بررسی علل افزایش قیمت ریپل

  • 01:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ریپل(XRP) برای شکست ناحیه مقاومتی افزایش یافت! ریپل یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات شدیدی دارد. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که به شما کمک می کند تا بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
ریپل یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که همواره از محبوبیت زیادی در میان طرفداران رمز ارزها برخوردار بوده است. سال های 2017 و 2018 با اوج شکوفایی ریپل همراه بود، به طوری که در مقطع کوتاهی جایگاه اتریوم را از آن خود کرد و بعد از بیت کوین در رتبه دوم ارزهای دیجیتال قرار گرفت. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش دوباره قیمت ریپل بپردازیم.

آینده ارز دیجیتال ریپل(XRP)

آینده ارز دیجیتال ریپل چگونه پیش بینی می شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ریپل(XRP) به عنوان یک ارز دیجیتال به منظور انقلاب در بخش پرداخت های خارج از مرزها به وجود آمده است. این ارز دیجیتال نه تنها اهدافی متفاوت از بیت کوین دارد، بلکه سعی می کند تا سرعت و هزینه های پایین نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته باشد. گفته می شود که ریپل ممکن است در آینده به عنوان جایگزینی برای سیستم SWIFT عمل کند. در حال حاضر بانک های زیادی از ارز ریپل استفاده می کنند.
از آنجایی که ریپل(XRP) ممکن است به یک استاندارد جدید در بسیاری از صنایع تبدیل شود، از میان دارایی های دیجیتال، ریپل دارای پتانسیل بالاترین قیمت طولانی مدت را دارد. پیش بینی قیمت های کوتاه و بلند مدت ممکن است سخت باشد. اگر ریپل به کار با بانک ها ادامه دهد، بدون شک آینده خوبی پیش رو خواهد داشت. استفاده از سیگنال ارز دیجیتال یکی از راه های در امان ماندن از نوسانات ارز دیجیتال است.

قیمت ریپل برای شکست مقاومت ها افزایش یافت!

توجه داشته باشید که قیمت ریپل(XRP) از یک شکست بزرگ با افزایش ETH جلوگیری کرد. قیمت به بالای 0.52 دلار بازگشته است و چشم به یک شکست کلیدی صعودی در کوتاه مدت است. ریپل افزایش مناسبی را در بالای منطقه مقاومت 0.51 دلار شروع کرد. در نمودار ساعتی جفت XRP/USD در بالای خط روند نزولی کلیدی با مقاومت 0.52 دلار شکسته شد. این جفت می تواند سود را اصلاح کند، ولی گاوها ممکن است در نزدیکی منطقه 0.51 دلار فعال بمانند. بعد از افت به سمت حمایت 0.50 دلار، قیمت ریپل موج بازیابی را شروع کرد.
اخیرا ارز اتریوم بیش از 20 درصد رشد کرد و بیت کوین به بالای 70 هزار دلار رسید. این جرقه حرکت های صعودی مناسبی را در ریپل ایجاد کرد. قیمت به بالای سطح مقاومت 0.51 دلار و 0.52 دلار صعود کرد. در نمودار ساعتی جفت XRP/USD یک شکست در بالای خط روند نزولی کلیدی با مقاومت 0.520 دلار وجود داشت. این جفت حتی مقاومت 0.53 دلار را شکست و تا 0.53 دلار معامله شد. قیمت اکنون در حال تصحیح سود است و ممکن است سطح 23.6 درصدی فیب اصلاحی را از 0.50 دلار به سمت اوج 0.53 دلار آزمایش کند. در اینجا لازم به ذکر است که یکی از روش های امن ماند در معاملات ریپل شناخت بهترین کیف پول های ریپل است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش دوباره قیمت ریپل بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. قیمت ریپل برای شکست مقاومت های فعلی خود افزایش می یابد و ممکن است از مقاومت اصلی خود عبور کرده و روند صعودی جدیدی را شروع کند.

لینک مقاله: forbes

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی علل افزایش قیمت ریپل

در مورد بررسی علل افزایش قیمت ریپل نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 49 = ?