هک شدن دو کیف پول فانتوم(FTM) و میزان ضرر آن

  • 14:06 1403-06-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

هک شدن دو کیف پول فانتوم(FTM)؛ بنیاد فانتوم چقدر ضرر کرد؟ کیف پول ارز دیجیتال فانتوم چجوری هک شد؟ در پی این حمله فیشینگ چه مقدار ارز دیجیتال دزدیده شد؟ چه کسانی در هک شدن کیف پول های فانتوم ضرر کردن؟ شبکه فانتوم هک شده یا کیف پول ارز دیجیتال فانتوم به خطر افتادن؟
کیف پول ارز دیجیتال بستری برای نگهداری و ذخیره رمز ارزهاست که اگه نکات امنیتی رعایت نشه، ممکنه هک بشه و رمز ارزهای داخل اون دزدیده بشن. شما باید آموزش ارز دیجیتال رو فرا بگیرین و با راهکارهای افزایش امنیت کیف پول ارز دیجیتال آشنا بشین. اخیرا دو کیف پول مربوط به ارز دیجیتال فانتوم مورد حمله فیشینگ قرار گرفتن و دارایی های خیلی از کاربران به سرقت برده شده. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد هک شدن دو کیف پول فانتوم(FTM) واستون ارائه بدیم، به بررسی میزان ارز دیجیتال دزدیده شده در هک کیف پول های فانتوم بپردازیم تا از جزئیات خبر هک کیف پول فانتوم مطلع بشین.

بنیاد فانتوم(Fantom) قربانی حمله فیشینگ شدند.

هک کیف پول فانتوم

همونطور که گفتیم، یه خبری منتشر شده که دو کیف پول فانتوم که کیف پول ارز دیجیتال امنی به حساب میومد هک شدن و رمز ارزهای زیادی دزدیده شدن. اصلی رین قربانی این حمله فیشینگ، بنیاد فانتوم هست. حتی در این خبر گفته شده که فقط یکی از اعضای تیم توسعه دهنده فانتوم 3.4 میلیون دلار ضرر کرده. بنیاد ارز دیجیتال فانتوم(FTM) از 28 نفر مهندس، طراح، دانشمند و کارآفرینم تشکیل شده که تاثیر زیادی در توسعه و گسترش این رمز ارز دارن.
شرکت امنیت بلاک چینی اعلام کرده که بنیاد ارز دیجیتال فانتوم در هک کیف پول های فانتوم 470 هزار دلار و در هک کیف پول های اتریوم تقریبا 187 هزار دلار ضرر کردن. بعد از این حمله فیشینگ کیف پول های فانتوم، داده های سایت اتراسکن نشون میده که کلاهبرداران دارایی های به سرقت برده شده رو به یه حساب واریز کردن و حداقل 7 میلیون دلار ارز دیجیتال دیگه هم در این حساب وجود داره. این ولت قبلا به عنوان تسهیل کننده کمپین های فیشینگ مختلف که روی پروژه های کریپتویی تاثیری می ذارن، شناخته میشد.
بنیاد ارز دیجیتال Fantom قربانی یه سوء استفاده دیگه در مرورگر کروم هم شدن که طی این حمله صدها هزار ارز دیجیتال فانتوم رو هم از دست دادن. این بنیاد در یه مکالمه تلگرامی گفته که بعضی از ولت های اون ها تخلیه شدن و به صورت فعال دارایی های به سرقت برده شده رو دنبال می کنند.

تاثیر هک شدن کیف پول های فانتوم روی قیمت FTM

هک کیف پول فانتوم

کیف پول های برتر ارز دیجیتال فانتوم تا به حال توانسته اند خوش بدرخشند ولی حتی بهترین کیف پول ها هم در معرض خطر هستند. توجه داشته باشین که هک شدن کیف پول های فانتوم تاثیر خیلی بدی روی قیمت رمز ارز FTM می ذاره و باعث میشه تا سرمایه گذاران ضرر کنند. بعد از اینکه خبر مربوط به هک شدن دو کیف پول فانتوم منتشر شد، قیمت رمز ارز فانتوم(FTM) تقریبا 5 درصد ریزش کرد و اکنون در زمان نوشتن این مطلب نزدیک به پایین ترین سطح چند ماه قبلی خودش هست. اگه این روند ادامه پیدا کنه، ممکنه قیمت فانتوم به کمترین میزان سال 2022 هم برسه که دارنده ها و سرمایه گذاران این رمز ارز ضرر می کنند. همچنین همه سودهای به دست اومده در نیمه اول سال 2023 رو هم از بین میبره. در اوج های این سال، قیمت فانتوم تا 0.65 دلار هم تونست بالا بره. ارز دیجیتال فانتوم در حال حاضر با قیمت 0.17 دلار خرید و فروش میشه که ممکنه این روند کاهشی همچنان ادامه دار باشه.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد هک شدن دو کیف پول فانتوم(FTM) واستون ارائه بدیم، به بررسی میزان ارز دیجیتال دزدیده شده در هک کیف پول های فانتوم بپردازیم تا از جزئیات خبر هک کیف پول فانتوم مطلع بشین. همونطور که گفتیم، دو کیف پول ارز دیجیتال فانتوم هک شدن و بنیاد فانتوم قربانی اصلی این حمله فیشینگ هست که ضرر زیادی کرده. انتشار خبر هک کیف پول Fanton باعث شده تا قیمت فانتوم کاهش پیدا کنه و به به پایین ترین قیمت خودش در چند ماه گذشته نزدیک بشه.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد هک شدن دو کیف پول فانتوم(FTM) و میزان ضرر آن

در مورد هک شدن دو کیف پول فانتوم(FTM) و میزان ضرر آن نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 33 = ?