کدام آلت کوین ها عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند؟

  • 19:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

امسال 6 آلت کوین عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند! بیت کوین امسال نوسانات زیادی را تجربه کرد و به دنبال آن قیمت آلت کوین ها نیز رشد قابل توجه را تجربه کردند. برخی از آلت کوین ها مانند دوج کوین و شیبا اینو عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته اند.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت این دارایی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. شما باید آلت کوین های مستعد رشد را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، نحوه شناسایی آلت کوین های مستعد رشد را به شما یاد دهیم و به بررسی آلت کوین هایی بپردازیم که امسال عملکرد بهتری نسبت به ارز بیت کوین داشته اند.

شناسایی آلت کوین های مستعد رشد

در بازار رمز ارزها مانند سایر بازارهای مالی قوانین و مقرراتی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند.اطلاعات و سابقه تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال مشخص است و می تواند بهترین معیار تصمیم گیری برای شما باشد. اطلاعاتی که شامل بررسی موارد استفاده از ارز دیجیتال، شبکه آن و تیم پشت پروژه می شود تا بهترین رمز ارز برای خرید شناسایی شود. در زمان تحلیل و بررسی آلت کوین ها یا هر ارز دیگری، هدف این است که متوجه شویم که آیا ارز دیجیتال مورد نظر بیش از حد ارزش گذاری شده یا ارزش حال حاضر از ارزش واقعی کمتر است. اگر قصد نوسان گیری در ارز دیجیتال را دارید، باید آلت کوین های مستعد رشد را بیابید.
ارزهایی که بیش از حد و اندازه واقعی قیمت گذاری شده اند، باید از فهرست خرید جذف شوند و دارایی هایی که پتانسیل رشد خوبی دارند و کمتر ارزش گذاری شده اند، می توانند بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران و تریدرها باشند. دلیل این مسئله این است که ارزهایی که بیش از ارزش واقعی قیمت دارند، به احتمال زیاد به زودی کاهش می یابند و قیمت واقعی می رسند. از طرف دیگر، ارزهای دیجیتالی که کمتر ارزش گذاری شده اند، پتانسیل زیادی برای رشد دارند و همواره سودآور هستند.

کدام آلت کوین ها امسال عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند؟

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2024 تاکنون 54 درصد رشد کرده است و تنها 6 آلت کوین از 50 الت کوین برتر عملکرد بهتری داشته اند. امسال تا اینجای کار، با توجه به اینکه تسلط بیت کوین در آخر هفته به بالاترین حد خود در سه سال اخیر رسیده است. دوج کوین(DOGE) به عنوان بهترین آلت کوین در میان 50 آلت کوین برتر، با افزایش بیش از 77 درصدی از سال تا به امروز از 0.09 دلار در 1 ژانویه به 0.15 دلار در زمان نوشتن این مطلب بر اساس داده های تریدینگ ویو صعود کرده است.
بیت کوین از قیمت 44100 دلار در 1 ژانویه به 65 هزار دلار در زمان نوشتن این مطلب رسیده است که افزایشی 54 درصدی از سال تا به امروز است. بسیاری افزایش قیمت را به جریان های نهادی پیوسته به 10 صندوق قابل معامله در ایالات متحده که در ژآنویه سال جاری تصویب شده اند، مرتبط کرده اند و به ازای داده های سرمایه گذاران Farside بیش از 12 میلیارد دلار جریان خالص انباشته ایجاد می کنند. تسلط بیت کوین در 13 آوریل به بالاترین حد سه سال اخیر یعنی 56.5 درصد رسید. چون این ارز به شدت بعد از فروش در سراسر بازار ناشی از تشدید تنش ها در خاورمیانه بازگشت. یکی از مسائل مهم در بازار ارز دیجیتال شناسایی عوامل موثر بر نوسانات قیمت رمزارزها است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، نحوه شناسایی آلت کوین های مستعد رشد را به شما یاد دهیم و به بررسی آلت کوین هایی بپردازیم که امسال عملکرد بهتری نسبت به ارز بیت کوین داشته اند. همانطور که گفته شد، بیت کوین این سال نوسانات زیادی را تجربه کرده و در میان 50 آلت کوین برتر بازار، تنها 6 آلت کوین وجود دارند که عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته اند که از جمله از آنها می توان به دوج کوین و شیبا اینو اشاره کرد. 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام آلت کوین ها عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند؟

در مورد کدام آلت کوین ها عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+63 = ?