کدام ارزها را می توان ترید کرد؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "کدام ارزها را می توان ترید کرد؟"


  • 23:01 1403-01-31
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ اطلاعاتی در مورد ترید ارزهای دیجیتال رو برای شما ارائه کنیم. بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا هست که به دلیل رشد های قیمتی زیادی که در اواخر داشته، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازار مالی با حجم بزرگ تبدیل شه، بنابراین، شما می تونین وارد بازار کیپتو کارنسی بشین و با خرید و فروش ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست بیارین.

مقاله پیشنهادی: آموزش ترید ارزهای دیجیتال

کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ 

بازار کریپتو کارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هستش که هر کدوم از اون ها ویژگی های خاص خودشون رو دارن و بر اساس این موارد مورد استقبال معامله گران و سرمایه گذاران قرار گرفته.

شما می تونین با انتخاب یکی از این رمز ارزها و انجام ترید با اون ها سود زیادی به دست بیارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت مقاله از مقاله کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ به شما بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید معرفی کنیم تا با این رمز ارزها آشنا بشین.

  • ارز دیجیتال اتریوم 

 کدام ارزها را می توان ترید کرد؟

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال مناسب برای ترید کردن، ارز دیجیتال اتریوم هستش که با نماد اختصاری  eth نوعی ارز دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 156میلیارد دلار و سهم 17 درصدی از کل بازار در رتبه 2 کریپتوکارنسی ها قرار داره.

  • ارز دیجیتال بیت کوین

 کدام ارزها را می توان ترید کرد؟

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال مناسب برای ترید کردن، ارز دیجیتال بیت کوین هستش که با نماد اختصاری btc نوعی ارز دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 358 میلیارد دلار و سهم 39 درصدی از کل بازار در رتبه 1 کریپتوکارنسی ها قرارد داره. 

  •  ارز دیجیتال کاردانو 

 کدام ارزها را می توان ترید کرد؟

یکی دیگه از ارزهای دیجیتال مناسب برای ترید کردن، ارز دیجیتال کاردانو هستش که با نماد اختصاری ada نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نگارش این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 15 میلیارد و سهم 1.5 درصدی از کل بازار در رتبه 8 کریپتو کارنسی ها قرار داره.

  • ارز دیجیتال سولانا 

یکی دیگه از ارز های دیجیتال مناسب برای ترید کردن، ارز دیجیتال سولانا هستش که نوعی اکوسیستم غیر متمرکز، مقیاس پذیر، امن، و سریع هست که با هدف تبدیل شدن به بستری برای برنامه های غیر متمرکز ایجاد شده و در حال حاضر یکی از رقیب اصلی اتریوم شناخته می شه. 

مقاله پیشنهادی: برای ترید ارزهای دیجیتال از کجا شروع کنم؟

نتیجه 
ما سعی کردیم در این مقاله کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ اطلاعاتی در مورد ترید ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشین. 

بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هستش که هر کدوم از این رمز ارز ها به دلیل داشتن ویژگی های خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن. بنابراین، شما می تونین با شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، معاله یاخرید و فروش خودتون رو انجام بدین و سود زیادی به دست بیارین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام ارزها را می توان ترید کرد؟

در مورد کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+59 = ?