هوش مصنوعی قیمت شیبا را برای ماه فوریه چگونه پیش بینی کرده است؟

  • 21:05 1403-05-05
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

لگوریتم های یادگیری ماشینی، قیمت شیبا اینو(SHIB) را تا ماه فوریه 2024 پیش بینی کرده اند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت شیبا اینو تا چه سطحی می تواند رشد کند؟ چرا شیبا اینو احتمال دارد یک رشد چشمگیری را تجربه کند؟ سطوح حمایتی و مقاومتی ارز SHIB کدام نواحی هستند؟
شیبا اینو(SHIB) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که عرضه و تقاضا نقش مهمی در نوسانات قیمت این ارز دارد. شما می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت شیبا اینو و یا با کمک سیگنال ارز دیجیتال، بهترین موقعیت های خرید و فروش شیبا را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. هوش مصنوعی توانسته قیمت شیبا اینو را پیش بینی کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت شیبا برای ماه فوریه توسط هوش مصنوعی بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB)

شیبا اینو(SHIB) یکی از رمز ارزهای محبوب و پرطرفدار در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.000009 دلار خرید و فروش می شود که نسبت به هفته گذشته 4 درصد ریزش کرده است. رمز ارز شیبا اینو(SHIB) افزایش قابل توجهی را در شاخص فعالیت نهنگ ها نشان می دهد. همچنین این ارزش شاهد افزایش حجم تراکنش های بزرگ است و جهش 551.43 درصدی در حجم تراکنش های بزرگ که شامل نقل و انتقالات بیش از 100 هزار دلار می شود را تجربه کرد. بر اساس داده های IntoTheBlock حجم تراکنش های بزرگ از 902.36 میلیارد شیبا به 5.9 تریلیون شیبا افزایش یافت. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، شیبا اینو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
نکته قابل توجه این است که شیبا اینو(SHIB) به صورت فعالانه توسط نهنگ ها منتقل می شود و نگرانی هایی را برای جامعه آن ایجاد کرده است. بر اساس داده های به دست آمده، مقدار زیادی از شیبا اینو به صرافی هایی مانند آپ بیت، بایننس و Crypto.com منتقل شده است. برخی از تراکنش ها اعداد بالایی هستند، برای مثال یکی از سرمایه گذاران بزرگ یا نهنگ ها تقریبا 52 میلیون توکن شیبا اینو به ارزش 550 هزار دلار را به صرافی آپ بین منتقل کرده است. چنین حرکات قابل توجهی در برخی از مواقع می تواند نشان دهنده آمادگی برای فروشباشد. چون سرمایه ها و دارایی ها در حال خروج از کیف پول و انتقال به صرافی ارز دیجیتال است.

پیش بینی قیمت شیبا برای ماه فوریه توسط هوش مصنوعی

از آنجایی که بیشتر دارایی ها در بازار ارزهای دیجیتال وارد هفته جدید می شوند، هنوز در مورد اینکه قیمت هایشان در چه مسیری می تواند حرکت کند، تصمیم گیری نشده است. الگوریتم های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی محتاطانه نسبت به قیمت شیبا اینو(SHIB) تا پایان خوش بین هستند. به طور خاصی، الگوریتم های پیشرفته ای که توسط پلتفرم نظارت بر ارز دیجیتال و سهام CoinCodex به کار گرفته شده اند، افزایش جزئی را برای شیبا اینو پیش بینی می کنند و بر اساس آخرین داده های بازیابی شده توسط فینبولد در 5 فوریه، قیمت آن را در 29 فوریه 2024 تقریبا 0.00000936 دلار مشخص کرده اند.
همانطور که اوضاع پیش بینی می رود، قیمت شیبا اینو در حال حاضر به 0.0000089 دلار می رسد که نشان دهنده کاهش 0.74 درصدی در 24 ساعت گذشته است، کاهش 0.23 درصدی در طول هفت روز گذشته که به کاهش 6.47 درصدی در ماهانه آن اضافی می شود. در جای دیگر، سنجش احساسات 7 روزه تجزیه و تحلیل فنی در وب سایت تحلیلی بخش مالی و ارز دیجیتال تریدینگ ویو تا حدودی در مورد شیبا اینو نزولی است، خلاصه آنها به فروش در 9 اشاره می کند. به طور کلی می توان گفت، شیبا اینو ممکن است به قیمت پیش بینی شده هوش مصنوعی برسد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که همه چیزمی تواند به راحتی در این صنعت تغییر کند. یکی از مسائل مهم در معاملات ارز دیجیتال نسبت ریسک به ریوارد است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت شیبا برای ماه فوریه توسط هوش مصنوعی بپردازیم. همانطور که گفته شد، شیبا اینو(SHIB) یکی از رمز ارزهای محبوب در دنیا است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست آورید. هوش مصنوعی قیمت شیبا را تا ماه فوریه 2024 پیش بینی کرده است. ممکن است شیبا اینو به قیمت پیش بینی شده برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی قیمت شیبا را برای ماه فوریه چگونه پیش بینی کرده است؟

در مورد هوش مصنوعی قیمت شیبا را برای ماه فوریه چگونه پیش بینی کرده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 92 = ?