آشنایی با شبکه پالیگان و ویژگی های آن

  • 11:02 1403-02-24
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با شبکه پالیگان؛ یکی از محبوب ترین شبکه های بلاک چینی در بازار ارز دیجیتال! پالیگان یک فناوری جدید مبتنی بر شبکه اتریوم است که افزایش مقیاس پذیری را به کمک برخی از راهکارهای لایه دوم ارائه می دهد و با شبکه اتریوم رقابت می کند.
بازار کریپتو به عنوان یکی از نوظهورترین بازارهای مالی شناخته می شود که شامل ارزهای دیجیتال مختلفی است که برخی از این ارزها شبکه اختصاصی و فناوری ارز دیجیتال خودشان را دارند. پالیگان یکی از همین رمز ارزهاست که شبکه آن برخی از مشکلات شبکه اتریوم را برطرف می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شبکه پالیگان برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های شبکه پالیگان بپردازیم.

شبکه پالیگان چیست؟

آشنایی با شبکه پالیگان و ویژگی های آن

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که شبکه پالیگان چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که پالیگان یکی از شبکه های محبوبی است که اخیرا مورد توجه بسیاری از تریدرها و کاربران فعال بازار رمز ارزها قرار گرفته است. همچنین  پالیگان نوعی بلاک چین است که به عنوان راهکار لایه دوم به منظور بهبود مقیاس پذیری، کاهش هزینه تراکنش ها، اجرای برنامه های غیرمتمرکز و... کار می کند. ارز متیک(MATIC) به عنوان ارز بومی شبکه پالیگان شناخته می شود که می توانید آن را خرید و فروش کنید. به نظر شما عوامل موثر در پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال کدامند.
جالب است بدانید، پالیگان به عنوان پروتکلی محسوب می شود که با شبکه اتریوم سازگار است و می خواهد محدودیت ها و مشکلات شبکه اتریوم را با استفاده از یک راه حل جدید زنجیره ای برطرف کند. توجه داشته باشید که شبکه پالیگان به جای اینکه مانند شبکه قبلی از فناوری پلاسما برای پرداخت معاملات استفاده کند، برای همکاری بین شبکه های بلاک چینی به وجود آمده است. شما می توانید تراکنش ها و مبادلات خودتان را در بستر شبکه پالیگان انجام دهید.

شبکه پالیگان چه ویژگی هایی دارد؟

آشنایی با شبکه پالیگان و ویژگی های آن

توجه داشته باشید که پالیگان یکی از شبکه های بلاک چینی محبوب است که شما می توانید در این شبکه تراکنش ها و مبادلات خودتان را انجام دهید. این شبکه بلاک چینی ویژگی ها و خصوصیات زیادی دارد که این ویژگی ها باعث می شوند تا محبوبیت زیادی به دست آورد. آیا می دانید اجماع در بلاک چین به چه معناست؟ در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی ویژگی های شبکه پالیگان بپردازیم:
•    مقیاس پذیری: یکی از ویژگی های شبکه پالیگان، مقیاس پذیر بودن این پروتکل است. تراکنش های سریع و امن در پالیگان انجام می شود. به این ترتیب، کاربران بسیاری از تراکنش ها و مبادلات خودشان را در شبکه پالیگان انجام می دهند.
•    تجربه کاربری: بهتر است بدانید، تجربه کاربری ساده و انتقال تجربه سازنده از شبکه اصلی به شبکه پالیگان نیز یکی دیگر از ویژگی های شبکه پالیگان است.
•    امنیت بالا: یکی دیگر از خصوصیات شبکه پالیگان، سطح امنیت بالای آن است. اپراتورهای پالیگان خودشان در سیستم اثبات سهام استیکر هستند و امنیت شبکه را افزایش می دهند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شبکه پالیگان برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های شبکه پالیگان بپردازیم. همانطور که گفته شد، پالیگان یکی از بهترین شبکه های بلاک چینی است که به عنوان راهکار لایه دوم قصد دارد تا برخی از مشکلات شبکه اتریوم را رفع کند. این شبکه ویژگی های زیادی دارد که از جمله از این ویژگی ها می توان به مقیاس پذیری، امنیت بالا و تجربه کاربری ساده اشاره کرد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آشنایی با شبکه پالیگان و ویژگی های آن

در مورد آشنایی با شبکه پالیگان و ویژگی های آن نظر دهید
سوال امنیتی :1+35 = ?