ریجکشن بلاک(Rejection Block) چیست؟

  • 04:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریجکشن بلاک(Rejection Block)؛ یکی از انواع اوردر بلاک ها در تحلیل تکنیکال! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید ریجکشن بلاک چیست؟ به نظر شما ریجکشن بلاک در ترید ارزهای دیجیتال چه کاربردی دارد؟ چگونه می توان از ریجکشن بلاک استفاده کرد؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از نوظهورترین بازارهای مالی در دنیاست که قیمت رمز ارزها به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما باید عوامل موثر بر قیمت ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از بالا و پایین شدن قیمت ارزها سود به دست آورید. اوردر بلاک های مختلفی وجود دارند که شما باید با این اوردر بلاک ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ریجکشن بلاک یا Rejection Block برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این اوردر بلاک را به شما یاد دهیم.

ریجکشن بلاک چیست؟

ریجکشن بلاک یا Rejection Block

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ریجکشن بلاک چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ریجکشن بلاک یکی از انواع اوردر بلاک هایی است که شما می توانید از این بلاک ها استفاده کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. زمانی که یک یا چند کندل با سایه بلند روی سقف یا کف مهم داریم، قیمت از بدنه این کندل ها صرف نظر می کند و به سایه ها می رسد. معمولا این برخورد با سایه ها با حرکت خوبی همراه است. این مرزهایی که توسط سایه ها ایجاد می شوند، بلوک های رد نامیده می شوند. برای ترید ارزهای دیجیتال از کجا شروع کنیم؟
جالب است بدانید، جهت ریجکشن بلاک ها مهم نیست و این کندل ها می توانند صعودی یا نزولی باشند. در هر حال، شما باید ریجکشن بلاک ها را تشخیص داده و سعی کنید معاملات خودتان را انجام دهید. ریجکشن بلاک ها توسط کندل هایی با بدنه مساوری با فتیله های بلند شناسایی می شوند که نشان دهنده معکوس های احتمالی قیمت هستند. برای پیش بینی حرکات آتی، به دنبال این الگوها در عمل قیمت باشید.

چگونه از ریجکشن بلاک استفاده کنیم؟

ریجکشن بلاک یا Rejection Block

توجه داشته باشید که ریجکشن بلاک یکی از انواع اوردر بلاک ها در بازار ارز دیجیتال است که این بلاک ها کمک زیادی به تریدرها و معامله گران می کنند. ریجکشن بلاک نزولی زمانی رخ می دهد که یک سقف قیمت با میانگین های طولانی در بالای کندل ها تشکیل می شوند و قیمت به بالا از بدنه کندل ها می رسد تا نقدینگی سمت خرید را خالی کند، قبل از اینکه قیمت به سمت پایین کاهش یابد. انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟
ریجکشن بلاک صعودی نیز زمانی تشکیل می شود که یک کف قیمت با میانگین های طولانی در پایین کندل ها ایجاد شود و قیمت به پایین از بدنه کندل ها می رسد تا نقدینگی سمت فروش را خالی کند، قبل از اینکه قیمت به سمت بالا رالی کند. برای شناسایی ریجکشن بلاک، معامله گران و تریدرها با تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت در نمودارهای تایم فریم بالاتر، مانند چارت روزانه یا چارت 4 ساعته شروع به کار می کنند. آنها سعی می کنند تا نقاطی را تشخیص دهند که قیمت به طور مدام از یک سطح خاص بازگشته یا ناتوان در شکست یک سطح خاص بوده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ریجکشن بلاک یا Rejection Block برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این اوردر بلاک را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، ریجکشن بلاک یکی از انواع اوردر بلاک هاست که این کندل ها به تریدرها و معامله گران کمک زیادی می کنند. شما می توانید ریجکشن بلاک را شناسایی کرده و از آن در معاملات خود استفاده کنید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ریجکشن بلاک(Rejection Block) چیست؟

در مورد ریجکشن بلاک(Rejection Block) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+79 = ?