مهم ترین نکات درباره بیت کوین در این هفته کدامند؟

  • 19:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نکاتی مهم درباره بیت کوین در این هفته؛ انتظار می رود هاوینگ بیت کوین در این هفته رخ دهد. به همین دلیل بیت کوین با نوسانات زیادی روبرو شده است و کسب سود از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین کار سختی است. هاوینگ به رویدادی گفته می شود که پاداش استخراج بیت کوین نصف می شود.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی است که قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر می خواهید قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده و سود زیادی از نوسانات بازار به دست آورید، باید عوامل موثر بر قیمت بیت کوین را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی مهم ترین نکات درباره بیت کوین در این هفته بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین(BTC) یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 61900 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد کاهش یافته است. نمودار نشان دهنده این است که بیت کوین تاکنون دو مرتبه نتوانست مقاومت نزدیک به 67 را رد کند و این اتفاق می تواند تا 62 هزار دلار اصلاح و سپس پایین 62 هزار دلار نقدینگی جمع شود و حمایت ها کم کم اضافه شوند و شاهد رشد بازار باشیم. صنعت استخراج بیت کوین می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین بگذارد.
جالب است بدانید، در بدترین حالت کف 56 هزار دلار می تواند آخرین کف حمایتی باشد و باید دوستان مقداری به تاریخ هاوینگ های گذشته هم رجوع کنند که عینا در دو هاوینگ قبلی هم درست ماه منتهی به هاوینگ بیت کوین حداقل 25 درصد اصلاح کرده و بعد از هاوینگ کم کم وضعیت بازار به سمت رشد و صعودی شدن برگشته و البته مواردی مانند اخبار منفی و مثبت هم باعث تسریع در اتفاقات بازار می شود. ولی این شرایط تکنیکالی خود بازار به طور طبیعی است که باید هر صعود همراه با اصلاح باشد و ما در بازارهای مالی صعودی مطلق و اصلاح مطلق نداریم بلکه هر دو لازم هستند.

مهم ترین نکات درباره بیت کوین در این هفته

توجه داشته باشید که نوسانات قیمت بیت کوین اسم بازی این هفته است، چون فشارهای کلان با هاوینگ بیت کوین ورودی ترکیب می شود. بیت کوین هفته جدیدی را با تلاشی سخت برای به دست آوردن مجدد زمین از دست رفته بعد از کاهش 15 درصدی قیمت بیت کوین شروع می کند. بعد از یک تعطیلات آخر هفته که کریپتو نابود شد، معامله گران و تریدرها زخم های خود را رفع می کنند. ولی بیت کوین در حال برگشت است.
بنابراین، حساسیت به ژئوپلیتیک، تمرکز اصلی را برای هفته آینده تشکیل می دهد و کارشناسان بازار رویدادهای اخیر در خاورمیانه را با سقوط بازار بین کویید 19 در مارس 2020 مقایسه می کنند. تاکنون آلت کوین ها بار عمده واکنش سریع بازار به خصومت های بین اسرائیل و ایران را محتمل شده اند و BTC/USD توانسته حمایت 60 هزار دلاری خودش را حفظ کند. با این حال، اهرم یک رونق جامع را شاهد بود و حتی در بیت کوین 30 درصد از علاقه باز در یک لحظه ناپدید شد. در آینده چیزهای زیادی برای مبارزه وجود دارد. در حالی که نوسانات در حال حاضر بسیار قابل توجه است، بیت کوین تنها چند روز تا هاوینگ بعدی خود فاصله دارد. یکی از سوالات اساسی در مورد استخراج بیت کوین این است که میزان سود ماراتون دیجیتال از استخراج بیت کوین چقدر است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم درباره بیت کوین در این هفته بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که نوسانات زیادی دارد و انتظار می رود در این هفته که به رویداد هاوینگ نزدیک می شویم، بیت کوین نوسانات زیادی را تجربه کند و قیمت آن تغییرات زیادی کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد مهم ترین نکات درباره بیت کوین در این هفته کدامند؟

در مورد مهم ترین نکات درباره بیت کوین در این هفته کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+77 = ?