارزهای مختلفی در این بازار وجود دارند که برخی از آنها ارزش بالایی دارند و برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب هستند. یکی از این رمز ارزها، اتریوم است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی عملکرد نهنگ های اتریوم بپردازیم.

آینده ارز اتریوم(ETH)

اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد و با قیمت 3700 دلار معامله می شود. یکی از سایت های معتبر پیش بینی کرده است که قیمت اتریوم می تواند در سال 2025 حداقل 4500 دلار و حداکثر 6500 دلار باشد. در حالی که این قیمت تا سال 2030 می تواند حداکثر 20500 دلار باشد. این مسئله باعث شده تا افراد زیادی به خرید اتریوم روی آورده و روی این ارز سرمایه گذاری کنند. شما می توانید با تشخیص روند قیمتی اتریوم، سود زیادی از معاملات خود به دست آورید.
در سال های گذشته ارز اتریوم رشد قابل توجهی داشته است و به همین دلیل تعجبی ندارد که روز به روز سرمایه گذاران زیادی به سمت این ارز جذب می شوند. اتریوم علاوه بر شباهت هایی که با بیت کوین دارد، بلاک چین اتریوم امکانات و قابلیت های جدید و نوآوری هایی را به جامعه کاربری معرفی کرده و تحولات گسترده ای در دنیای غیرمتمرکز به وجود آورده است. شبکه اتریوم در حال حاضر میزبان بیشترین تعداد برنامه های غیرمتمرکز است و پروژه های زیادی توکن های خود را با استفاده از استانداردهای اتریوم صادر کرده است. شما باید نحوه مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال را در کنار سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال یاد بگیرید.

آیا نهنگ های اتریوم قصد خرید دارند؟

توجه داشته باشید که داده های آنچین نشان می دهد که نهنگ های اتریوم اخیرا فعالیت گسترده ای داشته اند. در اینجا چیزی است که این نهنگ ها انجام داده اند. تراکنش های نهنگ اتریوم به بالاترین حد خود از ماه مارس رسیده است. در یک پست جدید در X، پلتفرم اطلاعاتی بازار IntoTheBlock در مورد چگونگی فعال شدن نهنگ های اتریوم اخیرا بحث کرده است. معیار روی زنجیره مورد علاقه در اینجا تعداد تراکنش های بزرگ است که به گفته شرکت تحلیلی، تعداد کل تراکنش های اتریوم در شبکه به ارزش بیش از 100 هزار دلار را ردیابی می کند.
به طور کلی، تنها نهادهای نهنگ می توانند چنین حرکات تک تراکنش بزرگی را انجام دهند، بنابراین چنین نقل و انتقالات بزرگی با این سرمایه گذاران هنگفت همراه است. به این ترتیب، شاخص تعداد تراکنش های بزرگ می تواند به ما بگوید که آیا این گروه در حال حاضر فعال است یا خیر. نمودار نشان می دهد که تعداد تراکنش های بزرگ برای اتریوم اخیرا به شدت افزایش یافته است. این نشان می دهد که نهنگ ها فعالیت خود را افزایش داده اند. یکی از سوالاتی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که شناخت انواع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال چقدر مهم است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی عملکرد نهنگ های اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست آورید. اتریوم اخیرا توجه بسیاری از نهنگ ها را به سمت خود جلب کرده است. به نظر می رسد که نهنگ ها مشغول خرید اتریوم هستند.

لینک مقاله: techopedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ایا نهنگ های اتریوم(ETH) مشغول خرید هستند؟

در مورد ایا نهنگ های اتریوم(ETH) مشغول خرید هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 76 = ?