چرا نهنگ های اتریوم(ETH) همچنان به خرید خود ادامه می دهند؟

  • 01:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با اینکه بازار ارزهای دیجیتال در یک روند نزولی قرار دارد، ولی نهنگ های اتریوم همچنان به خرید خود ادامه می دهند! اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن نوسانات زیادی دارد. این ارز اخیرا توجه بسیاری از نهنگ های بازار کریپتو را به سمت خود جلب کرده است.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پدیده های نوظهوری است که قیمت رمز ارزها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از افزایش و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست آورید. اتریوم از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید بیشتر ETH توسط نهنگ های اتریوم بپردازیم.

وضعیت فعلی اتریوم(ETH)

اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. ارز اتریوم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3133 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد افزایش یافته است. اگر به چارت اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که اتریوم با سطوح مقاومتی و حمایتی مهمی درگیر است. اگر اتریوم بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه داده و به اعداد و ارقام بالاتری برسد. سطح قیمت 3500 دلار به عنوان مقاومت اصلی اتریوم شناخته می شود که برای شکستن این مقاومت باید قدرت بالایی داشته باشد. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم گزینه مناسبی برای شما است.
جالب است بدانید، ارز اتریوم در روز گذشته ریزش بسیار شدیدی را تجربه کرد و قیمت آن به کانال 3100 دلار وارد شد. ولی به نظر شما چه سرنوشتی در انتظار اتریوم است؟ آیا امکان ریزش بیشتر این ارز وجود دارد؟  برای تحلیل وضعیت امروز اتریوم، به چارت روزانه این ارز نگاه می کنیم و متوجه می شویم که بازار بعد از ریزش اخیر خود به یک حمایت مهم رسیده و در حال بازیابی از این محدوده است. انتظاری که داریم به دلیل جو صعودی کل بازار، این است که اتریوم بار دیگر رشد کرده و خودش را به مقاومت روزانه برساند. از آنجایی که ریزش روز گذشته ممنتوم شدیدی داشت، ممکن است بازار بتواند آهسته و کم کم رشد کند.

خرید بیشتر ETH توسط نهنگ های اتریوم

توجه داشته باشید که اتریوم(ETH) یکی از ارزهای رمزنگاری شده، خودش را در میان کاهش قیمت در کنار صنعت گسترده تر ارزهای دیجیتال می بیند. این رکود با تشدید تنش ها در خاورمیانه تشدید شده است و سایه ای از عدم اطمینان را بر بازار می افکند. از آنجایی که بیشتر ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت روبرو هستند، اتریوم نیز از روند نزولی مصون نیست. با این حال، در حالی که سرمایه گذاران خرده فروش دارایی های خود را هراس می کنند، داده های آنچین تصویر متفاوتی را ارائه می دهند. نهنگ های بزرگ در بازار از فرصت برای انباشت دارایی و خرید بیشتر اتریوم استفاده می کنند.
داده های Lookonchain نشان می دهد که نهنگ اتریوم در طول کاهش قیمت انباشته شده است. جدول زمانی تجمع نشان می دهد که این نهنگ حتی قبل از تشدید تنش ها در خاورمیانه نیز در حال فعالیت بوده است. نهنگ های اتریوم در طول رکود بازار جمع می شوند. ردیاب تراکنش های آنچین Lookonchain در چند روز گذشته به روند فروش و انباشت نهنگ های مختلف اتریوم اشاره کرده است. یکی از آخرین انباشت ها از نهنگی بود که دائما از صرافی بایننس برداشت می کرد. یکی از نهنگ های اتریوم در پنج روز گذشته 62141 اتریوم به ارزش 202.6 میلیون دلار از صرافی بایننس برداشت کرده است. یکی از راه های موفقیت در بازار ارز دیجیتال شناخت اصطلاحات مربوط به ترید ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید بیشتر ETH توسط نهنگ های اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که اخیرا توجه بسیاری از نهنگ ها را به سمت خود جلب کرده است. یکی از نهنگ های اتریوم در پنج روز گذشته مقدار زیادی اتریوم از صرافی بایننس خارج کرده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های اتریوم(ETH) همچنان به خرید خود ادامه می دهند؟

در مورد چرا نهنگ های اتریوم(ETH) همچنان به خرید خود ادامه می دهند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+54 = ?