امکان استخراج دوباره رمز ارزها در ایالت پنسیلوانیا

  • 22:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایالت پنسیلوانیا ممنوعیت استخراج رمز ارزها رو برداشت! از این پس ساکنان ایالت پنسیلوانیا(Pennsylvania) می تونن بدون هیچ محدودیتی اقدام به ماینینگ ارزهای دیجیتال کنند. آیا می دونین چرا پنسیلوانیا ماینینگ ارزهای دیجیتال رو ممنوع کرده بود؟ دلیل برداشت ممنوعیت استخراج رمز ارزها در پنسیلوانیا چیست؟ پنسیلوانیا چه زمانی ماینینگ ارزهای دیجیتال رو ممنوع کرده بود؟ در این مقاله از آموزش ارز دیجیتال به این سوالات پاسخ داده خواهد شد. 
ارزهای دیجیتال نوعی از دارایی های جدیدی هست که تونستن توجه خیلی از کاربران و افراد رو به سمت خودشون جلب کنند. روش های مختلفی برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال وجود داره که یکی از این روش ها استخراج یا ماینینگ هست. کشورها و ایالت ها هر کدوم قوانین خاصی رو در حوزه ماینینگ ارزهای دیجیتال تنظیم کردن. پنسیلوانیا هم یکی از ایالت هایی هست که استخراج رمز ارزها رو ممنوع کرده بود، ولی در حال امکان دوباره استخراج رمز ارزها در ایالت پنسیلوانیا فراهم کرده و ممنوعیت های ماینینگ در این ایالت برداشته شدن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین و بدونین که این ایالت چرا ماینینگ رمز ارزها رو دوباره قانونی کرد؟!

آشنایی با صنعت ماینینگ ارز دیجیتال

ماینینگ ارز دیجیتال یکی از روش های کسب درآمد از بازار کریپتو هست که شما می تونین با شرکت در این فرایند ارزهای دیجیتال رو استخراج کرده و درآمدی از این طریق به دست بیارین. استخراج ارزهای دیجیتال به انرژی زیادی نیاز داره و همین مسئله باعث میشه تا ماینینگ رمز ارزها کاری چالش برانگیز بشه و برخی از کشورها و ایالت ها به دلیل مصرف بیش از اندازه انرژی برق، استخراج ارزهای دیجیتال رو ممنوع کنند. با این حال، ماینینگ در خیلی از کشورها قانونی هست و افرادی زیادی در این صنعت فعالیت دارن.
استخراج ارزهای دیجیتال باعث میشه تا سختی شبکه بالا بره و هرچقدر سختی شبکه بالا باشه، قیمت ارز دیجیتال افزایش پیدا می کنه. شما فقط می تونین رمز ارزهایی رو استخراج کنین که مبتنی بر الگوریتم اثبات کار(POW) هستن و ماینرها مسئولیت تایید و پردازش تراکنش ها رو بر عهده دارن.

برداشتن ممنوعیت استخراج رمز ارزها در پنسیلوانیا

استخراج ارز دیجیتال در پنسیلوانیا

ایالات پنسیلوانیا یکی از ایالت هایی هست که افراد زیادی در این ایالت زندگی می کنند و این افراد در بیشتر بازارهای مالی فعالیت دارن. امروزه این افراد ترجیح میدن تا وارد بازار کریپتو هم بشن و از طریق روش های مختلفی درآمد کسب کنند. یکی از این روش ها استخراج رمز ارزهاست که تا همین دو روز پیش در این ایالت ممنوع بود، ولی امروز خبری منتشر شده که ظاهرا ممنوعیت استخراج رمز ارزها در ایالت پنسیلوانیا برداشته شده.
پنسیلوانیا(Pennsylvania) یکی از ایالت های کشور آمریکا هست که دو سال پیش استخراج ارزهای دیجیتال رو به دلیل مصرف انرژی بالا ممنوع کرده بود و هرکسی که اقدام به ماین رمز ارزها می کرد رو مجرم می شناخت. ولی بعد از 2 سال بلخره در روز 16 اکتبر 2023 ممنوعیت استخراج رمز ارزها رو برداشت و اکنون اهالی این کشور می تونن به صورت آزادانه در صنعت ماینینگ ارز دیجیتال فعالیت کنند و از طریق استخراج رمز ارزها درآمد زیادی کسب کنند. البته این ایالت استخراج ارزهای دیجیتال رو در چارچوب خاصی قانونی کرده که بعدا جزئیاتش رو اعلام می کنه. ولی لازم به ذکر است که برای استخراج بیت کوین شما نیاز به آموزش استخراج بیت کوین دارید. این در مورد دیگر ارزها هم صدق میکند.
ممنوعیت استخراج رمز ارزها در ایالت پنسیلوانیا در لایحه ای مبنی بر صرفه جویی در مصرف انرژی اعلام شده بود که این لایحه دیروز برداشته شد و در حال حاضر هیچ محدودیتی برای استخراج بیت کوین یا ارزهای دیجیتال در ایالت پنسیلوانیا وجود نداره. الان که ممنوعیت استخراج رمز ارزها در ایالات پنسیلوانیا برداشته شده، ماینرها فعالیت خودشون رو شروع می کنند و در فرایند استخراج ارز دیجیتال شرکت می کنند. وقتی که این خبر منتشر شد، قیمت بیت کوین بالا رفت و نوسان جزئی در بازار رمز ارزها دیده شد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت ماینینگ رمز ارزها واستون ارائه بدیم و به بررسی امکان استخراج دوباره ارزهای دیجیتال در ایالت پنسیلوانیا بپردازیم. همونطور که گفتیم، ایالت پنسیلوانیا بر اساس لایحه ای مبنی بر صرفه جویی در مصرف انرژی، استخراج ارزهای دیجیتال رو ممنوع کرده بود، ولی در تاریخ 17 اکتبر 2023 خبری به دستمون رسید که این ایالت ممنوعیت ماینینگ ارزهای دیجیتال رو برداشته.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد امکان استخراج دوباره رمز ارزها در ایالت پنسیلوانیا

در مورد امکان استخراج دوباره رمز ارزها در ایالت پنسیلوانیا نظر دهید
سوال امنیتی :9+65 = ?